Asistentka administrativního oddělení

CentralWork s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
33 000 Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Řešení obchodní agendy
- Podpora obchodního oddělení - kontrola zakázkové (projektové) dokumentace, zpracování přijatých a vydaných objednávek
- Vydávání dodacích listů, faktur pro zákazníky, v budoucnosti včetně analýz hrubého zisku projektů (náklady, náklady na pracovní hodiny) a zpracování obchodních přehledů
- Zpracování přijatých faktur – podpora při měsíčních účetních a obchodních uzávěrkách
- Podpora „office managementu“ - vedení kanceláře

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Práce v mezinárodní společnosti se sídlem v TOYOTA City, Japonsko (výrobce velmi výjimečných strojů a linek pro automobilový průmysl)
- Možnost využití firemního vozu během dovolené, případně víkendů
- Stravenky (po 3 měsících zkušební doby)
- Vánoční bonusy a další bonusy podle hospodářských výsledků společnosti
- Možnost účastnit se seminářů, seminářů společnosti Deloitte, KPMG
- Pracovní doba od 8:00 do 17:00 (hodinová pauza na oběd)
- 3 dny Sick days
- 1 000 Kč příspěvek na dopravu

Informace o náboru

V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj životopis. Nástup možný dle dohody v průběhu začátku nového roku.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Rozrůstající se společnost s mezinárodním zastoupením, významný dodavatel pro automobilový průmysl, hledá Asistentku administrativního oddělení se zaměřením na účetní a obchodní agendu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Vzdělání v oboru

Administrativa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Vysokoškolské ekonomické vzdělání, nebo případně středoškolské s praxí
- Znalost českého podvojného účetnictví (systému - POHODA - výhodou)
- Přehled o daňovém systému České republiky - zejména DPH
- Pokročilá znalost jazyka EN – slovem a písmem
- MS OFFICE
- Aktivní řidič

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

CentralWork s.ro. je personální a poradenská společnost, která na trhu funguje již od roku 2007 a ve svém portfoliu má především logistické a výrobní společnosti.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.

Počet zaměstnanců

500-999 zaměstnanců
ID: 3270446  Datum zveřejnění: 12.3.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 33 000 Kč