Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista zákaznického servisu
ČD - Telematika a.s.
Místo práce
Plzeň-město, Česko
Plzeň-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaší pracovní náplní bude:
- zpracování přijatých administrativních požadavků interních zákazníků
- telefonický kontakt s interními zákazníky při vyřizování zadaných požadavků
- poskytování informací o parametrech, cenách a o způsobu využití služeb
- zaznamenávání výsledků kontaktu s interním zákazníkem do systému
- přijímání reklamací a zajišťování jejich vyřízení
- spolupráce na řešení zákaznických požadavků s ostatními odděleními společnosti a externími dodavateli
Jako vhodný uchazeč byste měl/a mít:
- velmi dobrý písemný projev a komunikační schopnosti
- ochotu učit se novým věcem a přijímat změny
- přizpůsobivost směnám (provozní doba oddělení podpory interních zákazníků je v pracovní dny 7,00 – 19,00 hod. )
- ukončené SŠ vzdělání
Jako náš nový kolega získáte:
- jistotu dlouhodobého uplatnění a férového jednání - 70% našich kolegů u nás pracuje více než 10 let
- work life balance pro nás není jen blábol: 7 z 10 našich zaměstnanců potvrdilo, že rovnováha mezi soukromým a pracovním životem je u nás skutečností (Aon Best Employers 2018)
- vstřícný tým kolegů a příjemné pracovní prostředí
- širokou nabídku benefitů v rámci benefitní cafeterie – (stravenky v hodnotě 100 Kč za 35 Kč, levné mobilní volání pro celou rodinu, příspěvek na životní pojištění i penzijní připojištění, na dovolenou a dětské tábory, poukázky FlexiPass pro vstupy na sportoviště, do divadel, na nákup v lékárně)
- 5 týdnů dovolené a mnoho dalších výhod
ČD - Telematika je dobrým zaměstnavatelem, 40% našich nováčků k nám přichází pracovat na základě doporučení stávajících zaměstnanců. Ozvěte se nám!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ČD - Telematika a.s. je významným poskytovatelem velkoobchodních internetových, datových a hlasových služeb a dodavatelem služeb v oblasti správy, údržby i výstavby optických infrastruktur. Portfolio svých činností doplňuje službami s přidanou hodnotou zahrnujícími servis kontaktního centra, systémovou integraci, diagnostiku a analýzu dat nebo kybernetickou bezpečnost. Od svého založení v roce 1994 si za dobu více než 20 let působení na českém ICT trhu, vybudovala pozici jednoho z největších dodavatelů velkoobchodních telekomunikačních služeb. ČD - Telematika je stabilní společností s více než 500 zaměstnanci, na jejichž schopnostech a kvalifikaci staví své úspěchy.
ID: 3702059
Datum zveřejnění: 25.6.2019
2019-06-25
lokalita: Plzeň - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: ČD - Telematika a.s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.