Можливість для людей з України
Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník/ Asistent koordinátora zakázek – BRNO
CentralWork s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 23 000 Kč/měsíc
Od 23 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- zajištění veškeré administrativy spojené s nástupem nových pracovníků
- příprava pracovních smluv a dodatků ke smlouvám
- komunikace s novými pracovníky v českém a v ukrajinském jazyce
- zajištění odvozu nových pracovníků ke klientovi
- asistence koordinátorovi zakázek
- příprava pracovních smluv a dodatků ke smlouvám
- komunikace s novými pracovníky v českém a v ukrajinském jazyce
- zajištění odvozu nových pracovníků ke klientovi
- asistence koordinátorovi zakázek
Zaměstnanecké výhody, benefity
- dlouhodobý pracovní poměr
- příjemné pracovní prostředí
- občerstvení na pracovišti
- stravenkový paušál a další firemní benefity
- firemní auto, mobil i notebook k dispozici
- kvalitní zaškolení, firemní akce
- nástup možný ihned nebo dohodou
- příjemné pracovní prostředí
- občerstvení na pracovišti
- stravenkový paušál a další firemní benefity
- firemní auto, mobil i notebook k dispozici
- kvalitní zaškolení, firemní akce
- nástup možný ihned nebo dohodou
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Jsme personální společnost působící přes 15 let na slovenském a českém trhu a poskytujeme služby zejména logistickým a výrobním společnostem. Vzhledem k dalšímu růstu naší firmy hledáme na pobočku do Brna nového kolegu s proaktivním a zodpovědným přístupem. Práce vhodná pro ukrajinsky hovořící kandidáty s dobrou znalostí češtiny.
Jsme personální společnost působící přes 15 let na slovenském a českém trhu a poskytujeme služby zejména logistickým a výrobním společnostem. Vzhledem k dalšímu růstu naší firmy hledáme na pobočku do Brna nového kolegu s proaktivním a zodpovědným přístupem. Práce vhodná pro ukrajinsky hovořící kandidáty s dobrou znalostí češtiny.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Ukrajinský jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání
- zkušenosti na obdobné pozici v administrativě podmínkou
- ukrajinský jazyk – rodilý mluvčí nebo na úrovni rodilého mluvčího
- český jazyk – dobrá znalost (schopnost komunikovat s kolegy a klienty)
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- praxe v personální agentuře výhodou
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost
- organizační a komunikační schopnosti
- zkušenosti na obdobné pozici v administrativě podmínkou
- ukrajinský jazyk – rodilý mluvčí nebo na úrovni rodilého mluvčího
- český jazyk – dobrá znalost (schopnost komunikovat s kolegy a klienty)
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- praxe v personální agentuře výhodou
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost
- organizační a komunikační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CentralWork s.ro. je personální a poradenská společnost, která na trhu funguje již od roku 2007 a ve svém portfoliu má především logistické a výrobní společnosti.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Pracuje zde efektivní tým lidí s dlouhodobými zkušenostmi, nadšením a zodpovědným přístupem k řešení požadavků každého z vás.
Počet zaměstnanců
500-999 zaměstnanců
ID: 4541542
Datum zveřejnění: 20.3.2023
2023-03-20
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Koordinátor, Office manager, Telefonní operátor Společnost: CentralWork s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 23 000 Kč/měsíc