Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office & Executive Asistent/ka
Developer
Pracovní náplň
Jste organizovaný člověk, kterého jen tak něco nerozhází? Baví vás udržovat pořádek v administrativě a zajistit, aby vše ve firmě běželo hladce? Pak hledáme právě vás!
Budete klíčovým článkem mezi vedením a kanceláří, postaráte se o administrativu, schůzky, návštěvy i firemní akce. Pokud máte smysl pro detail, multitasking a dotahujete věci do konce, tahle role je pro vás jako stvořená!
Budete klíčovým článkem mezi vedením a kanceláří, postaráte se o administrativu, schůzky, návštěvy i firemní akce. Pokud máte smysl pro detail, multitasking a dotahujete věci do konce, tahle role je pro vás jako stvořená!
- Péče o návštěvy, organizace firemních akcí a dárků pro vedení i kolegy.
- Administrativní podpora – tisk, kopírování, svazování dokumentů, archivace a ověřování písemností u notáře.
- Správa SPZ, parkovacího systému, telefonních služeb (T-Mobile), ČTU formulářů.
- Příprava podkladů pro firemní a sportovní akce.
- Dohled nad kancelářemi, kuchyňkou a kancelářským vybavením.
- Správa dokumentů pro ČUZK (LV, sbírka listin).
- Organizace vánočních aktivit (seznamy, dárky, firemní večírek, PF).
- Příprava prezentací ve spolupráci s grafikem, správa webu a sociálních sítí.
- Plánování schůzek a správa diářů.
- Kontrola e-mailové komunikace a příprava podkladů.
- Připomínání nedokončených úkolů.
- Zajištění pochůzek mimo kancelář (pošta, lékárna, čistírna apod.).
Co požadujeme?
- Minimálně středoškolské vzdělání.
- Technicky zdatného uživatele – dobrá znalost MS Office, práce s interními systémy výhodou.
- Člověka, který se zajímá o provoz firmy a zapojuje se do jejího chodu.
- Organizovanou a spolehlivou osobnost – schopnost rychle reagovat a prioritizovat úkoly.
- Komunikačně zdatného člověka – profesionální vystupování, samostatnost, pečlivost, diskrétnost.
- Administrativně schopného kandidáta – zkušenosti s kancelářskou agendou a prací s dokumenty.
- Člověka s odolností vůči stresu – schopnost práce pod tlakem a řešení nečekaných situací.
- Znalost angličtiny základní.
- ŘP sk. B.
Co nabízíme?
- Zajímavé finanční ohodnocení.
- Mobilní telefon k soukromému využití.
- Stravenkový paušál.
- Krásné kanceláře v centru Brna.
- Pracovní dobu 8:00 – 16:30.
- Příspěvek na životní pojištění od 2. roku zaměstnání.
- Možnost parkování v garáži.
- Nástup možný ihned.
Kontakt
ID: 5033492
Datum zveřejnění: 12.3.2025
2025-03-12
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční Společnost: Advantage Consulting, s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc