Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Project Financial Controller
AIXIAL s.r.o.
Místo práce
Jana Uhra 168/10, 60200 Brno, Brno - město
Jana Uhra 168/10, 60200 Brno, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.11.2017
01.11.2017
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Z důvodu růstu počtu projektů hledáme v současné době kolegu na pozici PROJECT FINANCIAL CONTROLLER, který bude:
zodpovídat za každodenní finanční aktivity přiděleného klientského portfolia
spravovat fakturace jednotlivých projektů, a to v termínu a s přesností
připravovat reporty pro společnost (projektové manažery, vedení) a klienty
podílet se na tvorbě, realizaci a kontrole budgetů, forecastů
sledovat a analyzovat vývoj jednotlivých projektů, navrhovat kroky pro zlepšení
spolupracovat s partnery poskytující účetnictví, mzdové a daňové služby
připravovat a kontrolovat smlouvy s klienty ve spolupráci s Business Managerem
Nový kolega by měl:
mít SŠ/VŠ vzdělání (oblast ekonomie/financí nebo příbuzných oborů výhodou)
být orientován na detail a velmi silné analytické schopnosti
být schopen samostatné organizace/prioritizace práce s důrazem na termíny
mít proklienský a proaktivní přístup
ovládat Excel na pokročilé uživatelské úrovni
mít velmi dobré komunikační schopnosti – prezentace a vysvětlení finančních výsledků/informací v českém i anglickém jazyce
zodpovídat za každodenní finanční aktivity přiděleného klientského portfolia
spravovat fakturace jednotlivých projektů, a to v termínu a s přesností
připravovat reporty pro společnost (projektové manažery, vedení) a klienty
podílet se na tvorbě, realizaci a kontrole budgetů, forecastů
sledovat a analyzovat vývoj jednotlivých projektů, navrhovat kroky pro zlepšení
spolupracovat s partnery poskytující účetnictví, mzdové a daňové služby
připravovat a kontrolovat smlouvy s klienty ve spolupráci s Business Managerem
Nový kolega by měl:
mít SŠ/VŠ vzdělání (oblast ekonomie/financí nebo příbuzných oborů výhodou)
být orientován na detail a velmi silné analytické schopnosti
být schopen samostatné organizace/prioritizace práce s důrazem na termíny
mít proklienský a proaktivní přístup
ovládat Excel na pokročilé uživatelské úrovni
mít velmi dobré komunikační schopnosti – prezentace a vysvětlení finančních výsledků/informací v českém i anglickém jazyce
Zaměstnanecké výhody, benefity
Nabízíme:
příležitost pracovat jako součást mezinárodního týmu
firemní kurzy anglického jazyka a lekce jógy
flexibilní pracovní dobu s možností home office
mladý a přátelský kolektiv
stravenky v hodnotě 95 Kč (55% hradí společnost)
25 dní dovolené (oproti standardním 20 dnům dle české legislativy)
klidnou kancelář v blízkosti centra Brna
možnost absolvování odborných kurzů a mezinárodních konferencí
možnost pracovního poměru na plný úvazek na dobu neurčitou
příležitost pracovat jako součást mezinárodního týmu
firemní kurzy anglického jazyka a lekce jógy
flexibilní pracovní dobu s možností home office
mladý a přátelský kolektiv
stravenky v hodnotě 95 Kč (55% hradí společnost)
25 dní dovolené (oproti standardním 20 dnům dle české legislativy)
klidnou kancelář v blízkosti centra Brna
možnost absolvování odborných kurzů a mezinárodních konferencí
možnost pracovního poměru na plný úvazek na dobu neurčitou
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Fakturace - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
AIXIAL je mezinárodní smluvní výzkumná organizace (CRO) skupiny ALTEN Group s celosvětovou působností (Česká republika, Francie, Belgie, Švýcarsko...), poskytující komplexní služby v oblasti klinického hodnocení léčiv fáze I- IV a zdravotnických prostředků.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 3207997
Datum zveřejnění: 6.10.2017
2017-10-06
lokalita: Brno - město Pozice: Controller, Fakturant, Finanční analytik, Specialista fakturace a plateb, Specialista reportingu Společnost: AIXIAL s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou