Asistentka nákupního oddělení

LKQ CZ s.r.o.

Místo práce
Ocelářská, Praha 9, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* vytvářením tabulek a operacemi s nimi (práce v programu Excel) - cca 80% vašeho pracovního dne
* kontrolou správnosti vyfakturovaného množství a cen dle dat v elektronickém systému
* tvorbu podkladů pro příjem zboží pro sklad
* archivací a evidencí došlých faktur

Zaměstnanecké výhody, benefity

* práci v mezinárodní společnosti
* přátelské pracovní prostředí
* příspěvek na stravování
* 4 dny zdravotního volna , Multisport karta, zaměstnanecké nákupy, slevy a další zajímavý balíček výhod
* akce pro zaměstnance
* nástup možný ihned

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začátečník (A2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* dokážete v Excelu zpracovávat rozsáhlejší tabulky a využívat různé funkce a neodrazuje vás práce s čísly
* máte minimálně 1 rok praxe na obdobné pozici
* orientujete se v oblasti fakturace (není podmínkou)
* patří pečlivost, důslednost, spolehlivost k vašim silným stránkám
* jste nekonfliktní osobnost a je vám vlastní vysoká míra samostatnosti v práci a v rozhodování

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost patří mezi největšího distributora náhradních dílů a příslušenství v Evropě a Severní Americe.

Našim zaměstnancům nabízíme zázemí stabilní firmy, široké portfolio benefitů, možnost kariérního růstu, přátelský kolektiv. Pokud máte zájem stát se naší součástí, pak neváhejte a pošlete nám svůj životopis.

Počet zaměstnanců

500-999 zaměstnanců
ID: 3413344  Datum zveřejnění: 7.6.2018