Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka obchodního týmu: Chceš se stát podporou a parťákem pro obchodní tým?
Business Success, spol. s r.o.
Místo práce
Türkova 2332, Praha 11-Chodov, Česko
Türkova 2332, Praha 11-Chodov, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dle dohody
dle dohody
Mzdové podmínky (brutto)
Od 25 000 Kč/měsíc
Od 25 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máš rád/a komunikaci a rád/a poznáváš nové lidi?
Baví tě práce s počítačem a ani v papírech se neztratíš?
Jsi rád/a užitečný/á a máš rád/a práci v týmu?
Pokud ano, tak možná právě ty budeš Asistentem/Asistentkou obchodu pro naše 4
obchodníky.
Práce je hodně různorodá, tvým úkolem bude především:
- udržovat systém v naší databázi klientů,
- organizovat čas našim obchodníkům a domlouvat jim schůzky s klienty,
- denně spolupracovat s obchodníky.
Staneš se „srdcem“ našeho obchodního týmu, pravou rukou a parťákem obchodníků a
můžeš svou prací a přístupem hodně ovlivnit, jak se bude všem obchodníkům dařit.
Pro práci u nás se ti bude hodit:
- ochota se vzdělávat a chuť se do práce pustit,
- měl/a bys mít alespoň základní znalost MS Office (Word, Excel),
- výborná čeština (případně slovenština), protože při práci budeš hodně v kontaktu s našimi
klienty, kteří mluví česky.
- zajímají nás tvoje výsledky z předchozích aktivit (zaměstnání, brigáda).
Co tě u nás čeká?
- kompletní zaškolení (nepotřebuješ velké zkušenosti v této oblasti, my tě všechno naučíme),
- budeš mít možnost se vzdělávat a zlepšovat své schopnosti (jsme přece vzdělávací
společnost :)),
- těšit se můžeš na férovou šéfovou, které můžeš říct cokoliv a která tě podpoří,
- dobré výsledky ti dají možnost se profesně posunout,
- můžeš ovlivnit výši své odměny (máme spravedlivé odměňování).
Chceš se k nám přidat a pomoct nám měnit svět k lepšímu?
Pokud ano, tak nám napiš a my se ti ozveme nejpozději do 2 pracovních dnů.
Baví tě práce s počítačem a ani v papírech se neztratíš?
Jsi rád/a užitečný/á a máš rád/a práci v týmu?
Pokud ano, tak možná právě ty budeš Asistentem/Asistentkou obchodu pro naše 4
obchodníky.
Práce je hodně různorodá, tvým úkolem bude především:
- udržovat systém v naší databázi klientů,
- organizovat čas našim obchodníkům a domlouvat jim schůzky s klienty,
- denně spolupracovat s obchodníky.
Staneš se „srdcem“ našeho obchodního týmu, pravou rukou a parťákem obchodníků a
můžeš svou prací a přístupem hodně ovlivnit, jak se bude všem obchodníkům dařit.
Pro práci u nás se ti bude hodit:
- ochota se vzdělávat a chuť se do práce pustit,
- měl/a bys mít alespoň základní znalost MS Office (Word, Excel),
- výborná čeština (případně slovenština), protože při práci budeš hodně v kontaktu s našimi
klienty, kteří mluví česky.
- zajímají nás tvoje výsledky z předchozích aktivit (zaměstnání, brigáda).
Co tě u nás čeká?
- kompletní zaškolení (nepotřebuješ velké zkušenosti v této oblasti, my tě všechno naučíme),
- budeš mít možnost se vzdělávat a zlepšovat své schopnosti (jsme přece vzdělávací
společnost :)),
- těšit se můžeš na férovou šéfovou, které můžeš říct cokoliv a která tě podpoří,
- dobré výsledky ti dají možnost se profesně posunout,
- můžeš ovlivnit výši své odměny (máme spravedlivé odměňování).
Chceš se k nám přidat a pomoct nám měnit svět k lepšímu?
Pokud ano, tak nám napiš a my se ti ozveme nejpozději do 2 pracovních dnů.
Zaměstnanecké výhody, benefity
vzdělávání
semináře, kurzy
semináře, kurzy
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Kdo jsme my (Business Success, spol. s r.o.)?
Od roku 1996 pracujeme v oblasti vzdělávání a dodáváme našim klientům semináře, konzultace a kurzy v oblastech managementu, obchodu, mezilidských vztahů a komunikace, marketingu a PR. Naším cílem je přinést do podnikání zdravý rozum, etiku a stabilitu.
Jinými slovy… naší prací je, aby firmy na českém trhu skvěle fungovaly a lidem se v nich dobře pracovalo.
Od roku 1996 pracujeme v oblasti vzdělávání a dodáváme našim klientům semináře, konzultace a kurzy v oblastech managementu, obchodu, mezilidských vztahů a komunikace, marketingu a PR. Naším cílem je přinést do podnikání zdravý rozum, etiku a stabilitu.
Jinými slovy… naší prací je, aby firmy na českém trhu skvěle fungovaly a lidem se v nich dobře pracovalo.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4356863
Datum zveřejnění: 16.6.2022
2022-06-16
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager Společnost: Business Success, spol. s r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 25 000 Kč/měsíc