Asistent/ka ředitele společnosti

ATLAS software a.s.

Místo práce
Výstavní 292/13, Ostrava-Vítkovice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• kompletní podpora vedení společnosti
• zpracování reportů, přehledů a analýz
• vedení denní agendy sekretariátu
• správa a evidence dokumentů a smluv
• vedení kalendáře a organizování pracovních schůzek
• běžná administrativní práce
• příprava podkladů pro účetní oddělení

Zaměstnanecké výhody, benefity

• zajímavou a pestrou práci
• zázemí silné a stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
• odpovídající finanční ohodnocení a bonusy
• benefitní systém ušitý na míru, dovolená navíc, Sick days, Free days

Informace o náboru

Jsme přední českou softwarovou společností a již 26 let se věnujeme vývoji právních, ekonomických a informačních systémů a aplikací. Pro posílení našeho týmu v současné době hledáme vhodné uchazeče/uchazečky s výbornými komunikačními, organizačními schopnostmi a nadšením pro práci na pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ/VŠ vzdělání
• praxe na obdobné pozici min. 2 roky
• příjemné vystupování
• pozitivní myšlení a aktivní přístup k řešení úkolů
• výborné komunikační, organizační schopnosti
• samostatnost, pečlivost a odpovědnost za výsledky práce
• dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• řidičský průkaz sk. B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Softwarová společnost ATLAS software a.s. se věnuje vývoji, výrobě a distribuci právních a ekonomických informačních systémů a aplikací.
Náš produkt Codexis® se stal nejobsáhlejším právním informačním systémem v České republice. Je zcela jedinečný díky svému zaměření, úplnosti rozsahu, originálnímu způsobu zpracování, pestré řadě výkonných funkcí a mnohým dalším užitečným vlastnostem.
Všechny naše programy – Daňová kancelář®, ProfiData®, Finanční kancelář®, Personální kancelář®, Obchodní kancelář®, Loginet®, Themio®, Guliver®, Codexis® Pracovní doba®, Equanta® a Navigal® – jsou vystavěny na modulárním principu, který umožňuje sestavení individuální kolekce prvků dle požadavků a potřeb zákazníka.
Při vývoji i dodávkách produktů stojí v popředí našeho zájmu vždy uživatel, který ocení bezchybný, bezproblémový a intuitivně ovládaný software.
Péče o klienta u nás začíná uzavřením úspěšného kontraktu, který chápeme jako první krok v navázání dlouhodobých vzájemně výhodných obchodních vztahů.
O kvalitě našich produktů svědčí nejen úspěšně absolvovaný audit systému managementu kvality, na jehož základě nám byl udělen certifikát ISO 9001:2001, ale zejména řada spokojených uživatelů, mezi nimiž najdeme renomované firmy podnikatelského i poradenského zaměření, jako ČEZ, a.s., Komerční banka, a.s., PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o., EVRAZ Vítkovice steel, a.s a další.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

ATLAS software a.s.
Výstavní 292/13
702 00 Ostrava
http://www.atlasconsulting.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Bc. Veronika Richtrová
Tel.: 596 105 114
E-mail: poslat životopis
ID: 3553642   Datum zveřejnění: 5.12.2018