Domů   |    Reference   |    Náměty a připomínky   |    Kontakty
Informace o pozici

Asistentka/ asistent personální společnosti

Informace o pracovním místě

Místo práce
Praha
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro naší personální společnost, sídlící v centru Prahy, s dvacetiletou historií,
hledáme vhodnou/ ho kandidátku/ta na pozici

Asistentka/ asistent personální společnosti

Náplň práce:
- komunikace s kandidáty a prezentace aktuálních pracovních nabídek
- průběžná aktivní spolupráce při obsazování volných pozic s kandidáty a firmami
- zpracování životopisů a osobních podkladů kandidátů
- ukládání a archivace dokumentů v elektronické podobě
- aktivní kontakt s firemními klienty i uchazeči o zaměstnání
- zajištění a objednávání spotřebního kancelářského materiálu
- zpráva webu společnosti a aktivní práce na sociálních sítích
- zadávání a sledování inzerce volných pozic společnosti
- komplexní administrativní podpora společnosti a kolegů
- vedení diáře společnosti a jeho pravidelná aktualizace
- zpracování pravidelných reportů a evidence elektronické pošty
- komunikace s dodavateli firmy a vyřizování požadavků společnosti
Termín nástupu
22.08.2017
Jiné výhody
- zajímavou a různorodou pracovní náplň
- možnost profesního růstu a uplatnění na pozici personálního konzultanta
- pracoviště v centru Prahy a příjemné pracovní prostředí
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Informace o náboru
V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email alp@alpconsulting.cz

Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.
Tuto pozici obsazujeme pro našeho klienta
Personální společnost, sídlící v centru Prahy, s dvacetiletou historií.

Hlavní oblast působení klienta
Zprostředkování práce a personální poradenství

Požadavky na zaměstnance

Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Znalosti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Administrativní a ekonomické znalosti

Strojopis - pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- ukončené VŠ/ SŠ vzdělání
- komunikativní znalost AJ podmínkou
- zájem o práci s lidmi - ideálně v oblasti HR
- praxe na obdobné pozici - možno i v průběhu studia
- perfektní znalost českého jazyka ústní i písemnou formou
- praxe v personální společnosti je vítaná, není podmínkou
- dobré vyjadřovací schopnosti a pozitivně naladěnou osobnost
- velmi dobrou znalost práce na PC a běžných kancelářských programů
- samostatnost, pečlivost, důslednost a příjemné profesionální vystupování

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti
Česká personální společnost, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb.
Hlavní oblast působení společnosti
Zprostředkování práce a personální poradenství
ID: 3117211   Datum zveřejnění: 1.8.2017