Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Junior Development Specialist
Česká EuV Commercial s.r.o.
Místo práce
Janáčkovo nábřeží 23, Praha 5-Smíchov, Česko
Janáčkovo nábřeží 23, Praha 5-Smíchov, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády), živnost, internship, stáž
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády), živnost, internship, stáž
Mzdové podmínky (brutto)
Od 12 000 Kč/měsíc
Od 12 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
V oddělení komerčních pronájmů otevíráme výjimečnou pozici s obrovským potenciálem. Toužíte po kariéře v segmentu nemovitostí, místo tvrdého obchodu však vyhledáváte spíš komunikaci s lidmi, přípravu podkladů pro obchodníky a organizaci procesů? Pojďme se poznat!
Náš tým obchodnic se stará o pronájem kanceláří, retailových jednotek, restaurací a dalších komerčních prostor. Hledají k sobě parťačku, která se stane prostředníkem v komunikaci mezi našim obchodním týmem a leasing manažery developerských projektů. Nejedná se o obchodní pozici, veškerý obchod zastřešují naše poradkyně.
JAKÁ BUDE NÁPLŇ PRÁCE?
Vyhledávání developerských projektů na internetu, kterých součástí jsou office či retailové jednotky
Zjištění kontaktu na leasing manažera (člověk, který se stará o nájmy jednotek v rámci nemovitosti) – dohledání podrobných podmínek nájmu
Prezentace developerských projektů v rámci interní porady v týmu (pondělí 9:00)
Předání veškerých podkladů vybrané makléřce
Pravidelná komunikace s leasing manažery, aktualizace volných prostor k pronájmu v rámci interního přehledu ve spolupráci s týmovou asistentkou
Tvorba virtuální mapy developerských projektů a její pravidelná aktualizace
CO OD TEBE POTŘEBUJEME?
Docházku do kanceláře alespoň 20 hod./týdně
Pečlivý a organizovaný přístup k práci
Perfektní češtinu, angličtina výhodou
CO NABÍZÍME?
Reálné zkušenosti z oblasti nemovitostí
Zázemí, zaučení a přátelský přístup
Atraktivní finanční ohodnocení: fixní částka na základě dílčích aktivit + podíl na uskutečněném obchodu nemovitosti, kterou jsi našla
Benefity: Multisport karta, firemní školící program, jazykové kurzy, firemní akce
Našim cílem je rozšířit tento tým o člověka, který zapadne do našeho kolektivu a bude plynule propojovat administrativu s obchodem. Chceme mezi sebe někoho, kdo bude cítit zadostiučinění z přípravy veškerých podkladů a následně jejích předání do obchodního týmu. Jedná se o skvělou příležitost být u zrodu tohoto výjimečného konceptu v rámci naší firmy a podílet se na tom, kam se tato pozice vyprofiluje.
Jestli máš zájem o bližší informace a líbí se Ti náplň práce, pošli nám svůj životopis. Budeme se těšit.
Radana Jandová
HR Business Partner
Náš tým obchodnic se stará o pronájem kanceláří, retailových jednotek, restaurací a dalších komerčních prostor. Hledají k sobě parťačku, která se stane prostředníkem v komunikaci mezi našim obchodním týmem a leasing manažery developerských projektů. Nejedná se o obchodní pozici, veškerý obchod zastřešují naše poradkyně.
JAKÁ BUDE NÁPLŇ PRÁCE?
Vyhledávání developerských projektů na internetu, kterých součástí jsou office či retailové jednotky
Zjištění kontaktu na leasing manažera (člověk, který se stará o nájmy jednotek v rámci nemovitosti) – dohledání podrobných podmínek nájmu
Prezentace developerských projektů v rámci interní porady v týmu (pondělí 9:00)
Předání veškerých podkladů vybrané makléřce
Pravidelná komunikace s leasing manažery, aktualizace volných prostor k pronájmu v rámci interního přehledu ve spolupráci s týmovou asistentkou
Tvorba virtuální mapy developerských projektů a její pravidelná aktualizace
CO OD TEBE POTŘEBUJEME?
Docházku do kanceláře alespoň 20 hod./týdně
Pečlivý a organizovaný přístup k práci
Perfektní češtinu, angličtina výhodou
CO NABÍZÍME?
Reálné zkušenosti z oblasti nemovitostí
Zázemí, zaučení a přátelský přístup
Atraktivní finanční ohodnocení: fixní částka na základě dílčích aktivit + podíl na uskutečněném obchodu nemovitosti, kterou jsi našla
Benefity: Multisport karta, firemní školící program, jazykové kurzy, firemní akce
Našim cílem je rozšířit tento tým o člověka, který zapadne do našeho kolektivu a bude plynule propojovat administrativu s obchodem. Chceme mezi sebe někoho, kdo bude cítit zadostiučinění z přípravy veškerých podkladů a následně jejích předání do obchodního týmu. Jedná se o skvělou příležitost být u zrodu tohoto výjimečného konceptu v rámci naší firmy a podílet se na tom, kam se tato pozice vyprofiluje.
Jestli máš zájem o bližší informace a líbí se Ti náplň práce, pošli nám svůj životopis. Budeme se těšit.
Radana Jandová
HR Business Partner
Zaměstnanecké výhody, benefity
Multisport karta, firemní školící program, jazykové kurzy, firemní akce
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Office - Mírně pokročilý
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Již od nástupu můžete v Engel & Völkers těžit z výborné reputace této globální značky, jež nemá ve světe obdoby.
Naše mezinárodní neustále rostoucí síť vám nabízí možnost pohybovat se ve světě luxusu a exkluzivity a to vše s neomezenými možnostmi výdělku!
Engel & Völkers vám poskytne veškeré zázemí potřebné k dosažení úspěchu: silnou značku, globální síť, profesionální know-how a atraktivní obchodní příležitosti.
Naše mezinárodní neustále rostoucí síť vám nabízí možnost pohybovat se ve světě luxusu a exkluzivity a to vše s neomezenými možnostmi výdělku!
Engel & Völkers vám poskytne veškeré zázemí potřebné k dosažení úspěchu: silnou značku, globální síť, profesionální know-how a atraktivní obchodní příležitosti.
Počet zaměstnanců
20-24 zaměstnanců
ID: 4359650
Datum zveřejnění: 20.6.2022
2022-06-20
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní analytik, Realitní makléř, Specialista back office Společnost: Česká EuV Commercial s.r.o.
Spodní hranice mzdy (brutto): 12 000 Kč/měsíc