Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka oddělení speciálních zakázek
Baloušek,s.r.o.
Místo práce
Hlučín, Česko, Okres Opava
Hlučín, Česko, Okres Opava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny
20.000 až 30.000 Kč
20.000 až 30.000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
evidence speciálních zakázek - příprava smluv, vystavování dokladů v účetním systému (objednávky, zálohové listy, faktury, skladová evidence),
organizování toku zakázky v rámci interních oddělení - spolupráce s grafickým oddělení, výrobou a expedicí, kontrola dodržování termínů,
komunikace se zákazníky, dodavateli (při kooperacích),
zástup za recepční (po dobu dovolené)
organizování toku zakázky v rámci interních oddělení - spolupráce s grafickým oddělení, výrobou a expedicí, kontrola dodržování termínů,
komunikace se zákazníky, dodavateli (při kooperacích),
zástup za recepční (po dobu dovolené)
Zaměstnanecké výhody, benefity
zázemí prosperující a stabilní společnosti,
samostatná a odpovědná práce s možností seberealizace,
příjemné pracovní prostředí v rodinné společnosti,
pružná pracovní doba,
stravenky a příspěvek na životní pojištění, firemní akce
samostatná a odpovědná práce s možností seberealizace,
příjemné pracovní prostředí v rodinné společnosti,
pružná pracovní doba,
stravenky a příspěvek na životní pojištění, firemní akce
Informace o náboru
očekáváme:
dobré organizační schopnosti, vysoké pracovní nasazení, odolnosti proti stresu,
reprezentativní vystupování, výborné komunikační schopnosti,
schopnost pracovat efektivně, jako člen týmu,
samostatnost, bezúhonnost, zodpovědnost a profesionální přístup k práci,
znalost AJ výhodou
dobré organizační schopnosti, vysoké pracovní nasazení, odolnosti proti stresu,
reprezentativní vystupování, výborné komunikační schopnosti,
schopnost pracovat efektivně, jako člen týmu,
samostatnost, bezúhonnost, zodpovědnost a profesionální přístup k práci,
znalost AJ výhodou
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
ekonomické
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Menší česká obchodní společnost z Hlučína - je již na trhu od roku 1990 a je zaměřena na výrobu, prodej stolních kalendářů, nástěnných kalendářů, diářů, hospodářských tiskopisů a dětského sortimentu. Dále nabízí ofsetový tisk a kompletní knihařské zpracování. Realizuje všechny typy knižních vazeb.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
Adresa společnosti
ID: 3511903 Datum zveřejnění: 9.10.20182018-10-09 Lokalita: Okres Opava Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: Baloušek,s.r.o. Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20.000 až 30.000 Kč