Sales Support Coordinator

Apply
  Remote, Field Based - Czechia
  Full time
  JR6142

CHEP helps move more goods to more people, in more places than any other organization on earth via our 300 million pallets, crates and containers. We employ 11,000 people and operate in more than 55 countries. Through our pioneering and sustainable share-and-reuse business model, the world’s biggest brands trust us to help them transport their goods more efficiently, safely and with less environmental impact.

What does that mean for you? You’ll join an international organization big enough to take you anywhere, and small enough to get you there sooner. You’ll help change how goods get to market and contribute to global sustainability. You’ll be empowered to bring your authentic self to work and be surrounded by diverse and driven professionals. And you can maximize your work-life balance and flexibility through our Hybrid Work Model.

Job Description

CHEP pomáhá přepravit více zboží k více lidem a na více míst než kterákoli jiná organizace na světě prostřednictvím 300 milionů našich palet, beden a kontejnerů. Zaměstnáváme 11 000 lidí a působíme ve více než 55 zemích. Díky našemu průkopnickému a udržitelnému obchodnímu modelu, založeném na sdílení a opakovaném použití, nám největší světové značky důvěřují, že jim pomůžeme přepravit jejich zboží efektivněji, bezpečněji a s menším dopadem na životní prostředí. Co to znamená pro vás? Připojíte se k mezinárodní organizaci a pomůžete změnit způsob, jakým se zboží dostává na trh. Přispějete také ke globální udržitelnosti. Budete mít možnost přinést do práce své autentické já a budete obklopeni různorodými a cílevědomými profesionály. A díky našemu Hybridnímu Pracovnímu Modelu můžete maximalizovat rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem díky flexibilitě.

Popis práce

Jsme v první linii při řešení výzev našich zákazníků v oblasti logistiky a dodavatelského řetězce, ať už se jedná o maloobchodníky nebo výrobce v potravinářském, nápojovém a rychloobrátkovém průmyslu. V rámci našeho rostoucího byznysu s mezinárodními kariérními příležitostmi vám nabízíme perfektní šanci předvést své znalosti v oblasti networkingu a zároveň identifikovat a řídit náš byznys spolu s obchodním oddělením pro malé a střední zákazníky.

SALES SUPPORT COORDINATOR

Zde jsou informace o tom, koho hledáme:

  • Jste typ člověka, kterému se daří navazovat kontakty (networking) a při rozhovorech s novými lidmi se cítíte pohodlně.
  • Rádi děláte průzkum trhu, vyhledáváte nové společnosti, následně je kontaktujete a navazujete s nimi spolupráci.
  • Víte, jakou sílu mají slova a jak důležité je jasně a srozumitelně komunikovat.
  • Přidanou hodnotou by pro vás byla práce v týmu a podpora obchodního zástupce při vyřizování jakýchkoli administrativních záležitostí, včetně reportů nebo kontrol.
  • Máte ale také chuť navštívit zákazníka, abyste lépe vyjednal/a obchod a rozvoj vztahů s ním.
  • Máte smysl pro detail při přípravě obchodních návrhů a proaktivitu při vymýšlení nových obchodních příležitostí.
  • Čeština je pro vás snadná a nemáte problém ani s angličtinou. Pokud umíte i další jazyky, je to výhoda.
  • Chcete se stále učit novým věcem, aby vaše budoucnost byla taková, jakou si ji přejete.

Kdybyste pracoval/a pro náš tým, tady jsou příklady toho, co byste dělal/a :

  • Odpovídal/a byste na příchozí hovory jako první kontaktní osoba pro zákazníky, speditéry a servisní střediska palet.
  • Generoval/a byste nové obchodní příležitosti pomocí průzkumu trhu, realizací mailingových kampaní, telefonáty a také byste objasňoval/a podrobnosti systému pronájmu palet, který bude potenciálnímu klientovi nabízen
  • Sdílel/a byste tyto leady s obchodními manažery za účelem podpory obchodních aktivit v České republice.
  • Převáděl/a byste leady na opportunity, do dané úrovně SSO
  • Získával/a byste střední a malé zákazníky
  • Účastnil/a byste se obchodních jednání, veletrhů a konferencí
  • Připravoval/a a vytvářel/a byste reporty o aktuálních prodejních aktivitách
  • Administrativně byste podporoval/a obchodní oddělení zakládáním nových zákazníků v systému, správou jejich účtů a přípravou podkladů pro zákazníky
  • Prováděl/a byste administrativní činnosti pro obchodní systém
  • Podílel/a byste se na dalších projektech v rámci oddělení

Jaké jsou hlavní požadavky na tuto pozici:

  • Základní zkušenost v oblasti prodeje, exportu nebo v odděleních orientovaných na zákazníky jako stážista nebo juniorní specialista
  • Základní znalost činností v oblasti průzkumu trhu
  • Silné komunikační dovednosti v kombinaci se schopností rychle navázat vztah
  • Dbání na detail při podpoře týmu v administrativních úkolech

Co nabízíme:

  • Dlouhodobý mezinárodní kariérní růst a příležitosti
  • Konkurenceschopný platový balíček s ročním bonusem
  • Příspěvek na dopravu
  • MultiSport kartu
  • Program soukromé zdravotní péče
  • Doplňkové životní pojištění
  • Možnost nákupu akcií CHEP/Brambles
  • 3 dny placeného volna na dobrovolnickou činnost
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • 25 dnů roční dovolené
  • Stravenky
  • Kafeterie na zdraví, kulturu, cestování, vzdělávání a další

Chcete dělat práci, která má smysl? Pojďte se významně podílet na budoucnosti oběhového hospodářství a přihlaste se ještě dnes.


Preferované vzdělání

Bakalářské

Preferovaná úroveň pracovních zkušeností

1 - 2 roky

Jsme zaměstnavatelem s rovnými příležitostmi a usilujeme o rozvoj rozmanité pracovní síly, ve které je s každým zacházeno spravedlivě, s respektem. Každý má možnost přispět k úspěchu firmy a zároveň využívat svůj potenciál. To znamená, že vítáme jedinečné dovednosti a zkušenosti, které každý jednotlivec přináší a nediskriminujeme žádného zaměstnance ani uchazeče o zaměstnání z důvodu rasy, barvy pleti, pohlaví, věku, národnosti, náboženství, sexuální orientace, genderové identity, statusu veterána a na základě zdravotního postižení nebo jakékoli jiné federální, státní nebo místní chráněné třídy. Rádi bychom vás varovali před osobami, které se podvodně vydávají za zástupce společnosti Brambles nebo CHEP, domlouvají si pohovory a nabízejí podvodné pracovní příležitosti s úmyslem spáchat krádež identity nebo vylákat z uchazečů peníze. Společnosti Brambles a CHEP nikdy nevedou pohovory prostřednictvím online chatu ani nepožadují peníze jako podmínku zaměstnání. Pokud máte dotaz ohledně legitimity pohovoru nebo nabídky práce, kontaktujte nás na adrese [email protected].

Preferred Education

Bachelors

Preferred Level of Work Experience

1 - 3 years

We are an Equal Opportunity Employer and we are committed to developing a diverse workforce in which everyone is treated fairly, with respect, and has the opportunity to contribute to business success while realizing his or her potential. This means harnessing the unique skills and experience that each individual brings and we do not discriminate against any employee or applicant for employment because of race, color, sex, age, national origin, religion, sexual orientation, gender identity, status as a veteran, and basis of disability or any other federal, state, or local protected class.

Individuals fraudulently misrepresenting themselves as Brambles or CHEP representatives have scheduled interviews and offered fraudulent employment opportunities with the intent to commit identity theft or solicit money. Brambles and CHEP never conduct interviews via online chat or request money as a term of employment. If you have a question as to the legitimacy of an interview or job offer, please contact us at [email protected].

Odpovědět na nabídku
ID: 4317992  Datum zveřejnění: 2.5.2022