Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka obchodu – Nebojíte se komunikace a baví Vás administrativa?
Business Success, spol. s r.o.
Místo práce
Türkova 2332, Praha 11-Chodov, Česko
Türkova 2332, Praha 11-Chodov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
co nejdříve
co nejdříve
Mzdové podmínky (brutto)
25 000 - 30 000 Kč/měsíc
25 000 - 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Nebojíte se komunikace po telefonu, máte rád/a lidi a dokážete navázat příjemný rozhovor i s „cizím“ člověkem?
Baví Vás administrativa a zvládnete i základní tabulky v excelu?
Rád/a podporujete týmovou práci, jste "srdcař" a dokážete se pro věci nadchnout?
Hledáme ASISTENTA/ASISTENTKU OBCHODU pro naše 2 obchodníky.
Součástí Vaší práce bude komunikace s klienty a domlouvání schůzek (telefonování, i na nové klienty, tvoří velkou část náplně práce a proto se toho nesmíte bát), administrativa, práce v naší databázi, vedení potenciálu obchodníků a jejich podpora a motivace. Velká praxe v této oblasti není nutná - všechno Vás můžeme naučit. To, na čem nám ale záleží je Vaše ochota a chuť se do práce pustit.
Teď nás klienti potřebují více než kdy dříve, abychom jim pomohli udržet zdravý rozum ve firmě a dodali jim energii. A my na to máme skvělé nástroje.
Stanete se středem našeho obchodního týmu, hybným motorem, a můžete svou prací a přístupem hodně ovlivnit, jak se bude všem obchodníkům dařit.
Baví Vás administrativa a zvládnete i základní tabulky v excelu?
Rád/a podporujete týmovou práci, jste "srdcař" a dokážete se pro věci nadchnout?
Hledáme ASISTENTA/ASISTENTKU OBCHODU pro naše 2 obchodníky.
Součástí Vaší práce bude komunikace s klienty a domlouvání schůzek (telefonování, i na nové klienty, tvoří velkou část náplně práce a proto se toho nesmíte bát), administrativa, práce v naší databázi, vedení potenciálu obchodníků a jejich podpora a motivace. Velká praxe v této oblasti není nutná - všechno Vás můžeme naučit. To, na čem nám ale záleží je Vaše ochota a chuť se do práce pustit.
Teď nás klienti potřebují více než kdy dříve, abychom jim pomohli udržet zdravý rozum ve firmě a dodali jim energii. A my na to máme skvělé nástroje.
Stanete se středem našeho obchodního týmu, hybným motorem, a můžete svou prací a přístupem hodně ovlivnit, jak se bude všem obchodníkům dařit.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vás u nás čeká?
- kompletní zaškolení (nepotřebujete velké zkušenosti v této oblasti, my Vás všechno naučíme),
- budete mít možnost se vzdělávat a zlepšovat své schopnosti (jsme přece vzdělávací společnost :)),
- rozhodně nečekejte, že budete mít "nohy na stole", u nás se fakt maká, ale budete mít férovou šéfovou, které můžete říct cokoliv a která Vás podpoří,
- dobré výsledky Vám dají možnost se profesně posunout,
- dostanete spravedlivé odměňování (každý u nás může ovlivnit výši své odměny).
- kompletní zaškolení (nepotřebujete velké zkušenosti v této oblasti, my Vás všechno naučíme),
- budete mít možnost se vzdělávat a zlepšovat své schopnosti (jsme přece vzdělávací společnost :)),
- rozhodně nečekejte, že budete mít "nohy na stole", u nás se fakt maká, ale budete mít férovou šéfovou, které můžete říct cokoliv a která Vás podpoří,
- dobré výsledky Vám dají možnost se profesně posunout,
- dostanete spravedlivé odměňování (každý u nás může ovlivnit výši své odměny).
Informace o náboru
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám Váš životopis.
První kolo výběrového řízení představují 3 dotazníky osobnostního potenciálu a po jejich vyplnění případně následuje osobní pohovor.
Každý od nás dostane odpověď nejpozději do 3 pracovních dnů.
První kolo výběrového řízení představují 3 dotazníky osobnostního potenciálu a po jejich vyplnění případně následuje osobní pohovor.
Každý od nás dostane odpověď nejpozději do 3 pracovních dnů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Ostatní znalosti
Microsoft Office - Základy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
ochota komunikovat (i po telefonu)
organizační dovednosti (budete organizovat diáře obchodníkům)
chuť se učit a vzdělávat
organizační dovednosti (budete organizovat diáře obchodníkům)
chuť se učit a vzdělávat
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Kdo jsme my (Business Success, spol. s r.o.)?
Od roku 1996 pracujeme v oblasti vzdělávání a dodáváme našim klientům semináře, konzultace a kurzy v oblastech managementu, obchodu, mezilidských vztahů a komunikace, marketingu a PR. Naším cílem je přinést do podnikání zdravý rozum, etiku a stabilitu.
Jinými slovy… naší prací je, aby firmy na českém trhu skvěle fungovaly a lidem se v nich dobře pracovalo.
Od roku 1996 pracujeme v oblasti vzdělávání a dodáváme našim klientům semináře, konzultace a kurzy v oblastech managementu, obchodu, mezilidských vztahů a komunikace, marketingu a PR. Naším cílem je přinést do podnikání zdravý rozum, etiku a stabilitu.
Jinými slovy… naší prací je, aby firmy na českém trhu skvěle fungovaly a lidem se v nich dobře pracovalo.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4059944
Datum zveřejnění: 12.4.2021
2021-04-12
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: Business Success, spol. s r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc