Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka administrativního oddělení
CentralWork s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
33 000 Kč
33 000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Řešení obchodní agendy
- Podpora obchodního oddělení - kontrola zakázkové (projektové) dokumentace, zpracování přijatých a vydaných objednávek
- Vydávání dodacích listů, faktur pro zákazníky, v budoucnosti včetně analýz hrubého zisku projektů (náklady, náklady na pracovní hodiny) a zpracování obchodních přehledů
- Zpracování přijatých faktur – podpora při měsíčních účetních a obchodních uzávěrkách
- Podpora „office managementu“ - vedení kanceláře
- Podpora obchodního oddělení - kontrola zakázkové (projektové) dokumentace, zpracování přijatých a vydaných objednávek
- Vydávání dodacích listů, faktur pro zákazníky, v budoucnosti včetně analýz hrubého zisku projektů (náklady, náklady na pracovní hodiny) a zpracování obchodních přehledů
- Zpracování přijatých faktur – podpora při měsíčních účetních a obchodních uzávěrkách
- Podpora „office managementu“ - vedení kanceláře
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Práce v mezinárodní společnosti se sídlem v TOYOTA City, Japonsko (výrobce velmi výjimečných strojů a linek pro automobilový průmysl)
- Možnost využití firemního vozu během dovolené, případně víkendů
- Stravenky (po 3 měsících zkušební doby)
- Vánoční bonusy a další bonusy podle hospodářských výsledků společnosti
- Možnost účastnit se seminářů, seminářů společnosti Deloitte, KPMG
- Pracovní doba od 8:00 do 17:00 (hodinová pauza na oběd)
- 3 dny Sick days
- 1 000 Kč příspěvek na dopravu
- Možnost využití firemního vozu během dovolené, případně víkendů
- Stravenky (po 3 měsících zkušební doby)
- Vánoční bonusy a další bonusy podle hospodářských výsledků společnosti
- Možnost účastnit se seminářů, seminářů společnosti Deloitte, KPMG
- Pracovní doba od 8:00 do 17:00 (hodinová pauza na oběd)
- 3 dny Sick days
- 1 000 Kč příspěvek na dopravu
Informace o náboru
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj životopis. Nástup možný dle dohody v průběhu začátku nového roku.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Rozrůstající se společnost s mezinárodním zastoupením, významný dodavatel pro automobilový průmysl, hledá Asistentku administrativního oddělení se zaměřením na účetní a obchodní agendu.
Rozrůstající se společnost s mezinárodním zastoupením, významný dodavatel pro automobilový průmysl, hledá Asistentku administrativního oddělení se zaměřením na účetní a obchodní agendu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
Administrativa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Vysokoškolské ekonomické vzdělání, nebo případně středoškolské s praxí
- Znalost českého podvojného účetnictví (systému - POHODA - výhodou)
- Přehled o daňovém systému České republiky - zejména DPH
- Pokročilá znalost jazyka EN – slovem a písmem
- MS OFFICE
- Aktivní řidič
- Znalost českého podvojného účetnictví (systému - POHODA - výhodou)
- Přehled o daňovém systému České republiky - zejména DPH
- Pokročilá znalost jazyka EN – slovem a písmem
- MS OFFICE
- Aktivní řidič
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CentralWork s.ro. je personální a poradenská společnost, která na trhu funguje již od roku 2007 a ve svém portfoliu má především logistické a výrobní společnosti.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 3270446
Datum zveřejnění: 12.3.2018
2018-03-12
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Finanční analytik, Office manager, Účetní Společnost: CentralWork s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 33 000 Kč