Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office assistant v personální agentuře
CentralWork s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
ihned
ihned
Mzdové podmínky (brutto)
22000 - 25000 Kč
22000 - 25000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- telefonická a e-mailová komunikace
- práce s interní databází (CRM - zaškolíme)
- asistence vedení společnosti
- objednávání kancelářských potřeb
- úzká spolupráce s personalistkami a komunikace s koordinátory
- péče o návštěvy agentury, (např. připravení kávy, vody uchazečům)
- administrativa (pošta, docházka, stravenky, pojistky aj.)
- práce s interní databází (CRM - zaškolíme)
- asistence vedení společnosti
- objednávání kancelářských potřeb
- úzká spolupráce s personalistkami a komunikace s koordinátory
- péče o návštěvy agentury, (např. připravení kávy, vody uchazečům)
- administrativa (pošta, docházka, stravenky, pojistky aj.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- motivační platové ohodnocení
- příjemné pracovní prostředí
- práce v mladém kolektivu
- možnost profesního růstu
- stravenky
- home office
- příjemné pracovní prostředí
- práce v mladém kolektivu
- možnost profesního růstu
- stravenky
- home office
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Stále rostoucí personální agentura Centralwork hledá do svých řad nového parťáka. Požadujeme zodpovědnost, loajálnost, člověka s pozitivním přístupem. Pokud preferuješ práci s lidmi, ráda komunikuješ a administrativa ti není cizí, neváhej nám zaslat své CV spolu s motivačním dopisem a svou fotografií.
Stále rostoucí personální agentura Centralwork hledá do svých řad nového parťáka. Požadujeme zodpovědnost, loajálnost, člověka s pozitivním přístupem. Pokud preferuješ práci s lidmi, ráda komunikuješ a administrativa ti není cizí, neváhej nám zaslat své CV spolu s motivačním dopisem a svou fotografií.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
Administrativa
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ vzdělání
- znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
- komunikativní dovednosti
- bezchybné písemné vyjádření
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
- časová flexibilita a samostatnost
- čistý trestní rejstřík
- znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
- komunikativní dovednosti
- bezchybné písemné vyjádření
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
- časová flexibilita a samostatnost
- čistý trestní rejstřík
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CentralWork s.ro. je personální a poradenská společnost, která na trhu funguje již od roku 2007 a ve svém portfoliu má především logistické a výrobní společnosti.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 3181809
Datum zveřejnění: 7.9.2017
2017-09-07
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Společnost: CentralWork s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 22000 - 25000 Kč