Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Executive asistant
BLIKA, s.r.o.
Místo práce
Královský Vrch 1977, 432 01 Kadaň, Česko
Královský Vrch 1977, 432 01 Kadaň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- zpracování a archivace personální agendy zaměstnanců,
- zpracování podkladů pro výpočet mezd, jejich zaznamenání v účetním programu,
- komunikace s externí firmou zpracovávající mzdy,
- práce s docházkovým systémem společnosti,
- správa datové schránky a telefonické ústředny
- zajištění statistických údajů pro potřeby společnosti,
- administrace spojená s vydáváním stravenek zaměstnancům, resp. obědy, občerstvení,
- komunikace s místními úřady a externími institucemi,
- vystavování požadovaných dokumentů pro zaměstnance a externí instituce,
- operativní administrativní práce na základě pokynu nadřízeného,
- odpovědnost za proces výběru nových zaměstnanců,
- aktivní spolupráce s managementem na implementaci a zlepšování oblasti HR,
- spolupodílení se při tvorbě firemních interních směrnic a dokumentů, při jejich implementaci a dodržování v provozu,
- spolupráce v oblasti BOZP, PO a hygieny práce s externími dodavatelskými společnostmi, spolupráce při implementaci zásad BOZP, PO a hygieny práce se všemi odděleními společnosti,
- navrhování a příprava plánů školení pro zaměstnance, realizace interních školení v rámci společnosti,
- správa systému hodnocení a odměňování zaměstnanců,
- poradenství v oblasti lidských zdrojů, aktivní komunikace s managementem a zaměstnanci,
- péče o zaměstnance, tvorba a udržování firemní kultury,
- příprava náplní práce pro jednotlivé pracovníky podle organizační struktury,
- zajištění teambuildingových aktivit,
- zabezpečení kancelářských potřeb a komunikační techniky,
- podílí se na tvorbě a revizí dokumentace pro ISO 9001 a 14001 ve spolupráci s externí společností,
- v případě nepřítomnosti nadřízeného a na základě jeho pověření vykonává ostatní svěřené úkoly
- zpracování podkladů pro výpočet mezd, jejich zaznamenání v účetním programu,
- komunikace s externí firmou zpracovávající mzdy,
- práce s docházkovým systémem společnosti,
- správa datové schránky a telefonické ústředny
- zajištění statistických údajů pro potřeby společnosti,
- administrace spojená s vydáváním stravenek zaměstnancům, resp. obědy, občerstvení,
- komunikace s místními úřady a externími institucemi,
- vystavování požadovaných dokumentů pro zaměstnance a externí instituce,
- operativní administrativní práce na základě pokynu nadřízeného,
- odpovědnost za proces výběru nových zaměstnanců,
- aktivní spolupráce s managementem na implementaci a zlepšování oblasti HR,
- spolupodílení se při tvorbě firemních interních směrnic a dokumentů, při jejich implementaci a dodržování v provozu,
- spolupráce v oblasti BOZP, PO a hygieny práce s externími dodavatelskými společnostmi, spolupráce při implementaci zásad BOZP, PO a hygieny práce se všemi odděleními společnosti,
- navrhování a příprava plánů školení pro zaměstnance, realizace interních školení v rámci společnosti,
- správa systému hodnocení a odměňování zaměstnanců,
- poradenství v oblasti lidských zdrojů, aktivní komunikace s managementem a zaměstnanci,
- péče o zaměstnance, tvorba a udržování firemní kultury,
- příprava náplní práce pro jednotlivé pracovníky podle organizační struktury,
- zajištění teambuildingových aktivit,
- zabezpečení kancelářských potřeb a komunikační techniky,
- podílí se na tvorbě a revizí dokumentace pro ISO 9001 a 14001 ve spolupráci s externí společností,
- v případě nepřítomnosti nadřízeného a na základě jeho pověření vykonává ostatní svěřené úkoly
Zaměstnanecké výhody, benefity
Kromě "běžných" benefitů jako jsou stravovací poukázky, dovolená nad rámec Zákoníku práce, penzijní připojištění či odměna při pracovním výročí, můžete využít také řadu dalších benefitů.
Mezi ty nejoblíbenější patří dárkové poukázky pro Váš volný čas, odměna za nábor nebo další volna nad rámec ZP s náhradou mzdy.
Mezi ty nejoblíbenější patří dárkové poukázky pro Váš volný čas, odměna za nábor nebo další volna nad rámec ZP s náhradou mzdy.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Praxe na pozici/v oblasti
Lidské zdroje, administrativa
Počet let praxe
1
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Hledáme kolegyni nebo kolegu, který je schopen samostatné práce a nehledá stereotyp.
Měl by rád pracovat s lidmi a zvládat administrativu spojenou nejen s personálním oddělením.
Znalost anglického jazyka je výhodou.
Měl by rád pracovat s lidmi a zvládat administrativu spojenou nejen s personálním oddělením.
Znalost anglického jazyka je výhodou.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Blika - inteligentně navržený a dobře fungující kvalitní nábytek pro nástroje v průmyslu a v dílnách, zajišťuje pořádek a ochranu proti krádeži.
ID: 4070695
Datum zveřejnění: 28.4.2021
2021-04-28
lokalita: Kadaň Pozice: Asistent, Personalista Společnost: BLIKA, s.r.o.