Příležitost nejen pro absolventy - Asistent/ka centra sdílených služeb

ATLAS software a.s.

Místo práce
Výstavní 292/13, 702 00 Ostrava, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• pro náš tým obchodních reprezentantů aktivně domlouvat schůzky s firemními zákazníky
• poskytovat informace o společnosti a produktech potenciálním zákazníkům
• přinášet náměty pro vylepšení interního zákaznického systému
• administrativní činnost spojenou s chodem centra

Zaměstnanecké výhody, benefity

• pracovní doba 7:30 -16:00
• volné víkendy a svátky
• možnost práce na plný i zkrácený úvazek
• motivující prémie
• stravenky, příspěvek na penzijní/životní pojištění, free days
• získání cenných zkušenosti a praxi v oblasti ekonomiky, práva a komunikace se zákazníky
• přátelský tým, příjemné pracovní prostředí ve vlastní budově s parkovištěm, s výbornou dostupností

Informace o náboru

Jsme přední českou softwarovou společností a již 25 let se věnujeme výrobě, vývoji a distribuci právních, ekonomických a informačních systémů a aplikací.

Možnost spolupráce na HPP, zkrácené úvazky i DPP.
Vítáni jsou absolventi, studenti, maminky na MD i důchodci.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

student střední školy
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• minimálně SŠ vzdělání
• chuť pracovat a tah na branku
• výborné komunikační dovednosti
• uživatelskou znalost práce na PC

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP byla založena v roce 2001 a od doby svého vzniku je výhradním obchodním zastoupením softwarové společnosti ATLAS consulting spol. s r.o.

Prodej, distribuci, školení a poradenství v oblasti software a hardware zajišťuje síť obchodních zástupců a školitelů. Péči o zákazníky a technickou podporu poskytuje společnost pomocí vlastního klientského centra, linky zákaznické podpory a servisních pracovníků s celorepublikovou působností.

Společnost zaujímá významné postavení na českém trhu v oblasti právního a manažerského softwaru. V současnosti nabízíme 19 samostatných právních, manažerských a informačních softwarů a celou řadu funkčních doplňků. Každoročně zajistíme až na dvě desítky školení po celém území České republiky a proškolíme tak stovky uživatelů. Ke každému z vás přistupují naši zaměstnanci individuálně a snaží se přizpůsobit vašim pracovním i časovým požadavkům. Naši proškolení zaměstnanci a obchodní reprezentanti jsou připraveni nabídnout nejvhodnější řešení na konkrétní hardwarové a softwarové prostředí. Navrhnou nejefektivnější systém vyhovující vašim specifickým podmínkám. Není tedy nutné měnit vybavení od základů, filosofií naší společnosti je rozšířit a zefektivnit stávající podmínky natolik, aby vám dlouhodobě do budoucna ušetřili peníze a čas.

Produkty, které společnost ATLAS consulting spol. s r.o. člen skupiny ATLAS GROUP na českém trhu realizuje, jsou původní české a díky tomu nejlépe vyhovují tuzemským podmínkám. O jejich vývoj, výrobu, aktualizace i servis se stará mateřská společnost ATLAS consulting spol. s r.o., která se aktivně věnuje vývoji právního a manažerského softwaru již od roku 1992.

ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP se nachází v Ostravě, její pobočky pak naleznete také v Praze a v Brně.

Pro společnost ATLAS software a.s. pracuje v současné době přes 70 stálých zaměstnanců, kteří se starají o odbyt produktů a spokojenost našich zákazníků.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 3089575  Datum zveřejnění: 28.8.2017