Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Back Office Specialist
Ataccama Software, s.r.o.
Místo práce
Invalidovna, Sokolovská, Praha 8-Karlín, Česko
Invalidovna, Sokolovská, Praha 8-Karlín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co u nás budeš dělat?
- Výpomoc na recepci
- Příprava podkladů pro účetní oddělení
- Výpomoc při zajišťování pracovních cest
- Podpora marketingu při realizaci interních akcí a akcí pro zákazníky
- Výpomoc na recepci
- Příprava podkladů pro účetní oddělení
- Výpomoc při zajišťování pracovních cest
- Podpora marketingu při realizaci interních akcí a akcí pro zákazníky
Zaměstnanecké výhody, benefity
Na co se u nás můžeš těšit?
- Práce v mezinárodním týmu
- Moderní kanceláře přímo na stanici metra Invalidovna
- Placené jazykové kurzy a podpora dalšího vzdělávání
- Benefity: sick & personal days, multisport karta, flexipassy, notebook, mobil, pravidelné akce a dárky pro zaměstnance, občerstvení v kanceláři
- Práce v mezinárodním týmu
- Moderní kanceláře přímo na stanici metra Invalidovna
- Placené jazykové kurzy a podpora dalšího vzdělávání
- Benefity: sick & personal days, multisport karta, flexipassy, notebook, mobil, pravidelné akce a dárky pro zaměstnance, občerstvení v kanceláři
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co od tebe očekáváme?
- Aktivní řidič/ka
- SŠ/VŠ ekonomického směru či praxe v administrativě velkou výhodou
- Praxe v účetnictví výhodou
- Komunikativní angličtina slovem i písmem je podmínkou, další jazyk výhodou
- Znalost práce s počítačem
- Zkušenost s prací v MS Excel (orientace v excelovských tabulkách, jednoduché početní funkce, úpravy do jednotného formátu apod.)
- Znalost systému AXAPTA výhodou
Co dalšího na tobě oceníme?
- Vstřícnost a ochotu učit se novým věcem
- Pečlivost, samostatnost, smysl pro detail
- Týmového ducha
- Aktivní řidič/ka
- SŠ/VŠ ekonomického směru či praxe v administrativě velkou výhodou
- Praxe v účetnictví výhodou
- Komunikativní angličtina slovem i písmem je podmínkou, další jazyk výhodou
- Znalost práce s počítačem
- Zkušenost s prací v MS Excel (orientace v excelovských tabulkách, jednoduché početní funkce, úpravy do jednotného formátu apod.)
- Znalost systému AXAPTA výhodou
Co dalšího na tobě oceníme?
- Vstřícnost a ochotu učit se novým věcem
- Pečlivost, samostatnost, smysl pro detail
- Týmového ducha
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme Ataccama, česko-kanadská firma, která z Prahy a Toronta už 10 let dělá globální byznys. Vyvíjíme platformu softwarových aplikací, které našim klientům pomáhají zpracovávat (big) data.
Nudit se s námi rozhodně nebudeš. Kromě zajímavé práce v novém officu v Karlíně u nás najdeš i skateboardy na rychlejší přesuny po kanclu, kola, playroom s Xboxem a spoustu nadšenců, kteří si s tebou rádi zahrají deskovky nebo půjdou zasportovat. Přidáš se?
Nudit se s námi rozhodně nebudeš. Kromě zajímavé práce v novém officu v Karlíně u nás najdeš i skateboardy na rychlejší přesuny po kanclu, kola, playroom s Xboxem a spoustu nadšenců, kteří si s tebou rádi zahrají deskovky nebo půjdou zasportovat. Přidáš se?
Počet zaměstnanců
200-249 zaměstnanců
ID: 3384146
Datum zveřejnění: 19.2.2019
2019-02-19
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Specialista back office Společnost: Ataccama Software, s.r.o.