ERP Consultant - Rozšiřujeme tým (45-70.000 Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Brno-střed, Česko (Pozice umožňuje občasnou práci z domu)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 45 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Technická implementace ERP systému u zákazníků (ČR + zahraničí)
* Analýza a testování změn a procesů s key users
* Řešení migrace dat do novějších verzí ERP systému
* Integrace ostatních systémů vůči hlavnímu ERP systému
* Zaškolování klíčových uživatelů a reporting

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Zázemí stabilní nadnárodní společnosti z oblasti IT
* Možnost seberealizace a tomu odpovídající finanční ohodnocení
* 25 dní dovolené
* 5 sick days
* Pružná pracovní doba a možnost home office
* Příležitost procestovat Evropu a vytvořit si přátelství na celý život
* Práce na HPP a smlouva na dobu neurčitou
* Multisport karta
* Mobilní telefon na jaký si ukážete
* Možnost nástupu ihned

* Místo výkonu práce: Brno

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj životopis na emailovou adresu [email protected]ěšíme se na konzultaci s Vámi!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

Významná nadnárodní společnost z oblasti IT solutions

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* SŠ/VŠ vzdělání (ekonomické nebo informační technologie)
* Zkušenost s implementací ERP systému z pozice konzultanta (SAP, Navision, Oracle, Helios, Money, ABRA, K2 nebo jiný ERP)
* Hledáme od juniorů po zkušené konzultanty (junior je pro nás absolvent VŠ v oblasti business informatics, tedy znalostí některých ERP systému alespoň z oblasti studií)
* MS Office, Excel – pokročilý, základy SQL výhodou
* Anglický jazyk na úrovni řešení multitaskingu se zahraničními zákazníky
* Týmovou orientaci a pro-klientský přístup
* Ochotu cestovat do zahraničí cca 1x -2x ročně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4734658  Datum zveřejnění: 17.1.2024  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 45 000 Kč/měsíc