Konzultant/ka informačního systému - Česká republika

ANASOFT APR, spol. s r.o.

Místo práce
Jihomoravský kraj, Středočeský kraj, Hlavní město Praha (Práce vyžaduje cestování)
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny
30.000,- Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáme kolegu / kolegyni do našeho skvělého týmu konzultantů, analytiků a programátorů informačního systému DOMUS (https://www.anasoft.com/domus/cz/).
Tvým úkolem bude zajistit dobrou znalost a uživatelskou spokojenost našich zákazníků s informačním systémem DOMUS, který je určen pro správu bytového fondu.

Výkon práce budeš mít zejména u našich zákazníků v Čechách a pravidelně se budeš v Bratislavě setkávat s kolegy, kteří ti poskytnou zázemí a podporu.

Pokud máš praxi alespoň v jedné oblasti ekonomické agendy: účetnictví, mzdy, faktury, leasing, správa bytů nebo máš předchozí konzultační zkušenosti a chceš se stát vyhledávaným odborníkem, kontaktuj nás.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Adaptace (cca 3 měsíce od nástupu) realizována primárně v Bratislavě (3-4 dny v týdnu) s možností ubytování nebo dojíždění
Nabízíme Ti hodně cestování a neustálé zdokonalování systému na základě měnící se legislativy a požadavků našich klientů
Budeš profesionál, na kterého se budou lidé obracet s žádostí o radu, či konzultaci, a proto bude k Tvé práci neoddělitelně patřit permanentní vzdělávání se

Nabízíme:
Neformální pracovní prostředí, otevřenou komunikaci
Možnost odborného růstu prostřednictvím pravidelných workshopů a teambuildingů
Výbornou týmovou spolupráci a individuální kompetence
Pestrý a široký systém benefitů (dovolená navíc, podpora vzdělávání, výuka angličtiny, masáže přímo na pracovišti, podpora sportovních aktivit, teambuildingové aktivity a mnohé jiné)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) a Český jazyk - Expert (C2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - pokročilý

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Ochota cestovat - až 75% pracovního fondu budeš na cestách a u zákazníků
Znalost SQL databází výhodou
Prozákaznická orientace
Dovednosti v komunikaci (písemný a slovní projev)
Odpovědnost, samostatnost
Smysl pro humor

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ANASOFT je slovenská IT společnost, jejímž posláním je vytváření užitečných, kvalitních a inovativních produktů a služeb, s mezinárodním dosahem. Vytváříme softwarová řešení již více než 25 let, během kterých jsme získali řadu ocenění. Šikovní a přímí lidé jsou to, co nás stále táhne dopředu.
Hodnoty, kterými žijeme:
- Klíčová je pro nás přidaná hodnota pro klienta, produkt a svět, ve kterém žijeme
- Chováme se čestně - k našim klientům, k sobě navzájem
- Naše práce nás baví a pracujeme jako tým

https://www.facebook.com/ANASOFT-52395189982/

Počet zaměstnanců

100-149 zaměstnanců

Adresa společnosti

ANASOFT APR, spol. s r.o.
Mlynská dolina 41
811 02 Bratislava
http://www.anasoft.sk

Kontakt

Kontaktní osoba: Katarína Melišová
Tel.: +421 2 3223 4111
E-mail: poslat životopis
ID: 3408821   Datum zveřejnění: 4.6.2018   Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   30.000,- Kč