Back office manager s aktivní AJ

ALP consulting, s.r.o.

Místo práce
Vestec, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

O čem může být Vaše práce:
•podpora obchodních a provozních aktivit společnosti
•komunikace s našimi stálými partnery v ČR i zahraničí
•komunikace se zákazníky o produktech a službách
•administrativní a organizační podpora vedení firmy a prodejního týmu
•koordinace termínů, vyřizování korespondence
•příprava podkladů pro účetnictví a controlling
•péče o vzhled a chod pobočky
•drobné překlady

Požadavky :
•SŠ/VŠ vzdělání, selský rozum výhodou
•aktivní ŘP a praxe v řízení osobních automobilů
•praxe na pozici asistentky, účetní, makléře či v obchodě/marketingu alespoň 1 rok
•znalost anglického jazyka na dobré úrovni slovem i písmem
•pokročilou znalost MS Office, sdílených dat, vyřizování emailů, základy fakturace
•dobré komunikační dovednosti, připravenost komunikovat i v cizích jazycích
•spolehlivost, pečlivost, organizační schopnosti, analytické myšlení
•velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
•vysoké pracovní nasazení (po-pá, 1x v měsíci sobota)
•schopnost pracovat v týmu

Co vítáme?
•Nadšení pro automobily, nebo praxi v prodeji/marketingu technických produktů
•Domluvit se s klientem aktivně i v angličtině, v dalším evropském jazyce výhodou
•Přirozenou kreativitu - realizace vlastních nápadů vítána
•Schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů
•Stoprocentní spolehlivost, aktivní přístup k práci,
•Nástup dle možností, v ideálním případě ihned
•Chuť a zájem komunikovat se zákazníkem,
•Obchodní a technické myšlení

Lokalita práce : Vestec u Prahy

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám naše společnost může nabídnout?
•pracovní poměr v rozvíjející se silné společnosti (možnost práce i pro OSVČ)
•motivující finanční ohodnocení, závislé nejen na prodejních výsledcích
•perspektivu dlouhodobé spolupráce, či následné práce v zahraničí
•příležitost dalšího vzdělávání, možnost seberealizace
•zaměstnanecké benefity, provize z tržeb pobočky
•sleva na veškeré naše služby
•příjemné pracovní prostředí
•zázemí a prima kolektiv

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Společnost zabývající se prodejem vozů a s tím spojenou administrativou

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

2

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 3687007  Datum zveřejnění: 5.6.2019