Manažer rozvoje obchodních procesů

ATLAS software a.s.

Místo práce
Výstavní 292/13, 702 00 Ostrava, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• přímá zodpovědnost za řízení interního IT projektu
• úzká spolupráce s nejužším vedením společnosti
• strategický rozvoj projektu směrem k potřebám firmy a požadavkům obchodních ředitelů
• plánování, realizace a kontrola svěřeného projektu
• návrh jeho koncepce, následná podpora, včetně samotné podpory obchodních poboček
• zodpovědnost za kvalitu dodávky v požadovaném čase
• koordinace řešitelského vývojového týmu
• proaktivní vyhledávání nových příležitostí a nástrojů k zvyšování tržního potenciálu firmy

Zaměstnanecké výhody, benefity

• vysokoškolské vzdělání
• zkušenosti na obdobné pozici min. 3 roky
• proaktivní, inovativní a silně obchodně orientovanou osobnost
• schopnost kvalitní prezentace pro management společnosti
• velmi dobrou obecnou znalost vývoje IS a databází
• schopnost aktivně předávat informace a úkoly směrem od managementu společnosti k řešitelskému týmu
• pozitivní přístup, odolnost vůči stresu, týmového ducha a chuť spolupracovat

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• zajímavou práci v profesionálním kolektivu s možností seberealizace
• velmi zajímavé finanční ohodnocení a bonusy
• odborný, profesní růst, vzdělávání
• zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
• benefitní systém ušitý na míru zaměstnancům, dovolená navíc, SICK days, FREE days
• pružná pracovní doba, možnost Home - office

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP byla založena v roce 2001 a od doby svého vzniku je výhradním obchodním zastoupením softwarové společnosti ATLAS consulting spol. s r.o.

Prodej, distribuci, školení a poradenství v oblasti software a hardware zajišťuje síť obchodních zástupců a školitelů. Péči o zákazníky a technickou podporu poskytuje společnost pomocí vlastního klientského centra, linky zákaznické podpory a servisních pracovníků s celorepublikovou působností.

Společnost zaujímá významné postavení na českém trhu v oblasti právního a manažerského softwaru. V současnosti nabízíme 19 samostatných právních, manažerských a informačních softwarů a celou řadu funkčních doplňků. Každoročně zajistíme až na dvě desítky školení po celém území České republiky a proškolíme tak stovky uživatelů. Ke každému z vás přistupují naši zaměstnanci individuálně a snaží se přizpůsobit vašim pracovním i časovým požadavkům. Naši proškolení zaměstnanci a obchodní reprezentanti jsou připraveni nabídnout nejvhodnější řešení na konkrétní hardwarové a softwarové prostředí. Navrhnou nejefektivnější systém vyhovující vašim specifickým podmínkám. Není tedy nutné měnit vybavení od základů, filosofií naší společnosti je rozšířit a zefektivnit stávající podmínky natolik, aby vám dlouhodobě do budoucna ušetřili peníze a čas.

Produkty, které společnost ATLAS consulting spol. s r.o. člen skupiny ATLAS GROUP na českém trhu realizuje, jsou původní české a díky tomu nejlépe vyhovují tuzemským podmínkám. O jejich vývoj, výrobu, aktualizace i servis se stará mateřská společnost ATLAS consulting spol. s r.o., která se aktivně věnuje vývoji právního a manažerského softwaru již od roku 1992.

ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP se nachází v Ostravě, její pobočky pak naleznete také v Praze a v Brně.

Pro společnost ATLAS software a.s. pracuje v současné době přes 70 stálých zaměstnanců, kteří se starají o odbyt produktů a spokojenost našich zákazníků.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 3314223  Datum zveřejnění: 19.2.2018