Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Manažer v překladatelský agentuře
Agentura PŘEKLADY A TLUMOČENÍ s.r.o.
Místo práce
Washingtonova, Nové Město, Praha, Česko
Washingtonova, Nové Město, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády), živnost
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády), živnost
Termín nástupu
10.2.2020
10.2.2020
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsícMzda bude sjednána na osobním pohovoru.
Od 25 000 Kč/měsícMzda bude sjednána na osobním pohovoru.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Přijímání, zadávání a předávání objednávek, administrativní práce, práce s PC.
Administrativní práce ve firmě se 17-letou působností v Evropě v oblasti překladatelských a tlumočnických služeb, náplň práce:
Přijímání zákazníků a péče o jejich objednávky. Práce v kanceláři s kompletním vybavením bez kolektivu.
Pracovní čas od PO-PÁ 8:30 - 17:00. Znalost jazyka je dostačující na komunikační úrovni.
Administrativní práce ve firmě se 17-letou působností v Evropě v oblasti překladatelských a tlumočnických služeb, náplň práce:
Přijímání zákazníků a péče o jejich objednávky. Práce v kanceláři s kompletním vybavením bez kolektivu.
Pracovní čas od PO-PÁ 8:30 - 17:00. Znalost jazyka je dostačující na komunikační úrovni.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Plně vybavená kancelář.
Informace o náboru
Všechny informace budou poskytnuty emailem a na pohovoru. Pracovní smlouva se podepisuje na dobu určitou, zpravidla 1 rok. Zkušební doba 3 měsíce. Životopisy žádáme zasílat i s fotografií na [email protected]
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Windows - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Windows - Základy
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Čestnost, charakter, profesionální přístup k zákazníkům a jejich požadavkům. Znalost práce s PC.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Agentura PŘEKLADY A TLUMOČENÍ s.r.o. začala působit v České republice v roce 2015 jako partnerská agentura slovenské Agentúry PREKLADY A TLMOČENIE s.r.o., která byla založena v roce 2003. Agentura PŘEKLADY A TLUMOČENÍ s.r.o. tak může v součinnosti se slovenskou partnerskou agenturou zajišťovat za rozumné ceny kvalitní překlady z cizích jazyků do slovenštiny a naopak včetně úředního ověření překladů.
Pražskou agenturu řídí zkušení manažeři s vysokoškolským vzděláním se specializací na překlady a tlumočení a na management a ekonomii a v oboru pracují více než 20 let.
Naším cílem je udržet stabilitu a prosperitu překladatelských a tlumočnických služeb v České republice.
Od založení společnosti neustále rozšiřujeme počet spolupracovníků a kvalitu nabízených služeb, díky čemuž realizujeme stále větší objemy prací v prvotřídní kvalitě za rozumné ceny.
V současnosti spolupracujeme s více než 300 špičkovými překladateli a tlumočníky z celého světa. Naši rodilí mluvčí zaručují stoprocentní kvalitu a srozumitelnost pro čtenáře, což je pro nás základem úspěchu.
Jako jedna z mála překladatelských agentur máme na webové stránce zveřejněn ceník služeb, což je důkazem seriózního přístupu k zákazníkům.
V první řadě se snažíme vyhovět všem požadavkům a očekáváním, které na nás zákazníci kladou. Dobré obchodní vztahy a diskrétnost jsou pro nás základními pilíři spolupráce.
Pražskou agenturu řídí zkušení manažeři s vysokoškolským vzděláním se specializací na překlady a tlumočení a na management a ekonomii a v oboru pracují více než 20 let.
Naším cílem je udržet stabilitu a prosperitu překladatelských a tlumočnických služeb v České republice.
Od založení společnosti neustále rozšiřujeme počet spolupracovníků a kvalitu nabízených služeb, díky čemuž realizujeme stále větší objemy prací v prvotřídní kvalitě za rozumné ceny.
V současnosti spolupracujeme s více než 300 špičkovými překladateli a tlumočníky z celého světa. Naši rodilí mluvčí zaručují stoprocentní kvalitu a srozumitelnost pro čtenáře, což je pro nás základem úspěchu.
Jako jedna z mála překladatelských agentur máme na webové stránce zveřejněn ceník služeb, což je důkazem seriózního přístupu k zákazníkům.
V první řadě se snažíme vyhovět všem požadavkům a očekáváním, které na nás zákazníci kladou. Dobré obchodní vztahy a diskrétnost jsou pro nás základními pilíři spolupráce.
Počet zaměstnanců
1 zaměstnanec
ID: 3518844
Datum zveřejnění: 2.1.2020
2020-01-02
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Office manager, Recepční, Sekretářka, Vedoucí oddělení Společnost: Agentura PŘEKLADY A TLUMOČENÍ s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc