Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Facility manager
ALP consulting, s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• nastavení procesů FM pro provozní jednotky v ČR
• zodpovědnost za hospodaření několika organizačních provozních jednotek
• zodpovědnost za řádné vedení dokumentace týkající se spravovaných prostor
• optimalizace provozů objektů
• zajišťování styku s orgány státní správy
• řízení dodávek energií a médií
• příprava a kontrola dodržování rozpočtů na provoz a údržbu
• zodpovědnost za řádný stav kancelářských a výrobních prostor, dohled nad jejich údržbou
• pravidelná kontrola a řešení případných havarijních stavů
• supervize stavebních úprav a oprav
• zodpovědnost za řádné vyúčtování, rozúčtování měsíčních nákladů, reporting
• řízení dodavatelů stavebních úprav a oprav
• řízení údržbářských týmů
• zajištění provozu hot-line a kontaktu s nájemci při řešení jejich požadavků
• zodpovědnost za hospodaření několika organizačních provozních jednotek
• zodpovědnost za řádné vedení dokumentace týkající se spravovaných prostor
• optimalizace provozů objektů
• zajišťování styku s orgány státní správy
• řízení dodávek energií a médií
• příprava a kontrola dodržování rozpočtů na provoz a údržbu
• zodpovědnost za řádný stav kancelářských a výrobních prostor, dohled nad jejich údržbou
• pravidelná kontrola a řešení případných havarijních stavů
• supervize stavebních úprav a oprav
• zodpovědnost za řádné vyúčtování, rozúčtování měsíčních nákladů, reporting
• řízení dodavatelů stavebních úprav a oprav
• řízení údržbářských týmů
• zajištění provozu hot-line a kontaktu s nájemci při řešení jejich požadavků
Zaměstnanecké výhody, benefity
• příležitost stát se součástí rozvíjejícího se projektu
• možnost pracovat na zajímavých projektech
• možnost pracovat na zajímavých projektech
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Koupě, prodej, pronájem a správa nemovitostí
Malý tým dynamicky se rozvíjející Developerské společnosti,
která je členem významné české Investiční skupiny s působností ve výstavbě
a provozování výrobních parků
Malý tým dynamicky se rozvíjející Developerské společnosti,
která je členem významné české Investiční skupiny s působností ve výstavbě
a provozování výrobních parků
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Stavební, ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ/VŠ vzdělání – stavebního nebo ekonomického směru
• zkušenosti na obdobné pozici min. 4 roky
• dobrá znalost problematiky správy budov, FM procesů (výhodou zkušenost s nastavováním procesů FM)
• zkušenost s řízením rozpočtů (PL, investice)
• praxe v nákupu služeb a dodávek energií a médií
• znalost projektového řízení a základy legislativy
• základní znalost objektové TZB
• dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• komunikativní znalost anglického jazyka
• proaktivní přístup, zákaznická orientace
• dobré organizační, komunikační, vyjednávací a manažerské schopnosti
• samostatné a odpovědné řešení úkolů
• zkušenosti na obdobné pozici min. 4 roky
• dobrá znalost problematiky správy budov, FM procesů (výhodou zkušenost s nastavováním procesů FM)
• zkušenost s řízením rozpočtů (PL, investice)
• praxe v nákupu služeb a dodávek energií a médií
• znalost projektového řízení a základy legislativy
• základní znalost objektové TZB
• dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• komunikativní znalost anglického jazyka
• proaktivní přístup, zákaznická orientace
• dobré organizační, komunikační, vyjednávací a manažerské schopnosti
• samostatné a odpovědné řešení úkolů
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3599908
Datum zveřejnění: 13.2.2019
2019-02-13
lokalita: Praha Pozice: Facility manager Společnost: ALP consulting, s.r.o.