Executive Assistant (50 – 80.000, Kč)

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
50 000 - 80 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Významná společnost v oblasti správy osobních investic hledá asistenta / asistentku vrcholového managementu. Otevírá se možnost být součástí význačných projektů a komunikovat s prominentními klienty.

Pokud máte zkušenosti s organizační podporou nejvyššího firemního vedení, pracovali jste v dynamickém prostředí investičních či právnických společností a ovládáte anglický jazyk na komunikativní úrovní, hledáme právě Vás!

Zašlete nám svůj životopis s fotografií a rádi se s Vámi setkáme.

Pracovní náplň:

* Komplexní organizační a administrativní zajištění a podpora kanceláře CEO.
* Komunikace s významnými klienty, osobní i obchodní komunikace, vyřizování korespondence.
* Organizace schůzek s klienty, zahraničními obchodními partnery, organizace diáře CEO.
* Příprava materiálů pro obchodní jednání, marketingové aktivity a dalších podkladů pro rozvoj podnikání.
* Správa dat, práce v interním CRM.
* Spolupráce s dalšími členy podpůrného týmu kanceláře a finančním oddělením.

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Nadstandartní finanční ohodnocení.
* Práce pro prestižní společnost a VIP klientelu.
* Možnost být součástí unikátních investičních projektů.
* Vzdělávací programy.
* 25 dní dovolené.
* Práci v Praze.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Právnické činnosti

Významná společnost v oblasti správy osobních investic hledá asistenta / asistentku vrcholového managementu. Otevírá se možnost být součástí význačných projektů a komunikovat s prominentními klienty.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* Prokazatelné zkušenosti z předchozí asistentské práce pro vrcholový management.
* Zkušenost s prací v dynamickém prostředí oboru financí, práva či investic.
* Perfektní znalost práce s MS Office, zkušenosti s využíváním CRM systémů a práce s daty klientů.
* Pokročilá znalost anglického jazyka.
* Výborné organizační schopnosti, zodpovědný přístup a diskrétnost.
* Vysokou časovou flexibilitu, ochotu pracovat nad rámec klasické pracovní doby.
* Schopnost zvládat vysoké pracovní tempo a multitasking.
* Reprezentativní vystupování.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Kontakt

ID: 4901899  Datum zveřejnění: 20.8.2024  Spodní hranice mzdy (brutto): 50 000 Kč/měsíc