Pracovník zákaznického a obchodního oddělení pro český trh

ALEX FOX Central Europe, s.r.o.

Místo práce
Sokolovská 100/94, Karlín, 186 00 Praha 8, Praha, Okres Ústí nad Labem
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
01.09.2017
Mzdové podmínky (brutto)
od 20 000 Kč / měsíčně

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Nabízíme zajímavou a zodpovědnou práci v oblasti poradenství při prodeji reklamního a profesního textilu. Pro Váš úspěch jsme připravili takové pracovní podmínky, aby bylo možné ihned po úvodním zaškolení zahájit práci na svěřených úkolech.

Pracovník zákaznického a obchodního oddělení má za úkol vyřizovat objednávky a požadavky zákazníků, seznamovat naše klienty s nabídkou společnosti, zodpovídat jejich dotazy a spolu s nimi hledat nejlepší řešení potřeb jejich a jejich zákazníků. Informuje je o nových a stávajících produktech nebo akcích a snaží se jim doporučit a prodat nejvhodnější nabídku.
Pracovník zákaznického a obchodního oddělení má za úkol komunikovat s našimi klienty a zodpovídat jejich dotazy telefonicky nebo e-mailem. Dále je jeho úkolem:

• Zpracování objednávek a vyřizování agendy související s prodejem
• Péče o zákazníky
• Poradenství s výběrem zboží
• Zjišťování potřeb zákazníků
• Evidence výsledků ve firemním IS
• Vyhledávání nových zákazníků
• Akvizice zákazníků
• Plnění firemních plánů a cílů

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Motivující práce v přímém kontaktu se zákazníky.
• Školení a osobní rozvoj
• Příjemný mladý kolektiv
• Dlouhodobá perspektiva
• Motivující finanční ohodnocení
• Příspěvek na stravování
• Dny volna navíc v podobě „sickdays"
• Jsme nekuřácký tým
• Místo výkonu Praha nebo Ústí nad Labem

Informace o náboru

Své životopisy a dotazy směřujte na email: [email protected] nebo na telefon +420 602 199 469.

Nástup možný ihned (popř. dle dohody).

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Ostatní znalosti

Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
• Zodpovědnost a spolehlivost
• Dobré organizační, komunikační, prezentační a obchodní dovednosti
• Flexibilitu a týmovou spolupráci
• Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Výrobce a prodejce reklamního textilu

Počet zaměstnanců

20-24 zaměstnanců
ID: 3176151  Datum zveřejnění: 1.9.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: od 20 000 Kč / měsíčně