Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Order to cash Specialist
Atlas Copco Services s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
květen nebo červen 2021
květen nebo červen 2021
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 33 000 Kč/měsícplus roční finanční bonus
30 000 - 33 000 Kč/měsícplus roční finanční bonus
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co bude Vaší každodenní pracovní činností?
* Zpracování a účtování příchozích plateb od zákazníků skupiny Atlas Copco
* Kontrola otevřených položek na zákaznických účtech
* Komunikace s credit controllerem ohledně nejasných položek (e-mail, Skype, call) a zpracování jeho požadaků
* Příprava reportů pro účetní oddělení, zákaznické centrum a management
* Spolupráce na přípravě měsíční a roční závěrky
Co dál bude Vaším úkolem?
* Spolupráce s ostatními odděleními
* Aktivně se podílet na změnách a zlepšování procesů
* Podpora při zaučování nových kolegů v týmu
Co byste určitě měl/a splňovat?
* Máte alespoň krátkou pracovní zkušenost v administrativě/účetnictví/zpracování plateb
* Umíte pracovat s kancelářským balíčkem MS Office, zejména práce v Excelu by Vám neměla být cizí
* Znáte základní principy účetnictví nebo chcete do téhle oblasti v budoucnu proniknout
* Zvládnete používat angličtinu na každodenní bázi (v písemné i mluvené formě s kolegy ze zahraničí)
* Výhodou je, pokud již znáte prostředí společnosti typu SSC
* Zpracování a účtování příchozích plateb od zákazníků skupiny Atlas Copco
* Kontrola otevřených položek na zákaznických účtech
* Komunikace s credit controllerem ohledně nejasných položek (e-mail, Skype, call) a zpracování jeho požadaků
* Příprava reportů pro účetní oddělení, zákaznické centrum a management
* Spolupráce na přípravě měsíční a roční závěrky
Co dál bude Vaším úkolem?
* Spolupráce s ostatními odděleními
* Aktivně se podílet na změnách a zlepšování procesů
* Podpora při zaučování nových kolegů v týmu
Co byste určitě měl/a splňovat?
* Máte alespoň krátkou pracovní zkušenost v administrativě/účetnictví/zpracování plateb
* Umíte pracovat s kancelářským balíčkem MS Office, zejména práce v Excelu by Vám neměla být cizí
* Znáte základní principy účetnictví nebo chcete do téhle oblasti v budoucnu proniknout
* Zvládnete používat angličtinu na každodenní bázi (v písemné i mluvené formě s kolegy ze zahraničí)
* Výhodou je, pokud již znáte prostředí společnosti typu SSC
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Místo, kde pojem "přátelský kolektiv" není jen klišé, pořádáme pravidelné teambuildingy a další eventy
* Podpoříme Vás v dalším profesním rozvoji - pustit se můžete např. do ACCA certifikace nebo jazykových kurzů
* Máme moderní kanceláře v centru města - kromě perfektního výhledu na celé Brno nám nechybí ani relaxační zóna, kde cvičíme třeba jógu a nebo venkovní terasa ve 20. patře
* Dbáme na rovnováhu mezi pracovním a osobním životem, proto máme flexibilní pracovní dobu, která je navíc zkrácená na 37,5 hodin. K tomu můžete čekat také 5 týdnů dovolené a 3 sick days
* Každý rok se můžete těšit i na finanční bonus nebo pravidelné navyšování mzdy
* Samozřejmostí je příspěvek na stravování, penzijní připojištění 2000 Kč měsíčně, multisport karta za 350 Kč, pravidelný přísun ovoce na svačinu a mnohé další
* Podpoříme Vás v dalším profesním rozvoji - pustit se můžete např. do ACCA certifikace nebo jazykových kurzů
* Máme moderní kanceláře v centru města - kromě perfektního výhledu na celé Brno nám nechybí ani relaxační zóna, kde cvičíme třeba jógu a nebo venkovní terasa ve 20. patře
* Dbáme na rovnováhu mezi pracovním a osobním životem, proto máme flexibilní pracovní dobu, která je navíc zkrácená na 37,5 hodin. K tomu můžete čekat také 5 týdnů dovolené a 3 sick days
* Každý rok se můžete těšit i na finanční bonus nebo pravidelné navyšování mzdy
* Samozřejmostí je příspěvek na stravování, penzijní připojištění 2000 Kč měsíčně, multisport karta za 350 Kč, pravidelný přísun ovoce na svačinu a mnohé další
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Účetnictví
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Atlas Copco není tak vidět, ale je skoro všude.
Naším světem jsou kompresory, vakuové vývěvy, průmyslové nářadí a stavební stroje. Původně malá švédská firma, založená v roce 1873, se dnes může pyšnit 34 000 zaměstnanci po celém světě.
V České republice máme dvě Centra sdílených služeb (Shared Service Centre). Jedno z nich je v Praze a druhé v Brně. To brněnské poskytuje podporu obchodním oblastem Kompresorová technika a Vakuová technika a pracuje zde více než 400 zaměstnanců. Pracujte pro Atlas Copco a staňte se součástí společnosti, jejímž nářadím je vyrobeno každé třetí auto na světě.
Naším světem jsou kompresory, vakuové vývěvy, průmyslové nářadí a stavební stroje. Původně malá švédská firma, založená v roce 1873, se dnes může pyšnit 34 000 zaměstnanci po celém světě.
V České republice máme dvě Centra sdílených služeb (Shared Service Centre). Jedno z nich je v Praze a druhé v Brně. To brněnské poskytuje podporu obchodním oblastem Kompresorová technika a Vakuová technika a pracuje zde více než 400 zaměstnanců. Pracujte pro Atlas Copco a staňte se součástí společnosti, jejímž nářadím je vyrobeno každé třetí auto na světě.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 4061928
Datum zveřejnění: 14.4.2021
2021-04-14
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Pracovník platebního styku, Specialista fakturace a plateb, Specialista pohledávek, Účetní Společnost: Atlas Copco Services s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc