Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Práce pro mezinárodní společnost - Obchodní referent -HPP, IČO
Bernstein Bank GmbH
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády), živnost
plný úvazek, zkrácený úvazek, na dohodu (brigády), živnost
Termín nástupu
15.06.2020
15.06.2020
Mzdové podmínky (brutto)
30 000 - 55 000 Kč/měsícbonusy, provize
30 000 - 55 000 Kč/měsícbonusy, provize
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete změnit stereotyp Vaší práce a současně se naučit něco nového?
Chtěli byste třeba po zapracování absolvovat pracovní stáže na pobočkách společnosti v zahraničí?
Uvítáte možnost realizace Vašich nápadů v reálné praxi?A očekáváte, že za své pracovní výsledky budete také náležitě a nadstandardně finančně ohodnoceni?
Rádi byste pracovali pro stabilní, rostoucí mezinárodní společnost, která ráda aktivně podporují Váš budoucí profesní a osobní rozvoj, kde budete mít jistotu, že o práci nepřijdete?
Pokud ano, pak reagujte na naši nabídku práce, protože můžete být tím vhodným kandidátem / kandidátkou, kterého v tuto chvíli pro našeho klienta hledáme!
Náplň práce:
- telefonická a e-mailová komunikace se zájemci o služby
- občasná osobní jednání s klienty v sídle firmy
- týmová spolupráce se zkušenými kolegy
- práce na aktivním růstu a rozvoji v rámci společnosti
- administrativní činnost, support, reporting
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
Chtěli byste třeba po zapracování absolvovat pracovní stáže na pobočkách společnosti v zahraničí?
Uvítáte možnost realizace Vašich nápadů v reálné praxi?A očekáváte, že za své pracovní výsledky budete také náležitě a nadstandardně finančně ohodnoceni?
Rádi byste pracovali pro stabilní, rostoucí mezinárodní společnost, která ráda aktivně podporují Váš budoucí profesní a osobní rozvoj, kde budete mít jistotu, že o práci nepřijdete?
Pokud ano, pak reagujte na naši nabídku práce, protože můžete být tím vhodným kandidátem / kandidátkou, kterého v tuto chvíli pro našeho klienta hledáme!
Náplň práce:
- telefonická a e-mailová komunikace se zájemci o služby
- občasná osobní jednání s klienty v sídle firmy
- týmová spolupráce se zkušenými kolegy
- práce na aktivním růstu a rozvoji v rámci společnosti
- administrativní činnost, support, reporting
- nástup možný IHNED, dle dohody s kandidátem
Zaměstnanecké výhody, benefity
Můžeme nabídnout:
- zázemí pobočky mezinárodní stabilní společnosti v Praze
- motivační mzdové ohodnocení s možností nadstandardních výdělků (FIX + bonusy) cca 30-50 000 Kč
- moderní a atraktivní pracovní prostředí
- práci v příjemném pracovním týmu, občerstvení na pracovišti zdarma
- možnost zajímavého osobního a profesního rozvoje - pozice s kariérním růstem
- velmi oblíbené jsou u nás také firemní akce, kde se snažíme neustále stmelovat kolektiv.
- služební telefon a služební pc.
- zázemí pobočky mezinárodní stabilní společnosti v Praze
- motivační mzdové ohodnocení s možností nadstandardních výdělků (FIX + bonusy) cca 30-50 000 Kč
- moderní a atraktivní pracovní prostředí
- práci v příjemném pracovním týmu, občerstvení na pracovišti zdarma
- možnost zajímavého osobního a profesního rozvoje - pozice s kariérním růstem
- velmi oblíbené jsou u nás také firemní akce, kde se snažíme neustále stmelovat kolektiv.
- služební telefon a služební pc.
Informace o náboru
Zasláním Vašeho životopisu do naší společnosti dáváte souhlas ke zpracování Vašich osobních dat.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Uvítáme:
- ukončené SŠ vzdělání
- uživatelskou znalost práce na PC - MS Office
- dochvilnost a aktivní přístup k práci
- dobrou znalost českého jazyka
- ukončené SŠ vzdělání
- uživatelskou znalost práce na PC - MS Office
- dochvilnost a aktivní přístup k práci
- dobrou znalost českého jazyka
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme finanční společnost, která se zabývá online marketingem a investičními službami skrz naší platformy.
ID: 3921431
Datum zveřejnění: 8.6.2020
2020-06-08
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Barman, Klientský pracovník, Telefonní operátor Společnost: Bernstein Bank GmbH
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc