Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Správce obchodní databáze - až 40.000 Kč za měsíc!
bydletekvalitne s.r.o.
Místo práce
Vinohradská 1710/100, 130 00 Praha 3 - Vinohrady, Hlavní město Praha
Vinohradská 1710/100, 130 00 Praha 3 - Vinohrady, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek, živnost
plný úvazek, zkrácený úvazek, živnost
Termín nástupu
ihned
ihned
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Rádi komunikujete s lidmi?
Jste energická, pozitivní osobnost?
Hledáte zajímavou a rozmanitou práci, kde se rozhodně nebudete nudit?
Buďte součástí jedné z největších pražských realitních kanceláří, silné a stabilní společnosti dumrealit INVEST!
STAŇTE SE NAŠÍM SPRÁVCEM OBCHODNÍ DATABÁZE A VYDĚLEJTE SI KAŽDÝ MĚSÍC AŽ 40.000 KČ!
Co u nás budete dělat:
- komplexní zajištění správy obchodní databáze
- neustálá, každodenní komunikace s klienty kanceláře - komunikace s klienty tvoří 80 % práce na této pozici
- pravidelná aktualizace dat obchodní databáze (hlídání termínů, kontaktů, správnosti údajů o nemovitostech atd.)
- péče o majitele nemovitostí, budování a upevňování vztahu s nimi
- zpracování nových zakázek
- poskytování informací o službách naší kanceláře
- běžná administrativní činnost
- operativní řešení dalších úkolů zadané nadřízeným
Jste energická, pozitivní osobnost?
Hledáte zajímavou a rozmanitou práci, kde se rozhodně nebudete nudit?
Buďte součástí jedné z největších pražských realitních kanceláří, silné a stabilní společnosti dumrealit INVEST!
STAŇTE SE NAŠÍM SPRÁVCEM OBCHODNÍ DATABÁZE A VYDĚLEJTE SI KAŽDÝ MĚSÍC AŽ 40.000 KČ!
Co u nás budete dělat:
- komplexní zajištění správy obchodní databáze
- neustálá, každodenní komunikace s klienty kanceláře - komunikace s klienty tvoří 80 % práce na této pozici
- pravidelná aktualizace dat obchodní databáze (hlídání termínů, kontaktů, správnosti údajů o nemovitostech atd.)
- péče o majitele nemovitostí, budování a upevňování vztahu s nimi
- zpracování nových zakázek
- poskytování informací o službách naší kanceláře
- běžná administrativní činnost
- operativní řešení dalších úkolů zadané nadřízeným
Zaměstnanecké výhody, benefity
- stabilní zázemí silné realitní společnosti dumrealit INVEST
- odpovídající finanční ohodnocení + bonusy za kvalitně odvedenou práci
- prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
- kvalitní školící systém, komplexní zaškolení v oboru - příležitost i pro čerstvé absolventy
- práce v dynamickém, mladém, přátelském kolektivu
- benefity (mobilní telefon, tarif s neomezeným voláním a internetem, stravenky)
- pravidelné firemní akce
- moderní plně vybavená kancelář v centru Prahy
- odpovídající finanční ohodnocení + bonusy za kvalitně odvedenou práci
- prostor pro seberealizaci a možnost odborného a kariérního růstu
- kvalitní školící systém, komplexní zaškolení v oboru - příležitost i pro čerstvé absolventy
- práce v dynamickém, mladém, přátelském kolektivu
- benefity (mobilní telefon, tarif s neomezeným voláním a internetem, stravenky)
- pravidelné firemní akce
- moderní plně vybavená kancelář v centru Prahy
Informace o náboru
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám Váš životopis a my se Vám, co nevidět ozveme!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- aktivní a pozitivní přístup k práci, orientace na zákazníka
- výborné komunikační dovednosti
- dobré organizační schopnosti, odolnost vůči stresu
- vysoká orientace na výkon
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
- ochotu učit se novým věcem, zájem o sebevzdělávání
- znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B1
- předchozí praxe na obdobné pozici výhodou
- výborné komunikační dovednosti
- dobré organizační schopnosti, odolnost vůči stresu
- vysoká orientace na výkon
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
- ochotu učit se novým věcem, zájem o sebevzdělávání
- znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B1
- předchozí praxe na obdobné pozici výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Naše společnost se zabývá správou, pronájmem, prodejem nemovitostí a službami spojenými s obchodním právem. Provádíme také poradenské služby, investiční služby, hypoteční služby, relokační služby. Velká část našich klientů jsou zahraniční klienti. Lokalitou se specializujeme na Prahu a Středočeský kraj.
ID: 3144832
Datum zveřejnění: 28.7.2017
2017-07-28
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Marketingový pracovník, Obchodní referent, Specialista back office, Supervizor call centra Společnost: bydletekvalitne s.r.o.