Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Operations manager
CCC Czech, s.r.o.
Místo práce
Českomoravská 2420/15a, Praha 9, Česko
Českomoravská 2420/15a, Praha 9, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
OPERATIONS MANAGER BÝVÁ PRAVOU RUKOU JEDNATELE SPOLEČNOSTI, PŘIPRAVUJE RŮZNÉ PODKLADY PRO OBCHODNÍ JEDNÁNÍ, SHROMAŽĎUJE A PŘEDÁVÁ INFORMACE MEZI ODDĚLENÍMI. SPOLUÚČASTNÍ SE OBCHODNÍCH SCHŮZEK S KLÍČOVÝMI PARTNERY, KOORDINUJE PRÁCI CELÉ KANCELÁŘE, KOMUNIKUJE NA RŮZNÝCH ÚROVNÍCH, KDE VYUŽÍVÁ SVÉ SILNÉ KOMUNIKAČNÍ A VYJEDNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
JAK SI PŘESNĚ MŮŽETE TUTO PRÁCI PŘEDSTAVIT?
Jste v každodenním kontaktu s vedením firmy, kolegy z prodejního oddělení, všemi odděleními centrály v ČR, na Slovensku i v Polsku, úřady, dodavateli nebo i klienty, proto jsou komunikační a analytické schopnosti, vstřícnost, a ochota pomoct samozřejmostí.
Potřebujete určitou míru diplomacie, schopnost si práci dobře zorganizovat a naučit se co, komu a v jaké formě předat, aby byla práce co nejefektivnější.
Vedete další dvě kolegyně na recepci, nastavuje systém a řád tak, aby všechny potřebné dokumenty a informace byly v perfektním pořádku. Můžete se účastnit jednání s dodavateli, připravovat výběrová řízení nebo se spoluúčastnit jednání se zástupci obchodních center a jinými klíčovými partnery. Řešíte také každodenní operativní záležitostí prodejen týkající se zboží nebo pracovních pomůcek a když je potřeba, jednáte i se zákazníky.
Často využíváte angličtinu nebo polštinu v kontaktech s centrálou v Polsku.
KOHO POTŘEBUJEME?
*Charismatickou kolegyni nebo kolegu se zkušenostmi z nadnárodní společnosti
*Člověka s velmi dobrými organizačními schopnostmi, který si dokáže samostatně organizovat různorodou práci.
*Někoho, kdo je pečlivý a umí zpracovávat velké množství informací do přehledných celků.
*Kolegyni nebo kolegu, který dokážete komunikovat s různými lidmi vždy profesionálně a na vysoké úrovni
*S velmi dobrou znalostí anglického případně polského jazyka
*Se schopností vést malý tým.
*S administrativním potenciálem a schopností práce s informacemi, tabulkami a čísly.
JAK SI PŘESNĚ MŮŽETE TUTO PRÁCI PŘEDSTAVIT?
Jste v každodenním kontaktu s vedením firmy, kolegy z prodejního oddělení, všemi odděleními centrály v ČR, na Slovensku i v Polsku, úřady, dodavateli nebo i klienty, proto jsou komunikační a analytické schopnosti, vstřícnost, a ochota pomoct samozřejmostí.
Potřebujete určitou míru diplomacie, schopnost si práci dobře zorganizovat a naučit se co, komu a v jaké formě předat, aby byla práce co nejefektivnější.
Vedete další dvě kolegyně na recepci, nastavuje systém a řád tak, aby všechny potřebné dokumenty a informace byly v perfektním pořádku. Můžete se účastnit jednání s dodavateli, připravovat výběrová řízení nebo se spoluúčastnit jednání se zástupci obchodních center a jinými klíčovými partnery. Řešíte také každodenní operativní záležitostí prodejen týkající se zboží nebo pracovních pomůcek a když je potřeba, jednáte i se zákazníky.
Často využíváte angličtinu nebo polštinu v kontaktech s centrálou v Polsku.
KOHO POTŘEBUJEME?
*Charismatickou kolegyni nebo kolegu se zkušenostmi z nadnárodní společnosti
*Člověka s velmi dobrými organizačními schopnostmi, který si dokáže samostatně organizovat různorodou práci.
*Někoho, kdo je pečlivý a umí zpracovávat velké množství informací do přehledných celků.
*Kolegyni nebo kolegu, který dokážete komunikovat s různými lidmi vždy profesionálně a na vysoké úrovni
*S velmi dobrou znalostí anglického případně polského jazyka
*Se schopností vést malý tým.
*S administrativním potenciálem a schopností práce s informacemi, tabulkami a čísly.
Zaměstnanecké výhody, benefity
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
Kromě adekvátní odměny za Vaši práci, která je na účtu vždy včas, můžete také sobě i Vašim blízkým pořídit atraktivní CCC zboží s výraznou slevou. Pokud jste navíc ambiciózní, můžete se rychle rozvíjet, učit se jazyky a posunout se v kariérním žebříčku nebo do jiného oddělení.
Oběd si můžete pořídit za 100 korunovou stravenku.
Profesionalita je u nás na prvním místě, proto se vzděláváme, učíme se jazyky a předáváme si nové znalosti a zkušenosti.
Kromě adekvátní odměny za Vaši práci, která je na účtu vždy včas, můžete také sobě i Vašim blízkým pořídit atraktivní CCC zboží s výraznou slevou. Pokud jste navíc ambiciózní, můžete se rychle rozvíjet, učit se jazyky a posunout se v kariérním žebříčku nebo do jiného oddělení.
Oběd si můžete pořídit za 100 korunovou stravenku.
Profesionalita je u nás na prvním místě, proto se vzděláváme, učíme se jazyky a předáváme si nové znalosti a zkušenosti.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Polský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Praxe na pozici/v oblasti
Retail
Počet let praxe
5
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost CCC patří mezi top dynamické fashion značky v oblasti retailu. Přes 90 našich prodejen po celé ČR nelze přehlédnout a stále je zdokonalujeme, rozvíjíme a přizpůsobujeme novým očekáváním zákazníku. Na prodejny CCC narazíte také ve světě, a to v dalších 22 státech Evropy i Blízkého východu, kde tvoří dohromady síť více než 1200 prodejen.
Více informaci o naší společnosti a sortimentu najdete na:
www.ccc.eu/cz
www.facebook.com/cccboty
Více informaci o naší společnosti a sortimentu najdete na:
www.ccc.eu/cz
www.facebook.com/cccboty
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 3911493
Datum zveřejnění: 13.5.2020
2020-05-13
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Office manager, Projektový manažer Společnost: CCC Czech, s.r.o.