Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník zákaznického a obchodního oddělení pro český trh
ALEX FOX Central Europe, s.r.o.
Místo práce
Sokolovská 100/94, Karlín, 186 00 Praha 8, Praha, Okres Ústí nad Labem
Sokolovská 100/94, Karlín, 186 00 Praha 8, Praha, Okres Ústí nad Labem
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
01.09.2017
01.09.2017
Mzdové podmínky (brutto)
od 20 000 Kč / měsíčně
od 20 000 Kč / měsíčně
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Nabízíme zajímavou a zodpovědnou práci v oblasti poradenství při prodeji reklamního a profesního textilu. Pro Váš úspěch jsme připravili takové pracovní podmínky, aby bylo možné ihned po úvodním zaškolení zahájit práci na svěřených úkolech.
Pracovník zákaznického a obchodního oddělení má za úkol vyřizovat objednávky a požadavky zákazníků, seznamovat naše klienty s nabídkou společnosti, zodpovídat jejich dotazy a spolu s nimi hledat nejlepší řešení potřeb jejich a jejich zákazníků. Informuje je o nových a stávajících produktech nebo akcích a snaží se jim doporučit a prodat nejvhodnější nabídku.
Pracovník zákaznického a obchodního oddělení má za úkol komunikovat s našimi klienty a zodpovídat jejich dotazy telefonicky nebo e-mailem. Dále je jeho úkolem:
• Zpracování objednávek a vyřizování agendy související s prodejem
• Péče o zákazníky
• Poradenství s výběrem zboží
• Zjišťování potřeb zákazníků
• Evidence výsledků ve firemním IS
• Vyhledávání nových zákazníků
• Akvizice zákazníků
• Plnění firemních plánů a cílů
Pracovník zákaznického a obchodního oddělení má za úkol vyřizovat objednávky a požadavky zákazníků, seznamovat naše klienty s nabídkou společnosti, zodpovídat jejich dotazy a spolu s nimi hledat nejlepší řešení potřeb jejich a jejich zákazníků. Informuje je o nových a stávajících produktech nebo akcích a snaží se jim doporučit a prodat nejvhodnější nabídku.
Pracovník zákaznického a obchodního oddělení má za úkol komunikovat s našimi klienty a zodpovídat jejich dotazy telefonicky nebo e-mailem. Dále je jeho úkolem:
• Zpracování objednávek a vyřizování agendy související s prodejem
• Péče o zákazníky
• Poradenství s výběrem zboží
• Zjišťování potřeb zákazníků
• Evidence výsledků ve firemním IS
• Vyhledávání nových zákazníků
• Akvizice zákazníků
• Plnění firemních plánů a cílů
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Motivující práce v přímém kontaktu se zákazníky.
• Školení a osobní rozvoj
• Příjemný mladý kolektiv
• Dlouhodobá perspektiva
• Motivující finanční ohodnocení
• Příspěvek na stravování
• Dny volna navíc v podobě „sickdays"
• Jsme nekuřácký tým
• Místo výkonu Praha nebo Ústí nad Labem
• Školení a osobní rozvoj
• Příjemný mladý kolektiv
• Dlouhodobá perspektiva
• Motivující finanční ohodnocení
• Příspěvek na stravování
• Dny volna navíc v podobě „sickdays"
• Jsme nekuřácký tým
• Místo výkonu Praha nebo Ústí nad Labem
Informace o náboru
Své životopisy a dotazy směřujte na email: [email protected] nebo na telefon +420 602 199 469.
Nástup možný ihned (popř. dle dohody).
Nástup možný ihned (popř. dle dohody).
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Ostatní znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
• Zodpovědnost a spolehlivost
• Dobré organizační, komunikační, prezentační a obchodní dovednosti
• Flexibilitu a týmovou spolupráci
• Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
• Zodpovědnost a spolehlivost
• Dobré organizační, komunikační, prezentační a obchodní dovednosti
• Flexibilitu a týmovou spolupráci
• Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Výrobce a prodejce reklamního textilu
Počet zaměstnanců
20-24 zaměstnanců
ID: 3176151
Datum zveřejnění: 1.9.2017
2017-09-01
lokalita: Sokolovská 100/94, Karlín, 186 00 Praha 8, Praha, Okres Ústí nad Labem Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent Společnost: ALEX FOX Central Europe, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: od 20 000 Kč / měsíčně