Asistent/ka obchodu – Nebojíte se komunikace a baví Vás administrativa?

Business Success, spol. s r.o.

Místo práce
Türkova 2332, Praha 11-Chodov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
co nejdříve
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 30 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Nebojíte se komunikace po telefonu, máte rád/a lidi a dokážete navázat příjemný rozhovor i s „cizím“ člověkem?
Baví Vás administrativa a zvládnete i základní tabulky v excelu?
Rád/a podporujete týmovou práci, jste "srdcař" a dokážete se pro věci nadchnout?

Hledáme ASISTENTA/ASISTENTKU OBCHODU pro naše 2 obchodníky.

Součástí Vaší práce bude komunikace s klienty a domlouvání schůzek (telefonování, i na nové klienty, tvoří velkou část náplně práce a proto se toho nesmíte bát), administrativa, práce v naší databázi, vedení potenciálu obchodníků a jejich podpora a motivace. Velká praxe v této oblasti není nutná - všechno Vás můžeme naučit. To, na čem nám ale záleží je Vaše ochota a chuť se do práce pustit.
Teď nás klienti potřebují více než kdy dříve, abychom jim pomohli udržet zdravý rozum ve firmě a dodali jim energii. A my na to máme skvělé nástroje.

Stanete se středem našeho obchodního týmu, hybným motorem, a můžete svou prací a přístupem hodně ovlivnit, jak se bude všem obchodníkům dařit.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vás u nás čeká?
- kompletní zaškolení (nepotřebujete velké zkušenosti v této oblasti, my Vás všechno naučíme),
- budete mít možnost se vzdělávat a zlepšovat své schopnosti (jsme přece vzdělávací společnost :)),
- rozhodně nečekejte, že budete mít "nohy na stole", u nás se fakt maká, ale budete mít férovou šéfovou, které můžete říct cokoliv a která Vás podpoří,
- dobré výsledky Vám dají možnost se profesně posunout,
- dostanete spravedlivé odměňování (každý u nás může ovlivnit výši své odměny).

Informace o náboru

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám Váš životopis.

První kolo výběrového řízení představují 3 dotazníky osobnostního potenciálu a po jejich vyplnění případně následuje osobní pohovor.

Každý od nás dostane odpověď nejpozději do 3 pracovních dnů.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Ostatní znalosti

Microsoft Office - Základy

Osobnostní předpoklady a dovednosti

ochota komunikovat (i po telefonu)
organizační dovednosti (budete organizovat diáře obchodníkům)
chuť se učit a vzdělávat

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Kdo jsme my (Business Success, spol. s r.o.)?
Od roku 1996 pracujeme v oblasti vzdělávání a dodáváme našim klientům semináře, konzultace a kurzy v oblastech managementu, obchodu, mezilidských vztahů a komunikace, marketingu a PR. Naším cílem je přinést do podnikání zdravý rozum, etiku a stabilitu.
Jinými slovy… naší prací je, aby firmy na českém trhu skvěle fungovaly a lidem se v nich dobře pracovalo.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4059944  Datum zveřejnění: 12.4.2021  Spodní hranice mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc