Asistent/ka společnosti

CloverDX

Místo práce
Příkop 6, Brno-střed-Zábrdovice, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
Termín nástupu
co nejdříve

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- administrativní a organizační podpora zaměstnancům pobočky společnosti
- správa pošty
- vedení pokladny
- objednávání kancelářských potřeb a občerstvení na pracoviště
- zajišťování akcí pro zaměstnance, služebních cest aj.

Zaměstnanecké výhody, benefity

- velmi zajímavá a různorodá práce,
- nenosíme obleky a tykáme si,
- pracovní doba na zkrácený úvazek (15-20 hod. týdně), ideální pro rodiče s malými dětmi, studující
- 3x ročně firemní akce (hory, voda),
- výhodu středně velké společnosti bez korporátních pravidel.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začátečník (A2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Zodpovědná, komunikativní a usměvavá osoba, schopná pracovat v týmu i samostatně

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

CloverDX je česká softwarová firma působící mezinárodně. Zabýváme se daty, konkrétně oblastí datové integrace, pro kterou vyvíjíme vlastní produkt. Našimi zákazníky jsou velké nadnárodní firmy i nadějné start-upy po celém světě. Je nás více než 100 kolegů a v současnosti pracujeme v 5 pobočkách: Praze, Brně, Ostravě, Londýně a Washingtonu. Za 13+ let existence firmy jsme si vybudovali dobré jméno u zákazníků, ke kterým často přicházíme v situaci, kdy jiní před námi selhali. Takto jsme si získali významné zákazníky jako je HSBC, VISA, DHL, Moody’s, FedEx, IBM, Oracle a více než 200 dalších, napříč mnoha obory.
ID: 3613745  Datum zveřejnění: 4.3.2019