Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Back office Manager - 6 - 8 hod s aktivní AJ
ALP consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
•Agenda smluv (zodpovědnost za agendu, příprava smluv dle vzorů)
•Spolupráce na správě nemovitostí (komunikace s nájemci, vyúčtování, smlouvy)
•Nastavení procesů a následné vedení agendy developerských projektů
•Zodpovědnost za organizaci různých samostatných projektů
•Zodpovědnost za chod kanceláře (objednávky, kancelářské potřeby, atd.)
•Zpracování a tvorba reportů k projektům
•Dohled nad zpracováním podkladů pro výběrová řízení (VŘ)
•Sledování průběhu VŘ a jejich vyhodnocování
•Tvorba cenových nabídek
Hledáme
•samostatnou a pečlivou osobu,
•organizačně schopného kandidáta
•systematickou a na detail zaměřeného zájemce
•znalostí základních ekonomických pojmů.
Požadujeme
•VŠ/ SŠ vzdělání ideálně stavebně-ekonomického směru,
•zkušenosti z developmentu nebo realitního trhu jsou velkou výhodou
•chuť pracovat v oblasti přípravy a realizace developerských projektů
•organizační schopnosti a chuť do práce
•preciznost a pečlivost,
•komunikativní znalost AJ (psanou i mluvenou)
•Spolupráce na správě nemovitostí (komunikace s nájemci, vyúčtování, smlouvy)
•Nastavení procesů a následné vedení agendy developerských projektů
•Zodpovědnost za organizaci různých samostatných projektů
•Zodpovědnost za chod kanceláře (objednávky, kancelářské potřeby, atd.)
•Zpracování a tvorba reportů k projektům
•Dohled nad zpracováním podkladů pro výběrová řízení (VŘ)
•Sledování průběhu VŘ a jejich vyhodnocování
•Tvorba cenových nabídek
Hledáme
•samostatnou a pečlivou osobu,
•organizačně schopného kandidáta
•systematickou a na detail zaměřeného zájemce
•znalostí základních ekonomických pojmů.
Požadujeme
•VŠ/ SŠ vzdělání ideálně stavebně-ekonomického směru,
•zkušenosti z developmentu nebo realitního trhu jsou velkou výhodou
•chuť pracovat v oblasti přípravy a realizace developerských projektů
•organizační schopnosti a chuť do práce
•preciznost a pečlivost,
•komunikativní znalost AJ (psanou i mluvenou)
Zaměstnanecké výhody, benefity
•Různorodou práci na plný nebo zkrácený úvazek (6-8 hodin)
•Příjemnou atmosféru v menším a přátelském týmu
•Práci v širším centru Prahy v prémiovém rezidenčním objektu
•Možnost podílení se na zajímavých developerských projektech
•Flexibilní pracovní dobu - pevná pracovní doba je od (9 - 14.00 hod)
•Příjemnou atmosféru v menším a přátelském týmu
•Práci v širším centru Prahy v prémiovém rezidenčním objektu
•Možnost podílení se na zajímavých developerských projektech
•Flexibilní pracovní dobu - pevná pracovní doba je od (9 - 14.00 hod)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Stavební průmysl
Dynamicky se rozvíjející developerská společnost, která je členem významné české Investiční skupiny s působností ve výstavbě a provozování výrobních parků.
Dynamicky se rozvíjející developerská společnost, která je členem významné české Investiční skupiny s působností ve výstavbě a provozování výrobních parků.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
stavebně - ekonomického směru
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3314131
Datum zveřejnění: 19.2.2018
2018-02-19
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista back office Společnost: ALP consulting, s.r.o.