Analytik interních projektů

ATLAS software a.s.

Místo práce
Výstavní 292/13, 702 00 Ostrava, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

podpora klíčového interního informačního systému společnosti
návrh koncepce a strategického rozvoje interních informačních systémů společnosti
příprava statistik, datových analýz a manažerských reportů
definice strategie rozvoje systému a harmonogramu postupných etap vývoje
kontrola plnění stanovených harmonogramů prací
dokumentace a systemizace pravidel provozu systému

Zaměstnanecké výhody, benefity

zajímavou práci v profesionálním kolektivu s možností seberealizace
odborný, profesní růst, vzdělávání
zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
odpovídající finanční ohodnocení a bonusy
navázání dlouhodobé spolupráce na HPP
benefitní systém ušitý na míru zaměstnancům, dovolená navíc, SICK days, FREE days
pružná pracovní doba

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

VŠ vzdělání v IT oboru
zkušenosti na obdobné pozici
znalost MS SQL a zkušenosti s Microsoft Office
zkušenosti s vývojem webových aplikací (ASP, PHP) výhodou
zkušenosti s programem Helios Orange velkou výhodou
výborné organizační, komunikační a prezentační dovednosti
spolehlivost, preciznost, samostatnost
zaměření na cíl, proaktivita
schopnost vést a motivovat pracovní tým
znalost AJ (minimálně na úrovni pochopení dokumentace a manuálů)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP byla založena v roce 2001 a od doby svého vzniku je výhradním obchodním zastoupením softwarové společnosti ATLAS consulting spol. s r.o.

Prodej, distribuci, školení a poradenství v oblasti software a hardware zajišťuje síť obchodních zástupců a školitelů. Péči o zákazníky a technickou podporu poskytuje společnost pomocí vlastního klientského centra, linky zákaznické podpory a servisních pracovníků s celorepublikovou působností.

Společnost zaujímá významné postavení na českém trhu v oblasti právního a manažerského softwaru. V současnosti nabízíme 19 samostatných právních, manažerských a informačních softwarů a celou řadu funkčních doplňků. Každoročně zajistíme až na dvě desítky školení po celém území České republiky a proškolíme tak stovky uživatelů. Ke každému z vás přistupují naši zaměstnanci individuálně a snaží se přizpůsobit vašim pracovním i časovým požadavkům. Naši proškolení zaměstnanci a obchodní reprezentanti jsou připraveni nabídnout nejvhodnější řešení na konkrétní hardwarové a softwarové prostředí. Navrhnou nejefektivnější systém vyhovující vašim specifickým podmínkám. Není tedy nutné měnit vybavení od základů, filosofií naší společnosti je rozšířit a zefektivnit stávající podmínky natolik, aby vám dlouhodobě do budoucna ušetřili peníze a čas.

Produkty, které společnost ATLAS consulting spol. s r.o. člen skupiny ATLAS GROUP na českém trhu realizuje, jsou původní české a díky tomu nejlépe vyhovují tuzemským podmínkám. O jejich vývoj, výrobu, aktualizace i servis se stará mateřská společnost ATLAS consulting spol. s r.o., která se aktivně věnuje vývoji právního a manažerského softwaru již od roku 1992.

ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP se nachází v Ostravě, její pobočky pak naleznete také v Praze a v Brně.

Pro společnost ATLAS software a.s. pracuje v současné době přes 70 stálých zaměstnanců, kteří se starají o odbyt produktů a spokojenost našich zákazníků.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 3296682  Datum zveřejnění: 29.1.2018