Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Zákaznický servis s němčinou - 100% home office (40-49.000 kč)
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo práce
Práce z domu
Práce z domu
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 - 49 000 Kč/měsíc
40 000 - 49 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Zákaznický servis v německém a anglickém jazyce
* Vyřizování požadavků zákazníka
* Administrativa, práce s IS
* Práce v interním systému
* Vyřizování požadavků zákazníka
* Administrativa, práce s IS
* Práce v interním systému
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Možnost pracovat na remote - 100% home office
* 25 dní placeného volna
* Benefitní balíček
* Prémie
* Příspěvek na sport
* Stravné
* Kariérní posun
* NÁSTUPNÍ BONUS!
* 25 dní placeného volna
* Benefitní balíček
* Prémie
* Příspěvek na sport
* Stravné
* Kariérní posun
* NÁSTUPNÍ BONUS!
Informace o náboru
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Společnost poskytující zákaznický servis
Společnost poskytující zákaznický servis
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* Německý jazyk na velmi dobré úrovni - C1
* Anglický jazyk - komunikativní - B1/B2
* Uživatelská znalost práce s PC
* Plné zaučení v kancelářích - Brno (hrazené ubytování)
* Časovou flexibilitu (občas práce jeden den z víkendu, poté následuje náhradní volno v týdnu)
* Anglický jazyk - komunikativní - B1/B2
* Uživatelská znalost práce s PC
* Plné zaučení v kancelářích - Brno (hrazené ubytování)
* Časovou flexibilitu (občas práce jeden den z víkendu, poté následuje náhradní volno v týdnu)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.
Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.
Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.
Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4546706
Datum zveřejnění: 27.3.2023
2023-03-27
lokalita: Práce z domu Pozice: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc