Zákaznický servis (40-43.000 Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Chomutov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Kontroluje a zadává objednávky zákazníků v systému SAP
* Připravuje potřebnou dokumentaci související s expedicemi
* Aktualizuje a udržuje příslušné informace v databázi
* Zná a ověřuje logistické specifikace přidělených zákazníků
* Provádí společně s Obchodním oddělením evidenci a údržbu knihy objednávek zákazníků (zákaznické údaje, místa určení, ceny, množství atd.)
* Kontakt se zákazníky za účelem kontroly objednávek
* Koordinace se skladem a plánování pro zajištění včasných dodávek
* Provádění a sledování oznámení o nákladu dopravcům
* Sledování spokojenosti zákazníků
* Sledování ukazatelů kvality služeb a rychlosti dodávek zákazníkům, uplatňování vhodných opatření, která umožňují korigovat odchylky od stanovených cílů
* Analyzujte možné odchylky mezi kótovanými objemy a přijatými objednávkami
* Sledování logistického toku od jeho plánování až po potvrzení jeho doručení zákazníkovi, řešení případných incidentů, které mohou nastat

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Stabilní a stále se rozvíjející nadnárodní společnost
* Flexibilní pracovní dobu
* 5 týdnů dovolené
* Možnost vzdělávání a stáží v zahraničí
* Straveky
* Nástup možný IHNED

* Lokalitu: Klášterec nad Ohří

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

*

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Minimálně 3 až 5 let zkušeností na obdobných pozicích v průmyslových odvětvích, nejlépe v automobilovém sektoru
* Pokročilou znalost Microsoft Office
* Schopnost být rozhodný a snadno se rozhodovat
* Zaměření na detail, analýzu a kritické situace
* Schopnost jasně komunikovat a vyjednávat
* Schopnost pracovat pod tlakem
* Výhodou znalost LEAN výroby (VSM, 5S, SMED, ...)
* Velmi vysokou úroveň angličtiny (denní používání)
* Týmového hráče

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Nikola Benešová
Tel.: +420775787077
E-mail: poslat životopis
ID: 4492597  Datum zveřejnění: 2.1.2023  Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc