Facility manager

ALP consulting, s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• nastavení procesů FM pro provozní jednotky v ČR
• zodpovědnost za hospodaření několika organizačních provozních jednotek
• zodpovědnost za řádné vedení dokumentace týkající se spravovaných prostor
• optimalizace provozů objektů
• zajišťování styku s orgány státní správy
• řízení dodávek energií a médií
• příprava a kontrola dodržování rozpočtů na provoz a údržbu
• zodpovědnost za řádný stav kancelářských a výrobních prostor, dohled nad jejich údržbou
• pravidelná kontrola a řešení případných havarijních stavů
• supervize stavebních úprav a oprav
• zodpovědnost za řádné vyúčtování, rozúčtování měsíčních nákladů, reporting
• řízení dodavatelů stavebních úprav a oprav
• řízení údržbářských týmů
• zajištění provozu hot-line a kontaktu s nájemci při řešení jejich požadavků

Zaměstnanecké výhody, benefity

• příležitost stát se součástí rozvíjejícího se projektu
• možnost pracovat na zajímavých projektech

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Koupě, prodej, pronájem a správa nemovitostí

Malý tým dynamicky se rozvíjející Developerské společnosti,
která je členem významné české Investiční skupiny s působností ve výstavbě
a provozování výrobních parků

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

Stavební, ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ/VŠ vzdělání – stavebního nebo ekonomického směru
• zkušenosti na obdobné pozici min. 4 roky
• dobrá znalost problematiky správy budov, FM procesů (výhodou zkušenost s nastavováním procesů FM)
• zkušenost s řízením rozpočtů (PL, investice)
• praxe v nákupu služeb a dodávek energií a médií
• znalost projektového řízení a základy legislativy
• základní znalost objektové TZB
• dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• komunikativní znalost anglického jazyka
• proaktivní přístup, zákaznická orientace
• dobré organizační, komunikační, vyjednávací a manažerské schopnosti
• samostatné a odpovědné řešení úkolů

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 3599908  Datum zveřejnění: 13.2.2019