Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Recepční / Asistentka v advokátní kanceláři
C.H. Kališ & Partners, s.r.o.
Místo práce
Týn 1, Staré Město, Česko
Týn 1, Staré Město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.01.2019
01.01.2019
Mzdové podmínky (brutto)
dohodou
dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
CHSH Kališ & Partners:
hledá novou kolegyni na pozici Recepční asistentka v advokátní kanceláři.
Co Vás u nás čeká:
zajímavá práce spojená s chodem recepce,
vyřizování pošty a telefonátů, péče o klienty
administrativní podpora právního týmu, formální úprava dokumentů, zpracování příchozích a odchozích datových zpráv,
vedení a evidence pokladny
vedení týmu recepčních, odpovědnost za práci recepčních, plánování směn
objednávky kancelářských potřeb a občerstvení
komunikace s dodavateli, komunikace s externím IT specialistou, komunikace s překladateli
správa webu
komunikace se soudy a úřady
spolupráce s ostatními manažery (HR manager, Marketing manager, Office manager)
podpora při organizování společenských akcí
hledá novou kolegyni na pozici Recepční asistentka v advokátní kanceláři.
Co Vás u nás čeká:
zajímavá práce spojená s chodem recepce,
vyřizování pošty a telefonátů, péče o klienty
administrativní podpora právního týmu, formální úprava dokumentů, zpracování příchozích a odchozích datových zpráv,
vedení a evidence pokladny
vedení týmu recepčních, odpovědnost za práci recepčních, plánování směn
objednávky kancelářských potřeb a občerstvení
komunikace s dodavateli, komunikace s externím IT specialistou, komunikace s překladateli
správa webu
komunikace se soudy a úřady
spolupráce s ostatními manažery (HR manager, Marketing manager, Office manager)
podpora při organizování společenských akcí
Zaměstnanecké výhody, benefity
3 sick days / rok, od druhého roku 25 dnů dovolené / rok, multisport karta, možnost homeoffice, v pátek zkrácená pracovní doba
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Požadujeme:
min. středoškolské vzdělání
zkušenost na pozici recepční asistentky výhodou (nikoli nutnou podmínkou)
dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet)
komunikativní znalost anglického jazyka
proaktivní přístup k práci, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, preciznost, ochotu učit se novým věcem, schopnost týmové práce
min. středoškolské vzdělání
zkušenost na pozici recepční asistentky výhodou (nikoli nutnou podmínkou)
dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Internet)
komunikativní znalost anglického jazyka
proaktivní přístup k práci, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, preciznost, ochotu učit se novým věcem, schopnost týmové práce
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Mezinárodní advokátní kancelář se sídlem v centru Prahy.
ID: 3562499
Datum zveřejnění: 18.12.2018
2018-12-18
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Recepční, Sekretářka Společnost: C.H. Kališ & Partners, s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: dohodou