Helios administrátor

ATLAS software a.s.

Místo práce
Výstavní 292/13, Ostrava-Vítkovice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• zodpovědnost za chod informačního systému Helios Orange (správa oprávnění, tvorba a údržba tiskových sestav)
• zavádění nových produktů do systému Helios Orange
• spolupráce na rozvoji a optimalizaci procesů a workflow
• poskytování technické podpory uživatelům systému
• správa a údržba napojení na licenční server a licenčních emailů
• spolupráce s vývojovým týmem CRM na sdílení dat mezi systémy

Zaměstnanecké výhody, benefity

• volný prostor k realizaci Vašich nápadů a strategií
• zázemí silné, stabilní společnosti, která je leaderem na trhu
• zajímavou práci v plně profesionálním kolektivu
• možnost karierního růstu
• benefitní systém ušitý na míru zaměstnanců, dovolená navíc, SICK days, FREE days, pružnou pracovní dobu
• odpovídající finanční ohodnocení a bonusy
• odborný, profesní růst, vzdělávání

Informace o náboru

Jsme ryze česká softwarová společnost s více než čtvrtstoletím zkušeností a právě rozšiřujeme tým o kolegu/kolegyni, který perfektně rozumí práci s daty, vyzná se v našem účetním systému a bude s ním umět efektivně a pružně pracovat.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• dobrá znalost informačního systému Helios Orange
• dobrá znalost MS SQL serveru (SELECTy, triggery, procedury)
• zkušenost s administrací a podporou uživatelů IS Helios Orange
• znalost ASP a PHP na úrovni čtení a porozumění kódu
• schopnost studovat dokumentaci v AJ
• SŠ nebo VŠ vzdělání
• řidičský průkaz skupiny B
• samostatnost, komunikativnost, aktivita

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP byla založena v roce 2001 a od doby svého vzniku je výhradním obchodním zastoupením softwarové společnosti ATLAS consulting spol. s r.o.

Prodej, distribuci, školení a poradenství v oblasti software a hardware zajišťuje síť obchodních zástupců a školitelů. Péči o zákazníky a technickou podporu poskytuje společnost pomocí vlastního klientského centra, linky zákaznické podpory a servisních pracovníků s celorepublikovou působností.

Společnost zaujímá významné postavení na českém trhu v oblasti právního a manažerského softwaru. V současnosti nabízíme 19 samostatných právních, manažerských a informačních softwarů a celou řadu funkčních doplňků. Každoročně zajistíme až na dvě desítky školení po celém území České republiky a proškolíme tak stovky uživatelů. Ke každému z vás přistupují naši zaměstnanci individuálně a snaží se přizpůsobit vašim pracovním i časovým požadavkům. Naši proškolení zaměstnanci a obchodní reprezentanti jsou připraveni nabídnout nejvhodnější řešení na konkrétní hardwarové a softwarové prostředí. Navrhnou nejefektivnější systém vyhovující vašim specifickým podmínkám. Není tedy nutné měnit vybavení od základů, filosofií naší společnosti je rozšířit a zefektivnit stávající podmínky natolik, aby vám dlouhodobě do budoucna ušetřili peníze a čas.

Produkty, které společnost ATLAS consulting spol. s r.o. člen skupiny ATLAS GROUP na českém trhu realizuje, jsou původní české a díky tomu nejlépe vyhovují tuzemským podmínkám. O jejich vývoj, výrobu, aktualizace i servis se stará mateřská společnost ATLAS consulting spol. s r.o., která se aktivně věnuje vývoji právního a manažerského softwaru již od roku 1992.

ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP se nachází v Ostravě, její pobočky pak naleznete také v Praze a v Brně.

Pro společnost ATLAS software a.s. pracuje v současné době přes 70 stálých zaměstnanců, kteří se starají o odbyt produktů a spokojenost našich zákazníků.

Počet zaměstnanců

150-199 zaměstnanců
ID: 3668641  Datum zveřejnění: 15.5.2019