Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Tender Management Specialist / Business Assistant
Becton Dickinson Czechia, s.r.o.
Místo práce
Praha 6, Česko
Praha 6, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
We are looking for Tender Management Specialist to join our organization in Czech Republic.
As Tender Management Specialist you will be managing public tenders in Czech Republic and will be supporting one of our business (BDB) in Czech Republic.
Main responsibilities:
• Active monitoring of actual tenders
• Keeping up to date tender database
• Communicating with tendering counterparties at the customer regarding additional information requests, missing documents etc.
• Keeping up to date tender qualification documents
• Keeping track of legislative changes
• Responsible for cooperation with other BD entities for purpose of references
• Completing tender bids, cooperation with sales, keeping bid deadlines
• Being time-keeper for tender milestones
• Owning the tender process from tender publishing until invoice issue
• Point of contact for CZ customers
• Preparing quotations for CZ customers based on the information from sales
• Keeping the correspondence
• Keeping actualized databases of quotes sent and keeping copies of the quotes in shared IT systems
• Compass and compliance management
• Organizing meetings, events in terms of administration
• Close cooperation with customer service
• Basic marketing staff preparation (brochures etc)
We would expect that you have:
• Experience with public tenders - 2/3 years
• Knowledge of Czech law in terms of tenders
• Good knowledge of standard software (MS-Office, etc.)
• Good written and oral English skills
• Ability to work under pressure and team capability
• High degree of initiative and independence
• Experience in medical devices industry - preferably
• Native language Czech
As Tender Management Specialist you will be managing public tenders in Czech Republic and will be supporting one of our business (BDB) in Czech Republic.
Main responsibilities:
• Active monitoring of actual tenders
• Keeping up to date tender database
• Communicating with tendering counterparties at the customer regarding additional information requests, missing documents etc.
• Keeping up to date tender qualification documents
• Keeping track of legislative changes
• Responsible for cooperation with other BD entities for purpose of references
• Completing tender bids, cooperation with sales, keeping bid deadlines
• Being time-keeper for tender milestones
• Owning the tender process from tender publishing until invoice issue
• Point of contact for CZ customers
• Preparing quotations for CZ customers based on the information from sales
• Keeping the correspondence
• Keeping actualized databases of quotes sent and keeping copies of the quotes in shared IT systems
• Compass and compliance management
• Organizing meetings, events in terms of administration
• Close cooperation with customer service
• Basic marketing staff preparation (brochures etc)
We would expect that you have:
• Experience with public tenders - 2/3 years
• Knowledge of Czech law in terms of tenders
• Good knowledge of standard software (MS-Office, etc.)
• Good written and oral English skills
• Ability to work under pressure and team capability
• High degree of initiative and independence
• Experience in medical devices industry - preferably
• Native language Czech
Informace o náboru
You can look forward to working in an international company, friendly work environment and healthy oriented culture. It is a great opportunity for professional growth - challenging and rewarding work with a dynamic, international team.
Interested in a career with BD, but this position doesn’t fit your skills and experience? Join our external EMEA Talent Community here: emea.jobs.bd.com
Interested in a career with BD, but this position doesn’t fit your skills and experience? Join our external EMEA Talent Community here: emea.jobs.bd.com
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Řidičský průkaz
B
Praxe na pozici/v oblasti
Veřejné zakázky, obchodní oddělení
Počet let praxe
2
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
BD je globální společností zabývající se zdravotnickými technologiemi, která přispívá k pokroku ve světě zdraví tím, že zlepšuje lékařské poznatky, diagnostiku a poskytování zdravotní péče. BD je lídrem v oblasti bezpečnosti pacientů a zdravotnických pracovníků a v oblasti technologií, které umožňují lékařský výzkum a práci klinických laboratoří. Společnost poskytuje inovativní řešení, která přispívají k pokroku v lékařském výzkumu a genomice, zlepšují diagnostiku infekčních nemocí a rakoviny, zlepšují správu léčivých přípravků, podporují prevenci infekcí, nabízejí potřebné vybavení pro chirurgické a intervenční zákroky a přispívají k péči o diabetes.
Počet zaměstnanců
25-49 zaměstnanců
ID: 3947615
Datum zveřejnění: 5.8.2020
2020-08-05
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Marketingový specialista, Obchodní referent, Odborný referent, Specialista pro veřejné zakázky Společnost: Becton Dickinson Czechia, s.r.o.