Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista zákaznického servisu Korean Air s němčinou
Letiště Praha, a. s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete se přidat k týmu pracovníků kontaktního centra a pracovat v atraktivním letištním prostředí? Právě hledáme vhodné uchazeče na pozici Specialista kontaktního centra.
Co u nás budete dělat?
- Denně nepřímo komunikovat s klienty letecké společnosti Korean Air telefonicky a e-mailem a pomáhat jim s jejich cestovními náležitostmi
- Věnovat se důkladné péči o každého zákazníka, se zohledněním jeho individuálních potřeb, v souladu se standardy společnosti Korean Air
- Ovládat rezervační a informační systémy (na práci s nimi vás na začátku vyškolíme)
- Používat německý, anglický a český jazyk v telefonické a emailové formě na denní bázi
- Informovat cestující o pravidlech v letecké dopravě a o leteckých spojích
Hledáme uchazeče, kteří:
- Mluví plynně česky, anglicky a německy
- Mají ukončené středoškolské vzdělání
- Jsou milí a ochotní k zákazníkům
Co vám můžeme nabídnout?
- Práci v malém, přátelském a mezinárodním kolektivu
- Práci poskytující dostatečný prostor pro zajištění kvalitních služeb klientovi
- Motivační finanční ohodnocení
- 13. plat
- Zajímavé benefity, například příspěvek na stravování a parkování, 5 týdnů dovolené, jazykové kurzy, kurzy softskillových dovedností, příspěvek na důchodové připojištění, zaměstnanecké letenky
- Práci, při které budete rozvíjet své komunikační dovednosti a procvičovat cizí jazyky
- Možnost naučit se spoustě nových věcí v rámci leteckého odvětví
- Pravidelnou pracovní dobu PO-PÁ (v závislosti na aktuálním požadavku letecké společnosti)
- Nástup možný od 1.4.2018
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Letiště Praha, a.s., je provozovatelem Letiště Václava Havla Praha - největšího mezinárodního letiště v České republice. Hlavním posláním společnosti je nejen efektivně a bezpečně provozovat mezinárodní civilní letiště, ale také pečovat o jeho růst, přispívat k trvalému rozvoji civilní letecké dopravy v České republice, udržet její dostupnost pro širokou veřejnost a umožňovat klientům cestovat moderním, rychlým a komfortním způsobem. Klíčovými dceřinými společnostmi jsou Czech Airlines Handling, a.s., a Czech Airlines Technics, a.s. Kompletní informace o kariérních příležitostech naleznete na www.pracenaletisti.cz
ID: 3298554
Datum zveřejnění: 31.1.2018
2018-01-31
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Dispečer, Helpdesk operátor, Specialista back office, Telefonní operátor Společnost: Letiště Praha, a. s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.