Přidej se k nám jako IT konzultant pro ekonomicko-informační systém DOMUS

ANASOFT APR, spol. s r.o.

Místo práce
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmínky (brutto)
Od 50 000 Kč/měsícKonečná výše základní mzdy závisí na individuálních schopnostech a zkušenostech vybraného uchazeče.

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáme kolegu/kolegyni do týmu konzultantů informačního systému DOMUS, který se připojí k našemu týmu na naší pobočce v Praze.

IS DOMUS představuje komplexní technické a ekonomické řešení při správě bytových a nebytových prostor a při výrobě tepla. Využívají ho naši zákazníci při správě více než 1 000 000 prostor a je jedním z nejrozšířenějších v České republice a na Slovensku. Naším cílem je poskytovat inovativní řešení, která pomáhají firmám zefektivnit jejich procesy a dosáhnout lepších obchodních výsledků a konkurenceschopnost.


Budeš se věnovat především:

  • Konzultacím, školením uživatelů a podpoře při přechodu na nový systém.
  • Analýze potřeb klientů a návrhu optimálních řešení.
  • Spolu s týmem zlepšování procesů a funkcionalit ERP.
  • Poskytování implementační a servisní podpory.
  • Rozšiřování znalostí a zabezpečování uživatelské spokojenosti našich klientů.

Pracovat budeš převážně v naší kanceláři na Praze 4, ale pravidelně budeš komunikovat také s kolegy z Bratislavy, kteří ti rádi poskytnou potřebnou podporu a zázemí. Tvoje práce bude zahrnovat i cestování za klienty, část agendy můžeš vyřizovat i z pohodlí domova.

Pokud máš praxi alespoň v jedné oblasti ekonomické agendy (účetnictví, fakturace, mzdy, zkušenosti se správou bytů a nebytových prostor) a předchozí konzultační zkušenosti a chceš se stát vyhledávaným odborníkem, neváhej nás kontaktovat.


Co tě čeká

  • Pestrá práce a zajímavé projekty.
  • Práce v přátelském, otevřeném a neformálním kolektivu.
  • Spolupráce se špičkovými odborníky a jejich mentoring.
  • Vyvážený poměr pracovního a soukromého života.
  • Práce v týmu profesionálů, od kterých se můžeš mnoho naučit.

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • Neformální pracovní prostředí
  • Flexibilní pracovní doba a možnost práce na dálku
  • Otevřená komunikace
  • Zabezpečení odborného růstu
  • 5 týdnů dovolené, Sick days
  • Příspěvek na stravování
  • Multisport karta
  • Odměny při pracovním výročí
  • Mobil pro soukromé účely
  • Referral bonus
  • Služební auto pro soukromé účely

A další zaměstnanecké benefity

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2)

Řidičský průkaz

B

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • Základní znalost účetnictví nebo mzdové problematiky.
  • Analytické myšlení a schopnost zvládat a operativně řešit problémy.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
  • Výborné komunikační dovednosti.
  • Prozákaznický přístup.
  • Ochota vzdělávat se.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ANASOFT je slovenská IT společnost, jejímž posláním je vytváření užitečných, kvalitních a inovativních produktů a služeb, s mezinárodním dosahem. Vytváříme softwarová řešení již více než 30 let, během kterých jsme získali řadu ocenění. Šikovní a přímí lidé jsou to, co nás stále táhne dopředu.
Hodnoty, kterými žijeme:
- Klíčová je pro nás přidaná hodnota pro klienta, produkt a svět, ve kterém žijeme
- Chováme se čestně - k našim klientům, k sobě navzájem
- Naše práce nás baví a pracujeme jako tým

https://www.linkedin.com/company/anasoft-apr/
https://www.facebook.com/ANASOFT-52395189982/
https://www.instagram.com/anasoft.space

Počet zaměstnanců

100-149 zaměstnanců

Kontakt

Kontaktní osoba: Mgr. Katarína Melišová
Tel.: +421232234111
E-mail: poslat životopis
ID: 4980033  Datum zveřejnění: 5.5.2025  Spodní hranice mzdy (brutto): 50 000 Kč/měsíc