Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista zákaznického servisu pro ČSA s AJ
Letiště Praha, a. s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Chcete nastartovat svou kariéru v atraktivním prostředí letiště, používat a dále pilovat své jazykové schopnosti?
Pokud jste komunikativní a chcete aktivně používat anglický jazyk v kontaktu s lidmi z celého světa, pak vás rádi uvítáme v týmu našeho Kontaktního centra a nabídneme Vám pestrou a zajímavou práci v prostředí mezinárodního letiště. Přidejte se k nám!
Co u nás budete dělat?
- Denně nepřímo komunikovat s klienty leteckých společností i Letiště Praha telefonicky a e-mailem
- Obsluhovat rezervační a informační systémy (na práci s nimi vás na začátku vyškolíme)
- Používat anglický jazyk v kontaktu s klienty
- Informovat cestující o pravidlech v letecké dopravě a o leteckých spojích
Hledáme uchazeče, kteří:
- Mluví plynně česky a anglicky
- Mají ukončené středoškolské vzdělání (praxi na obdobné pozici vítáme)
- Jsou milí a ochotní k zákazníkům i v náročných a vypjatých situacích
- Jsou flexibilní a nevadí jim práce ve směnném režimu
Co vám můžeme nabídnout?
- Práci ve fajn mezinárodním kolektivu
- Motivační finanční ohodnocení, včetně 13. platu i zajímavé benefity, například příspěvek na stravování a parkování na letišti, 5 týdnů dovolené, jazykové kurzy, příspěvek na důchodové připojištění, ale i výhodnější zaměstnanecké letenky
- Práci, při které budete rozvíjet své komunikační dovednosti a procvičovat cizí jazyky
- Možnost naučit se spoustě novým věcem v rámci leteckého odvětví
- Nástup 15.4.2018 nebo 1.6.2018
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Letiště Praha, a.s., je provozovatelem Letiště Václava Havla Praha - největšího mezinárodního letiště v České republice. Hlavním posláním společnosti je nejen efektivně a bezpečně provozovat mezinárodní civilní letiště, ale také pečovat o jeho růst, přispívat k trvalému rozvoji civilní letecké dopravy v České republice, udržet její dostupnost pro širokou veřejnost a umožňovat klientům cestovat moderním, rychlým a komfortním způsobem. Klíčovými dceřinými společnostmi jsou Czech Airlines Handling, a.s., a Czech Airlines Technics, a.s. Kompletní informace o kariérních příležitostech naleznete na www.pracenaletisti.cz
ID: 3325206
Datum zveřejnění: 2.3.2018
2018-03-02
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Dispečer, Helpdesk operátor, Specialista back office, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Společnost: Letiště Praha, a. s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.