Přidej se k nám jako IT konzultant pro ekonomicko-informační systém DOMUS
ANASOFT APR, spol. s r.o.
Praha 4, Česko
plný úvazek, živnost
Dohodou
Od 50 000 Kč/měsícKonečná výše základní mzdy závisí na individuálních schopnostech a zkušenostech vybraného uchazeče.
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme kolegu/kolegyni do týmu konzultantů informačního systému DOMUS, který se připojí k našemu týmu na naší pobočce v Praze.
IS DOMUS představuje komplexní technické a ekonomické řešení při správě bytových a nebytových prostor a při výrobě tepla. Využívají ho naši zákazníci při správě více než 1 000 000 prostor a je jedním z nejrozšířenějších v České republice a na Slovensku. Naším cílem je poskytovat inovativní řešení, která pomáhají firmám zefektivnit jejich procesy a dosáhnout lepších obchodních výsledků a konkurenceschopnost.
Budeš se věnovat především:
- Konzultacím, školením uživatelů a podpoře při přechodu na nový systém.
- Analýze potřeb klientů a návrhu optimálních řešení.
- Spolu s týmem zlepšování procesů a funkcionalit ERP.
- Poskytování implementační a servisní podpory.
- Rozšiřování znalostí a zabezpečování uživatelské spokojenosti našich klientů.
Pracovat budeš převážně v naší kanceláři na Praze 4, ale pravidelně budeš komunikovat také s kolegy z Bratislavy, kteří ti rádi poskytnou potřebnou podporu a zázemí. Tvoje práce bude zahrnovat i cestování za klienty, část agendy můžeš vyřizovat i z pohodlí domova.
Pokud máš praxi alespoň v jedné oblasti ekonomické agendy (účetnictví, fakturace, mzdy, zkušenosti se správou bytů a nebytových prostor) a předchozí konzultační zkušenosti a chceš se stát vyhledávaným odborníkem, neváhej nás kontaktovat.
Co tě čeká
- Pestrá práce a zajímavé projekty.
- Práce v přátelském, otevřeném a neformálním kolektivu.
- Spolupráce se špičkovými odborníky a jejich mentoring.
- Vyvážený poměr pracovního a soukromého života.
- Práce v týmu profesionálů, od kterých se můžeš mnoho naučit.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Neformální pracovní prostředí
- Flexibilní pracovní doba a možnost práce na dálku
- Otevřená komunikace
- Zabezpečení odborného růstu
- 5 týdnů dovolené, Sick days
- Příspěvek na stravování
- Multisport karta
- Odměny při pracovním výročí
- Mobil pro soukromé účely
- Referral bonus
- Služební auto pro soukromé účely
A další zaměstnanecké benefity
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Řidičský průkaz
Pozice je vhodná pro absolventa
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Základní znalost účetnictví nebo mzdové problematiky.
- Analytické myšlení a schopnost zvládat a operativně řešit problémy.
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
- Výborné komunikační dovednosti.
- Prozákaznický přístup.
- Ochota vzdělávat se.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Hodnoty, kterými žijeme:
- Klíčová je pro nás přidaná hodnota pro klienta, produkt a svět, ve kterém žijeme
- Chováme se čestně - k našim klientům, k sobě navzájem
- Naše práce nás baví a pracujeme jako tým
https://www.linkedin.com/company/anasoft-apr/
https://www.facebook.com/ANASOFT-52395189982/
https://www.instagram.com/anasoft.space