Asistentka společnosti (úvazek 1/2 - 2/3, perspektivně i 100%) (Ref. č.: AS 201811)

BFF Central Europe s.r.o.

Místo práce
Roztylská 1860/1, Praha 4-Chodov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, živnost
Termín nástupu
ASAP
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny
od 160 Kč/hod, případne dohodou, dle kvalifikace a zkušeností

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáme šikovnou, organizačně schopnou, asistentku s aktivním přístupem k práci, která dokáže zorganizovat svou práci i chod malé kanceláře a dokáže koordinovat úkoly a zajistit plnění termínů ve spolupráci se slovenskou sesterskou společností a zahraničnou centrálou. Dobrá znalost angličtiny slovem i písmem je nutná vzhledem k denní komunikaci se zahraničními kolegy, nebo obchodními partnery.

Zaměstnanecké výhody, benefity

- perspektivní zaměstnání v nadnárodní dynamicky rostoucí finanční společnosti
- široký záběr různých pracovních úkolů, samostatná a zodpovědná práce, možnost osobního růstu v různých pracovních oblastech
- práce v menším pracovním kolektivu se širší agendou
- denní kontakt se zahraniční centrálou is etablovanými obchodními partnery v anglickém jazyce
- možnost aktivně se podílet na procesu implementace změn a integraci dvou společností, participace na nových společných projektech
- mezinárodní teambuildingy

Informace o náboru

Zasílejte prosím Vaše CV v českém a anglickém jazyce + fotografii. V předmětu emailu uveďte "Asistentka Praha"
Pozice je obsazována pro naši sesterskou společnost BFF Česká republika s.r.o.

Předpokládaný termín ukončení výběrového řízení

31.12.2018 (zbývá ještě 16 dnů)

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

ekonomické, právnické, administratívne, manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Fakturace - základy
Hospodářská korespondence - pokročilý
Podvojné účetnictví - základy
Personalistika - základy
Pokladna - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

2
3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- časová flexibilita, systematické a logické myšlení, ochota, spolehlivost, soustředěnost, odpovědnost
- schopnost rychle se učit a stanovovat si priority
- komunikativní a dynamická osoba, schopnost zajistit plnění termínů a úkolů
- odolnost vůči stresu, schopnost pracovat současně na více úlohách

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

BFF Central Europe s.r.o. je etablovaná a dynamicky se rozvíjející společnost se specializací na poskytování finančních služeb pro sektor zdravotnictví a veřejný sektor. Mateřská společnost Magellan SA (působí v PL, SK, CZ). Od června 2016 jsme součástí bankovní skupiny BFF Banking Group působící v Itálii, Španělsku, Portugalsku, Polsku, Slovensku, Chorvatsku, Řecku a ČR.
Našimi klienty jsou zejména dodavatelé zboží a služeb pro sektor zdravotnictví a veřejný sektor (samosprávy) - nadnárodní společnosti i lokální společnosti např. z oblasti medicínských technologií, speciálního zdravotnického materiálu, léků, potravin, energetiky, stavebnictví, IT .... Zároveň spolupracujeme i se všemi typy nemocnic v působnosti MZ ČR, kraju a soukromými nemocnicemi. Společnost je lídrem v daném segmentu financování v několika zemích Evropy.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců

Adresa společnosti

BFF Central Europe s.r.o.
Mostová 2
811 02 Bratislava
http://www.magellan.pl http://www.magellan.eu.sk

Kontakt

Kontaktní osoba: Personalista
E-mail: poslat životopis
ID: 733149   Datum zveřejnění: 19.11.2018   Základní složka mzdy (brutto) a další odměny:   od 160 Kč/hod, případne dohodou, dle kvalifikace a zkušeností