Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Manažer rozvoje obchodních procesů
ATLAS software a.s.
Místo práce
Výstavní 292/13, 702 00 Ostrava, Okres Ostrava
Výstavní 292/13, 702 00 Ostrava, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• přímá zodpovědnost za řízení interního IT projektu
• úzká spolupráce s nejužším vedením společnosti
• strategický rozvoj projektu směrem k potřebám firmy a požadavkům obchodních ředitelů
• plánování, realizace a kontrola svěřeného projektu
• návrh jeho koncepce, následná podpora, včetně samotné podpory obchodních poboček
• zodpovědnost za kvalitu dodávky v požadovaném čase
• koordinace řešitelského vývojového týmu
• proaktivní vyhledávání nových příležitostí a nástrojů k zvyšování tržního potenciálu firmy
• úzká spolupráce s nejužším vedením společnosti
• strategický rozvoj projektu směrem k potřebám firmy a požadavkům obchodních ředitelů
• plánování, realizace a kontrola svěřeného projektu
• návrh jeho koncepce, následná podpora, včetně samotné podpory obchodních poboček
• zodpovědnost za kvalitu dodávky v požadovaném čase
• koordinace řešitelského vývojového týmu
• proaktivní vyhledávání nových příležitostí a nástrojů k zvyšování tržního potenciálu firmy
Zaměstnanecké výhody, benefity
• vysokoškolské vzdělání
• zkušenosti na obdobné pozici min. 3 roky
• proaktivní, inovativní a silně obchodně orientovanou osobnost
• schopnost kvalitní prezentace pro management společnosti
• velmi dobrou obecnou znalost vývoje IS a databází
• schopnost aktivně předávat informace a úkoly směrem od managementu společnosti k řešitelskému týmu
• pozitivní přístup, odolnost vůči stresu, týmového ducha a chuť spolupracovat
• zkušenosti na obdobné pozici min. 3 roky
• proaktivní, inovativní a silně obchodně orientovanou osobnost
• schopnost kvalitní prezentace pro management společnosti
• velmi dobrou obecnou znalost vývoje IS a databází
• schopnost aktivně předávat informace a úkoly směrem od managementu společnosti k řešitelskému týmu
• pozitivní přístup, odolnost vůči stresu, týmového ducha a chuť spolupracovat
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• zajímavou práci v profesionálním kolektivu s možností seberealizace
• velmi zajímavé finanční ohodnocení a bonusy
• odborný, profesní růst, vzdělávání
• zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
• benefitní systém ušitý na míru zaměstnancům, dovolená navíc, SICK days, FREE days
• pružná pracovní doba, možnost Home - office
• velmi zajímavé finanční ohodnocení a bonusy
• odborný, profesní růst, vzdělávání
• zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
• benefitní systém ušitý na míru zaměstnancům, dovolená navíc, SICK days, FREE days
• pružná pracovní doba, možnost Home - office
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP byla založena v roce 2001 a od doby svého vzniku je výhradním obchodním zastoupením softwarové společnosti ATLAS consulting spol. s r.o.
Prodej, distribuci, školení a poradenství v oblasti software a hardware zajišťuje síť obchodních zástupců a školitelů. Péči o zákazníky a technickou podporu poskytuje společnost pomocí vlastního klientského centra, linky zákaznické podpory a servisních pracovníků s celorepublikovou působností.
Společnost zaujímá významné postavení na českém trhu v oblasti právního a manažerského softwaru. V současnosti nabízíme 19 samostatných právních, manažerských a informačních softwarů a celou řadu funkčních doplňků. Každoročně zajistíme až na dvě desítky školení po celém území České republiky a proškolíme tak stovky uživatelů. Ke každému z vás přistupují naši zaměstnanci individuálně a snaží se přizpůsobit vašim pracovním i časovým požadavkům. Naši proškolení zaměstnanci a obchodní reprezentanti jsou připraveni nabídnout nejvhodnější řešení na konkrétní hardwarové a softwarové prostředí. Navrhnou nejefektivnější systém vyhovující vašim specifickým podmínkám. Není tedy nutné měnit vybavení od základů, filosofií naší společnosti je rozšířit a zefektivnit stávající podmínky natolik, aby vám dlouhodobě do budoucna ušetřili peníze a čas.
Produkty, které společnost ATLAS consulting spol. s r.o. člen skupiny ATLAS GROUP na českém trhu realizuje, jsou původní české a díky tomu nejlépe vyhovují tuzemským podmínkám. O jejich vývoj, výrobu, aktualizace i servis se stará mateřská společnost ATLAS consulting spol. s r.o., která se aktivně věnuje vývoji právního a manažerského softwaru již od roku 1992.
ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP se nachází v Ostravě, její pobočky pak naleznete také v Praze a v Brně.
Pro společnost ATLAS software a.s. pracuje v současné době přes 70 stálých zaměstnanců, kteří se starají o odbyt produktů a spokojenost našich zákazníků.
Prodej, distribuci, školení a poradenství v oblasti software a hardware zajišťuje síť obchodních zástupců a školitelů. Péči o zákazníky a technickou podporu poskytuje společnost pomocí vlastního klientského centra, linky zákaznické podpory a servisních pracovníků s celorepublikovou působností.
Společnost zaujímá významné postavení na českém trhu v oblasti právního a manažerského softwaru. V současnosti nabízíme 19 samostatných právních, manažerských a informačních softwarů a celou řadu funkčních doplňků. Každoročně zajistíme až na dvě desítky školení po celém území České republiky a proškolíme tak stovky uživatelů. Ke každému z vás přistupují naši zaměstnanci individuálně a snaží se přizpůsobit vašim pracovním i časovým požadavkům. Naši proškolení zaměstnanci a obchodní reprezentanti jsou připraveni nabídnout nejvhodnější řešení na konkrétní hardwarové a softwarové prostředí. Navrhnou nejefektivnější systém vyhovující vašim specifickým podmínkám. Není tedy nutné měnit vybavení od základů, filosofií naší společnosti je rozšířit a zefektivnit stávající podmínky natolik, aby vám dlouhodobě do budoucna ušetřili peníze a čas.
Produkty, které společnost ATLAS consulting spol. s r.o. člen skupiny ATLAS GROUP na českém trhu realizuje, jsou původní české a díky tomu nejlépe vyhovují tuzemským podmínkám. O jejich vývoj, výrobu, aktualizace i servis se stará mateřská společnost ATLAS consulting spol. s r.o., která se aktivně věnuje vývoji právního a manažerského softwaru již od roku 1992.
ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP se nachází v Ostravě, její pobočky pak naleznete také v Praze a v Brně.
Pro společnost ATLAS software a.s. pracuje v současné době přes 70 stálých zaměstnanců, kteří se starají o odbyt produktů a spokojenost našich zákazníků.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 3314223
Datum zveřejnění: 19.2.2018
2018-02-19
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Finanční analytik, IT analytik, IT konzultant, IT projektový manažer, Procesní manažer Společnost: ATLAS software a.s.