Helios administrátor

ATLAS software a.s.

Místo práce
Výstavní 292/13, Ostrava-Vítkovice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• zodpovědnost za chod informačního systému Helios Orange (správa oprávnění, tvorba a údržba tiskových sestav)
• zavádění nových produktů do systému Helios Orange
• spolupráce na rozvoji a optimalizaci procesů a workflow
• poskytování technické podpory uživatelům systému
• správa a údržba napojení na licenční server a licenčních emailů
• spolupráce s vývojovým týmem CRM na sdílení dat mezi systémy

Zaměstnanecké výhody, benefity

• volný prostor k realizaci Vašich nápadů a strategií
• zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
• zajímavou práci v plně profesionálním kolektivu
• možnost karierního růstu
• benefitní systém ušitý na míru zaměstnanců, dovolená navíc, SICK days, FREE days, pružnou pracovní dobu
• odpovídající finanční ohodnocení a bonusy
• odborný, profesní růst, vzdělávání

Informace o náboru

Jsme ryze česká softwarová společnost s více než čtvrtstoletím zkušeností a právě rozšiřujeme tým o kolegu/kolegyni, který perfektně rozumí práci s daty, vyzná se v našem účetním systému a bude s ním umět efektivně a pružně pracovat.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• dobrá znalost informačního systému Helios Orange
• dobrá znalost MS SQL serveru (SELECTy, triggery, procedury)
• zkušenost s administrací a podporou uživatelů IS Helios Orange
• znalost ASP a PHP na úrovni čtení a porozumění kódu
• schopnost studovat dokumentaci v AJ
• SŠ nebo VŠ vzdělání
• řidičský průkaz skupiny B
• samostatnost, komunikativnost, aktivita

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Softwarová společnost ATLAS software a.s. se věnuje vývoji, výrobě a distribuci právních a ekonomických informačních systémů a aplikací.
Náš produkt Codexis® se stal nejobsáhlejším právním informačním systémem v České republice. Je zcela jedinečný díky svému zaměření, úplnosti rozsahu, originálnímu způsobu zpracování, pestré řadě výkonných funkcí a mnohým dalším užitečným vlastnostem.
Všechny naše programy – Daňová kancelář®, ProfiData®, Finanční kancelář®, Personální kancelář®, Obchodní kancelář®, Loginet®, Themio®, Guliver®, Codexis® Pracovní doba®, Equanta® a Navigal® – jsou vystavěny na modulárním principu, který umožňuje sestavení individuální kolekce prvků dle požadavků a potřeb zákazníka.
Při vývoji i dodávkách produktů stojí v popředí našeho zájmu vždy uživatel, který ocení bezchybný, bezproblémový a intuitivně ovládaný software.
Péče o klienta u nás začíná uzavřením úspěšného kontraktu, který chápeme jako první krok v navázání dlouhodobých vzájemně výhodných obchodních vztahů.
O kvalitě našich produktů svědčí nejen úspěšně absolvovaný audit systému managementu kvality, na jehož základě nám byl udělen certifikát ISO 9001:2001, ale zejména řada spokojených uživatelů, mezi nimiž najdeme renomované firmy podnikatelského i poradenského zaměření, jako ČEZ, a.s., Komerční banka, a.s., PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o., EVRAZ Vítkovice steel, a.s a další.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců

Adresa společnosti

ATLAS software a.s.
Výstavní 292/13
702 00 Ostrava
http://www.atlasconsulting.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Bc. Veronika Richtrová
Tel.: 596 105 114
E-mail: poslat životopis
ID: 3668641   Datum zveřejnění: 15.5.2019