Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník zákaznické podpory
Letiště Praha, a. s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáte příjemnou a nenáročnou práci na DPP/DPČ? Buď na sezónu, případně vás zajímá dlouhodobější spolupráce? Jste prozákaznicky orientovaní? Chcete pracovat s prima kolegy z letištního prostředí? Přijďte k nám! Hledáme výpomoc s hovory dvou našich klientů, kteří působí v oboru letectví a v oblasti wellness.
Co u nás budete dělat?
- Komunikovat s našimi klienty prostřednictvím telefonu a emailu
- Letištní zakázka:
- Komunikovat s klienty leteckých společností na téma aktuální časy odletů/příletů letadel, parkování na letišti, bezpečnostní předpisy v letecké dopravě apod.
- Poskytovat telefonní čísla dle žádosti volajících
- Wellness zakázka:
- Komunikovat s klienty předních wellness salónů prostřednictvím telefonu a e-mailu
- Objednávat klienty na procedury
- Efektivně plánovat rozvrh masáží jednotlivým masérům
- Měnit a rušit rezervace klientů, dle jejich přání
- Poskytovat základní informace o procedurách
- Spravovat wellness poukazy
Hledáme uchazeče, kteří:
- Jsou milí, příjemní a ochotní k zákazníkům
- Mluví spisovně česky
- Mají uživatelskou znalost práce s Excelem
- Dokáží analyticky uvažovat a rozhodovat se
- Mají ukončení středoškolské vzdělání
- Mají zkušenost s angličtinou (výhodou)
- Jsou ochotní nám vypomoci alespoň 2 směny týdně
Co vám můžeme nabídnout?
- Práci v přátelském mezinárodním kolektivu
- Spolupráci na DPP/DPČ
- Finanční ohodnocení dle počtu odpracovaných hodin
- Možné finanční benefity nad rámec odpracovaných hodin
- Možnost postupného naučení novým dovednostem
- Zajímavé benefity - stravenky 80,- Kč, školení, zaměstnanecké letenky
- Práci, při které budete rozvíjet své komunikační dovednosti
- Možnost home-office po zaškolení a adaptaci
- Nástup možný ihned
- Práci ve směnném provozu
- Letištní zakázka:
- 3-směnný provoz, rovnoměrná kombinace ranních (06:00-14:00), odpoledních (14:00-22:00 nebo 15:00-23:00), nočních směn (22:00-06:00)
- Wellness zakázka:
- Kombinace ranních směn (9:30-17:30) a odpoledních směn (13:00-21:00), lze plánovat i 12-hodinové směny
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Letiště Praha, a.s., je provozovatelem Letiště Václava Havla Praha - největšího mezinárodního letiště v České republice. Hlavním posláním společnosti je nejen efektivně a bezpečně provozovat mezinárodní civilní letiště, ale také pečovat o jeho růst, přispívat k trvalému rozvoji civilní letecké dopravy v České republice, udržet její dostupnost pro širokou veřejnost a umožňovat klientům cestovat moderním, rychlým a komfortním způsobem. Klíčovými dceřinými společnostmi jsou Czech Airlines Handling, a.s., a Czech Airlines Technics, a.s. Kompletní informace o kariérních příležitostech naleznete na www.pracenaletisti.cz
ID: 3329474
Datum zveřejnění: 7.3.2018
2018-03-07
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Dispečer, Specialista back office, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Společnost: Letiště Praha, a. s.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.