Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka společnosti
CloverDX
Místo práce
Příkop 6, Brno-střed-Zábrdovice, Česko
Příkop 6, Brno-střed-Zábrdovice, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Termín nástupu
co nejdříve
co nejdříve
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- administrativní a organizační podpora zaměstnancům pobočky společnosti
- správa pošty
- vedení pokladny
- objednávání kancelářských potřeb a občerstvení na pracoviště
- zajišťování akcí pro zaměstnance, služebních cest aj.
- správa pošty
- vedení pokladny
- objednávání kancelářských potřeb a občerstvení na pracoviště
- zajišťování akcí pro zaměstnance, služebních cest aj.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- velmi zajímavá a různorodá práce,
- nenosíme obleky a tykáme si,
- pracovní doba na zkrácený úvazek (15-20 hod. týdně), ideální pro rodiče s malými dětmi, studující
- 3x ročně firemní akce (hory, voda),
- výhodu středně velké společnosti bez korporátních pravidel.
- nenosíme obleky a tykáme si,
- pracovní doba na zkrácený úvazek (15-20 hod. týdně), ideální pro rodiče s malými dětmi, studující
- 3x ročně firemní akce (hory, voda),
- výhodu středně velké společnosti bez korporátních pravidel.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Zodpovědná, komunikativní a usměvavá osoba, schopná pracovat v týmu i samostatně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CloverDX je česká softwarová firma působící mezinárodně. Zabýváme se daty, konkrétně oblastí datové integrace, pro kterou vyvíjíme vlastní produkt. Našimi zákazníky jsou velké nadnárodní firmy i nadějné start-upy po celém světě. Je nás více než 100 kolegů a v současnosti pracujeme v 5 pobočkách: Praze, Brně, Ostravě, Londýně a Washingtonu. Za 13+ let existence firmy jsme si vybudovali dobré jméno u zákazníků, ke kterým často přicházíme v situaci, kdy jiní před námi selhali. Takto jsme si získali významné zákazníky jako je HSBC, VISA, DHL, Moody’s, FedEx, IBM, Oracle a více než 200 dalších, napříč mnoha obory.
ID: 3613745
Datum zveřejnění: 4.3.2019
2019-03-04
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: CloverDX