Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Supervizor náborových aktivit (CZ/SK) v personální agentuře - Praha 10
CentralWork s.r.o.
Místo práce
Třebohostická 3069/14, Strašnice, Česko
Třebohostická 3069/14, Strašnice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 55 000 Kč/měsíc
Od 55 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- řízení pracovníků náboru na pobočkách v ČR i SR (Praha, Brno, Bratislava, Prešov)
- aktivní spolupráce s recruitery, jejich vedení a motivace, pravidelné porady
- tvorba a implementace nových náborových strategií a procesů, projektové řízení
- komunikace a rozvíjení vztahů s klienty (zejména výrobní a logistické společnosti)
- spolupráce se všemi kolegy na pobočkách a napříč společností (ČR, SK, UK)
- strategické plánování obchodních a náborových aktivit v daném segmentu
- řešení poptávek ze strany stávajících i nových klientů
- práce s interní databází, sociálními sítěmi, marketingové aktivity
- příprava analýz, statistik a reportů, reporting vedení, denní operativa
- aktivní spolupráce s recruitery, jejich vedení a motivace, pravidelné porady
- tvorba a implementace nových náborových strategií a procesů, projektové řízení
- komunikace a rozvíjení vztahů s klienty (zejména výrobní a logistické společnosti)
- spolupráce se všemi kolegy na pobočkách a napříč společností (ČR, SK, UK)
- strategické plánování obchodních a náborových aktivit v daném segmentu
- řešení poptávek ze strany stávajících i nových klientů
- práce s interní databází, sociálními sítěmi, marketingové aktivity
- příprava analýz, statistik a reportů, reporting vedení, denní operativa
Zaměstnanecké výhody, benefity
- dlouhodobý pracovní poměr
- příjemné pracovní prostředí
- občerstvení na pracovišti
- stravenkový paušál, firemní vzdělávání a další benefity
- firemní auto, mobil i notebook k dispozici
- zajímavý systém bonusů a odměn
- kvalitní zaškolení
- flexibilní pracovní doba
- přátelské pracovní prostředí, firemní akce
- nástup možný ihned nebo dle domluvy
- příjemné pracovní prostředí
- občerstvení na pracovišti
- stravenkový paušál, firemní vzdělávání a další benefity
- firemní auto, mobil i notebook k dispozici
- zajímavý systém bonusů a odměn
- kvalitní zaškolení
- flexibilní pracovní doba
- přátelské pracovní prostředí, firemní akce
- nástup možný ihned nebo dle domluvy
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Jsme stabilní, na trhu 15 let působící, česko-slovenská personální společnost. Na manažerskou pozici s působností v Česku a na Slovensku aktuálně hledáme nového kolegu, zkušeného lídra se schopností fungovat samostatně a efektivně.
Jsme stabilní, na trhu 15 let působící, česko-slovenská personální společnost. Na manažerskou pozici s působností v Česku a na Slovensku aktuálně hledáme nového kolegu, zkušeného lídra se schopností fungovat samostatně a efektivně.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- VOŠ/VŠ vzdělání
- zkušenosti se vedením a motivací týmu podmínkou
- znalosti projektového řízení
- praxe v personální agentuře velkou výhodou
- řidičský průkaz skupiny B podmínkou
- znalost anglického jazyka podmínkou, znalost dalšího světového jazyka výhodou
- výborné organizační a komunikační dovednosti, proaktivita
- schopnost samostatného rozhodování, preciznost, zodpovědnost
- dynamičnost, pozitivní přístup, zaměření na cíl
- vizionářství, zároveň ale i praktické uvažování
- zkušenosti se vedením a motivací týmu podmínkou
- znalosti projektového řízení
- praxe v personální agentuře velkou výhodou
- řidičský průkaz skupiny B podmínkou
- znalost anglického jazyka podmínkou, znalost dalšího světového jazyka výhodou
- výborné organizační a komunikační dovednosti, proaktivita
- schopnost samostatného rozhodování, preciznost, zodpovědnost
- dynamičnost, pozitivní přístup, zaměření na cíl
- vizionářství, zároveň ale i praktické uvažování
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CentralWork s.ro. je personální a poradenská společnost, která na trhu funguje již od roku 2007 a ve svém portfoliu má především logistické a výrobní společnosti.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 4469724
Datum zveřejnění: 3.3.2023
2023-03-03
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, HR Koordinátor, Kouč, Office manager, Personální manažer Společnost: CentralWork s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 55 000 Kč/měsíc