Finanční controller Senior

ALP consulting, s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

•Analýzy a vyhodnocování plánů a výsledků společnosti;
•Práce na sestavování pravidelných čtvrtletních reportů pro vedení společnosti;
•Analýzy nákladů, výnosů a odchylek, jejich prezentace vedení společnosti;
•Participace na závěrkách a reportingu (také pro banky a investory);
•Komunikace s bankami při pravidelných měsíčních čerpáních;
•Spolupráce při tvorbě rozpočtů na jednotlivé projekty;
•Úzká spolupráce s účetním oddělením a vedením společnosti;
•Spolupráce napříč odděleními.

Zaměstnanecké výhody, benefity

•Zajímavou a perspektivní práci v zázemí stabilní developerské společnosti;
•Další vzdělávání v oboru, pravidelná školení;
•Příjemné pracovní prostředí s dobrou dostupností na stanici metra B - Palmovka,

Benefity:
•Flexibilní začátek/konec pracovní doby,
•Stravenky/příspěvek na stravování,
•Vzdělávací kurzy, školení,
•Občerstvení na pracovišti,
•Příspěvek na sport/kulturu/volný čas,
•Zdravotní volno/sickday,
•Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny,

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Stavební průmysl

Společnost, která patří mezi vedoucí developery s širokým portfoliem rezidenčních a komerčních projektů.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

•VŠ vzdělání ekonomického směru a zkušenosti na pozici Controllera alespoň 3 roky
•Orientace v controllingu, finančních výkazech a znalost finančního účetnictví
•Přehled v oblasti peněžních toků účetnictví a daňové problematiky
•Pokročilá angličtina především písmem (veškeré analýzy, pravidelné reporty a prezentace výsledků
•vedení společnosti jsou v angličtině)
•Nadstandardní uživatelská znalost MS Office: především MS Excel - pracujeme s velkými databázemi v
•modulu PowerPivot, používáme statistické, logické a vyhledávací funkce / PowerPoint - používáme k
•přípravě prezentací pro vedení společnosti, banky a investory
•Pracujeme v programu Microsoft Dynamics Navision, budeme rádi, pokud s ním máte zkušenosti ,
•Oceníme Váš aktivní přístup k řešení úkolů a Vaší časovou flexibilitu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 3398821  Datum zveřejnění: 23.5.2018