Domů   |    Reference   |    Náměty a připomínky   |    Kontakty
Informace o pozici

Recepční / sekretářka / administrativní podpora firmy - part time

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

•zajištění chodu recepce spolu s kolegyní
•příprava meetingové místnosti a zajištění občerstvení
•administrativní práce spojené s korporátní administrací společnosti
•evidence docházky zaměstnanců a zpracování podkladů pro mzdy
•obsluha datové schránky, evidence, přijímání a odesílání pošty,
•zpracování agendy, evidence korespondence a nadřízených a jednatelů
•zakládání a archivace dokumentů dle systému ISO
•evidence a vydej klíčů a vstupní karty od kanceláří
•objednávka a evidence kancelářských potřeb
•pochůzky (mimo kancelář) podle potřeby
•zajištění překladů firemních dokumentů
•distribuce stravenek pro zaměstnance

Zaměstnanecké výhody, benefity

•práci na částečný úvazek (20-28 hodin týdně)
•smlouva na 1 rok, poté prodloužení na neurčito

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Stavební průmysl

Významná zahraniční developerská společnost, která se zaměřuje na vývoj, realizaci, pronájem a prodej nemovitostí po celé Evropě a působící v ČR jako investor od roku 1995.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) nebo Německý jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

•velmi dobrá znalost AJ nebo NJ, znalost obou jazyků velkou výhodou
•profesionální osobní i telefonický kontakt s firemními návštěvníky
•zkušený uživatel PC, uživatelská znalost programů MS Office
•schopnost týmové i samostatné práce
•zodpovědnost, aktivní přístup
•organizační schopnosti

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců

Adresa společnosti

ALP Consulting, .s.r.o.

Praha 5
http://www.alpconsulting.cz
ID: 3549939   Datum zveřejnění: 4.3.2019