Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník pro německý trh
BRASTY GROUP s.r.o.
Místo práce
Na Střelnici, Olomouc, Česko
Na Střelnici, Olomouc, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned
Ihned
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 - 30 000 Kč/měsícodměny a bonusy dle výsledků
20 000 - 30 000 Kč/měsícodměny a bonusy dle výsledků
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Láká Tě práce v on-line sféře, která pro Tebe bude mít budoucnost? Ovládáš skvěle němčinu a chceš si slušně vydělat? Tak na nic nečekej a připoj se k nám.
Co budeš dělat:
během zaučení:
-překládat texty z češtiny do němčiny a naopak
-spolupracovat na zlepšování procesů a zkvalitnění služeb
-mít na starost ještě pár marketingových aktivit, pomoc kolegům s propagací e-shopu, SEO,…
-spolupracovat s reklamačním, produktovým a zákaznickým oddělením
po zaučení:
-zajišťovat hladké fungování všech aspektů podnikání, aby přidružený podnik dané země dodržoval všechny národní předpisy a pravidla
-telefonicky a e-mailem pečovat o obchodní partnery z Německé republiky
podílet se na budování značky společnosti v konkrétní zemi nebo regionu
hodnotit pokrok společnosti, prodejní a marketingové úspěchy a jejich následné reportovaní vedení
-monitorovat konkurenci, sledovat lokální akce a navrhovat marketingové strategie
-permanentně vyhodnocovat stávající procesy a jejich optimalizaci
-reportovat fungování obchodních aktivit naší firmy v Německu a srovnávat vývoje aktivit
Co je k tomu potřeba znát, mít nebo umět:
-německý jazyk na nejvyšší možné úrovni
-obchodní talent
-nebát se komunikace po telefonu a být ochotný vždy jednat s partnery
-MS Office na běžné uživatelské úrovni
-měl bys být přátelská a pro klientsky orientovaná osobnost, pomůže i odolnost vůči stresu
-znalost německé mentality výhodou
-mít základní povědomí o online byznysu a eshopech
-dodržování termínu, dotahování věcí do konce
-silné komunikační, organizační a vyjednávací schopnosti
Co Ti za to nabízíme:
-práci na HPP kousek od centra Olomouce
-reálná možnost osobnostního i kariérního růstu (vstupní školení a navazující tréninky)
-mezinárodní kolektiv plný pohodových a usměvavých lidí
-zajímavé platové ohodnocení
-profesní školení – přejeme si, aby nerostla jen firma, ale i naši zaměstnanci
-příjemné slevy na náš sortiment
-benefity zajišťující i pohodlí v kanceláři – dotované jídlo, káva, sportovní a kulturní akce,…
Co budeš dělat:
během zaučení:
-překládat texty z češtiny do němčiny a naopak
-spolupracovat na zlepšování procesů a zkvalitnění služeb
-mít na starost ještě pár marketingových aktivit, pomoc kolegům s propagací e-shopu, SEO,…
-spolupracovat s reklamačním, produktovým a zákaznickým oddělením
po zaučení:
-zajišťovat hladké fungování všech aspektů podnikání, aby přidružený podnik dané země dodržoval všechny národní předpisy a pravidla
-telefonicky a e-mailem pečovat o obchodní partnery z Německé republiky
podílet se na budování značky společnosti v konkrétní zemi nebo regionu
hodnotit pokrok společnosti, prodejní a marketingové úspěchy a jejich následné reportovaní vedení
-monitorovat konkurenci, sledovat lokální akce a navrhovat marketingové strategie
-permanentně vyhodnocovat stávající procesy a jejich optimalizaci
-reportovat fungování obchodních aktivit naší firmy v Německu a srovnávat vývoje aktivit
Co je k tomu potřeba znát, mít nebo umět:
-německý jazyk na nejvyšší možné úrovni
-obchodní talent
-nebát se komunikace po telefonu a být ochotný vždy jednat s partnery
-MS Office na běžné uživatelské úrovni
-měl bys být přátelská a pro klientsky orientovaná osobnost, pomůže i odolnost vůči stresu
-znalost německé mentality výhodou
-mít základní povědomí o online byznysu a eshopech
-dodržování termínu, dotahování věcí do konce
-silné komunikační, organizační a vyjednávací schopnosti
Co Ti za to nabízíme:
-práci na HPP kousek od centra Olomouce
-reálná možnost osobnostního i kariérního růstu (vstupní školení a navazující tréninky)
-mezinárodní kolektiv plný pohodových a usměvavých lidí
-zajímavé platové ohodnocení
-profesní školení – přejeme si, aby nerostla jen firma, ale i naši zaměstnanci
-příjemné slevy na náš sortiment
-benefity zajišťující i pohodlí v kanceláři – dotované jídlo, káva, sportovní a kulturní akce,…
Zaměstnanecké výhody, benefity
kariérní růst, stravenky, sick day, více dnů dovolené, bonusy/prémie, školení, sleva na firemní produkty, sportovní a kulturní akce
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Internetová nákupní galerie parfémů, hodinek, šperků a kosmetiky.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3983857
Datum zveřejnění: 10.2.2021
2021-02-10
lokalita: Olomouc Pozice: Administrativní pracovník, referent, Marketingový manažer, Regionální / Oblastní manažer Společnost: BRASTY GROUP s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 20 000 Kč/měsíc