Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Odborná technická podpora - asus servery - pouze příchozí hovory
ASUS Czech Service s.r.o.
Místo práce
Na Rovince 887, Okres Ostrava
Na Rovince 887, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hlavní odpovědností je zpracovávání požadavků na ARS servis od zákazníků z celé Evropy. ARS (Advanced Replacement Service) je proces, kdy zákazník nejprve dostane funkční kus a až poté vrací do ACZS ten vadný.
Náplň práce:
- obsluha hotline pro ARS servis 8:00-16:30 (v angličtině)
(telefonická komunikace se zákazníky ohledně technických i procesních dotazů)
- hledání závady u serverových produktů
(diagnostika po e-mailu nebo telefonu na základě informací zákazníků)
- zajišťování náhradních dílů
(po zjištění závady se určí, který díl je vadný a zajistí se jeho odeslání zákazníkovi)
- vystavování a zpracování ARS RMA
(zadání požadavku na náhradní díl do interního SW)
- komunikace s GTSD, FAE, CPM/TPM, interní
(v případě potřeby komunikace s vyšší technickou podporou, sales, produktovými manažery nebo kolegy ze skladu, oddělení oprav, testování nebo shippingu)
- dohled nad fungováním ARS procesu
(sledování, zda vyřizování všech požadavků probíhá jak má, tzn. nové kusy se odesílají v daném termínu k zákazníkům, naopak vadné kusy přicházejí od zákazníka včas atp.)
- zpracování týdenního ARS reportu
(report o tom, zda byly dodrženy všechny stanovené lhůty a případně vysvětlení, proč tomu tak nebylo)
- poskytování dat pro dotazníky spokojenosti
(odesílání informací o zákaznících dle předem daných kritérií (země, pravidelnost spolupráce) na HQ, odkud se odesílají podle těchto informací dotazníky spokojenosti)
- dohled na vrácení vadných kusů od zákazníků, urgence, zajišťování svozů pro vadné kusy
(a případně komunikace s místní ASUS pobočkou za účelem zajištění pomoci v případě, že zákazník kus nevrací nebo nereaguje na urgence)
- urgence nezaplacených faktur
(zákazníkům se účtují náklady na opravu nebo nový kus v případě, že po přijetí vadného kusu pracovníci kvality zjistí poškození ze strany zákazníka a oprava je definována jako mimozáruční)
Náplň práce:
- obsluha hotline pro ARS servis 8:00-16:30 (v angličtině)
(telefonická komunikace se zákazníky ohledně technických i procesních dotazů)
- hledání závady u serverových produktů
(diagnostika po e-mailu nebo telefonu na základě informací zákazníků)
- zajišťování náhradních dílů
(po zjištění závady se určí, který díl je vadný a zajistí se jeho odeslání zákazníkovi)
- vystavování a zpracování ARS RMA
(zadání požadavku na náhradní díl do interního SW)
- komunikace s GTSD, FAE, CPM/TPM, interní
(v případě potřeby komunikace s vyšší technickou podporou, sales, produktovými manažery nebo kolegy ze skladu, oddělení oprav, testování nebo shippingu)
- dohled nad fungováním ARS procesu
(sledování, zda vyřizování všech požadavků probíhá jak má, tzn. nové kusy se odesílají v daném termínu k zákazníkům, naopak vadné kusy přicházejí od zákazníka včas atp.)
- zpracování týdenního ARS reportu
(report o tom, zda byly dodrženy všechny stanovené lhůty a případně vysvětlení, proč tomu tak nebylo)
- poskytování dat pro dotazníky spokojenosti
(odesílání informací o zákaznících dle předem daných kritérií (země, pravidelnost spolupráce) na HQ, odkud se odesílají podle těchto informací dotazníky spokojenosti)
- dohled na vrácení vadných kusů od zákazníků, urgence, zajišťování svozů pro vadné kusy
(a případně komunikace s místní ASUS pobočkou za účelem zajištění pomoci v případě, že zákazník kus nevrací nebo nereaguje na urgence)
- urgence nezaplacených faktur
(zákazníkům se účtují náklady na opravu nebo nový kus v případě, že po přijetí vadného kusu pracovníci kvality zjistí poškození ze strany zákazníka a oprava je definována jako mimozáruční)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- měsíční / roční / docházkový bonus
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
- dodatková dovolená
- sick days
- jazykové kurzy v pracovní době
- pouze ranní směny (8:00 - 16:30)
- permanentky na sportovní aktivity
- Multisport karty s příspěvkem zaměstnavatele
- volnočasové akce
- sleva na nájemném v RPG bytech
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
- dodatková dovolená
- sick days
- jazykové kurzy v pracovní době
- pouze ranní směny (8:00 - 16:30)
- permanentky na sportovní aktivity
- Multisport karty s příspěvkem zaměstnavatele
- volnočasové akce
- sleva na nájemném v RPG bytech
Informace o náboru
V případě dalších dotazů k pracovnímu místu mě můžete kontaktovat na tel. čísle 731 681 044 nebo na adrese [email protected] .
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
elektrotechnika, IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadavky:
- angličtina na pokročilé úrovni
(většina komunikace je v angličtině – jak písemné (e-maily), tak ústní (telefonáty) )
- přehled o ASUS serverových produktech
- dobré technické znalosti server produktů
- schopnost rychle reagovat na požadavky zákazníků a řešit je na profesionální úrovni
- dobré komunikační schopnosti, ústní i písemné
- angličtina na pokročilé úrovni
(většina komunikace je v angličtině – jak písemné (e-maily), tak ústní (telefonáty) )
- přehled o ASUS serverových produktech
- dobré technické znalosti server produktů
- schopnost rychle reagovat na požadavky zákazníků a řešit je na profesionální úrovni
- dobré komunikační schopnosti, ústní i písemné
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ASUS, jeden z TOP 5 výrobců notebooků a tvůrce nejprodávanějších a nejúspěšnějších základních desek na světě, je vůdčí společností nové éry digitálních technologií. Společnost ASUS nabízí bohaté portfolio inovativních produktů, a je jedním z leadrů na trhu v oblastí designu a inovací.
Poznámka k ochraně osobních údajů:
Pokud poskytnete své údaje společnosti Profesia CZ, spol. s r.o., budou Vaše údaje shromažďovány, zpracovávány a používány touto společností. Profesia CZ, spol. s r.o. sdělí Vaše údaje společnosti ASUS Czech Service s.r.o. za účelem náboru na pracovní pozici.
Poznámka k ochraně osobních údajů:
Pokud poskytnete své údaje společnosti Profesia CZ, spol. s r.o., budou Vaše údaje shromažďovány, zpracovávány a používány touto společností. Profesia CZ, spol. s r.o. sdělí Vaše údaje společnosti ASUS Czech Service s.r.o. za účelem náboru na pracovní pozici.
Počet zaměstnanců
250-499 zaměstnanců
ID: 3227152
Datum zveřejnění: 27.10.2017
2017-10-27
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků, Specialista technické podpory/IT Společnost: ASUS Czech Service s.r.o.