Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Sales Back Office Assistant – with Dutch and English
AW Partners, s.r.o.
Místo práce
Jihomoravský kraj, Brno - město
Jihomoravský kraj, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned – dohodou /tolerance 2 měsíční výpovědní lhůty/
ihned – dohodou /tolerance 2 měsíční výpovědní lhůty/
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Řadová výkonná pracovní pozice na obchodním oddělení s náplní práce:
• zpracování zakázek, zpracování podkladů pro vyskladnění zboží, fakturace
• komunikace se zákazníkem – dostupnost zboží, cena, reklamace atd.
• samostatná, ale současně i týmová spolupráce v rámci obchodního oddělení
• zpracování podkladů pro reporting a statistiku
• údržba, administrace a aktualizace dat v interním systému
• práce v systému Microsoft Dynamics (Navision)
Executive position with following responsibilities:
• communication with customers - availability of goods, pricing etc.
• order processing incl. documentation
• independent work as well as teamwork within the business department
• processing of data for reporting and statistics
• maintenance, administration and updating data in the internal system
• work in Microsoft Dynamics (Navision)
Nabízíme:
• práce v ekonomicky stabilní a prosperující obchodní společnosti se zahraniční účastí
a orientací na tuzemský i zahraniční obchod
• HPP nejprve na dobu určitou max. 1 rok, poté doba neurčitá
• mzdové podmínky dle rozsahu znalostí a zkušeností
• program zaškolení a adaptace
• systém benefitů po zapracování
• velmi příjemná firemní kultura a seriózní jednání zaměstnavatele
• možnost dalšího odborného rozvoje – využívání cizích jazyků, obchodní školení apod.
We offer:
• work in a stable and prosperous business company with foreign participation and focus on domestic and foreign trade
• contract initially for a fixed term one year, after indefinite period – long term contract
• system of benefits after training and trial period
• enjoyable corporate culture and respectable behavior within the company
• possibility of continuing professional development - use of foreign languages, business training, etc.
• zpracování zakázek, zpracování podkladů pro vyskladnění zboží, fakturace
• komunikace se zákazníkem – dostupnost zboží, cena, reklamace atd.
• samostatná, ale současně i týmová spolupráce v rámci obchodního oddělení
• zpracování podkladů pro reporting a statistiku
• údržba, administrace a aktualizace dat v interním systému
• práce v systému Microsoft Dynamics (Navision)
Executive position with following responsibilities:
• communication with customers - availability of goods, pricing etc.
• order processing incl. documentation
• independent work as well as teamwork within the business department
• processing of data for reporting and statistics
• maintenance, administration and updating data in the internal system
• work in Microsoft Dynamics (Navision)
Nabízíme:
• práce v ekonomicky stabilní a prosperující obchodní společnosti se zahraniční účastí
a orientací na tuzemský i zahraniční obchod
• HPP nejprve na dobu určitou max. 1 rok, poté doba neurčitá
• mzdové podmínky dle rozsahu znalostí a zkušeností
• program zaškolení a adaptace
• systém benefitů po zapracování
• velmi příjemná firemní kultura a seriózní jednání zaměstnavatele
• možnost dalšího odborného rozvoje – využívání cizích jazyků, obchodní školení apod.
We offer:
• work in a stable and prosperous business company with foreign participation and focus on domestic and foreign trade
• contract initially for a fixed term one year, after indefinite period – long term contract
• system of benefits after training and trial period
• enjoyable corporate culture and respectable behavior within the company
• possibility of continuing professional development - use of foreign languages, business training, etc.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Obchodní společnost se zahraniční účastí a aktivitami B2B v zemích západní, střední a východní Evropy i mimo EU.
Obchodní společnost se zahraniční účastí a aktivitami B2B v zemích západní, střední a východní Evropy i mimo EU.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Nizozemský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme personálně poradenská společnost s působností v rámci ČR i EU, hledáme a nacházíme manažery i odborníky, poskytujeme podporu start-up, malým i středně velkým firmám. Důvěřujte zkušeným ....
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 2980613
Datum zveřejnění: 20.3.2017
2017-03-20
lokalita: Jihomoravský kraj, Brno - město Pozice: Obchodní referent, Specialista back office Společnost: AW Partners, s.r.o.