Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista zákaznické podpory
Cofidis, s.r.o.
Místo práce
Bucharova, Praha 13, Česko
Bucharova, Praha 13, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
CO TĚ NA TÉTO POZICI ČEKÁ?
Jmenuji se Julo a mám na starosti oddělení prodeje pro stávající klientelu. Představím Ti pozici, náplň práce a vše, co Tě u nás čeká. Zároveň Tě zvu k nám do týmu, kde nás poznáš a uvidíš naši práci: Jsme šestičlenný tým pro naše stávající klienty. Práce si vážíme, proto do ní dáváme maximum, a to od pondělí do pátku 8:00 - 16:30 hod. O víkendu si užíváme rodinu, přátele, cestování, kino a další „víkendovky“.
JAKÝ BUDE TVŮJ DEN:
* Komunikace a aktivní volání našim stávajícím nebo novým klientům (poskytování informací o produktech nebo aktuálních nabídkách, sestavování úvěrových produktů dle individuálních potřeb klienta)
* Péče o naše zákazníky prostřednictvím různých kanálů (e-mail, chat, telefon) - zodpovídání a vyřizování jejich žádostí
* Aktualizace údajů v klientském systému
* Podílení se na budování vztahů s našimi zákazníky
* Spolupráce s dalšími odděleními ve společnosti
Během prvních týdnů Tě seznámíme s našimi produkty, procesy, firemními aplikacemi a dalšími nástroji, které budeš v rámci své práce využívat. Za pomoci šikovných trenérek Ti také pomůžeme zdokonalit Tvé komunikační a argumentační dovednosti.
Jmenuji se Julo a mám na starosti oddělení prodeje pro stávající klientelu. Představím Ti pozici, náplň práce a vše, co Tě u nás čeká. Zároveň Tě zvu k nám do týmu, kde nás poznáš a uvidíš naši práci: Jsme šestičlenný tým pro naše stávající klienty. Práce si vážíme, proto do ní dáváme maximum, a to od pondělí do pátku 8:00 - 16:30 hod. O víkendu si užíváme rodinu, přátele, cestování, kino a další „víkendovky“.
JAKÝ BUDE TVŮJ DEN:
* Komunikace a aktivní volání našim stávajícím nebo novým klientům (poskytování informací o produktech nebo aktuálních nabídkách, sestavování úvěrových produktů dle individuálních potřeb klienta)
* Péče o naše zákazníky prostřednictvím různých kanálů (e-mail, chat, telefon) - zodpovídání a vyřizování jejich žádostí
* Aktualizace údajů v klientském systému
* Podílení se na budování vztahů s našimi zákazníky
* Spolupráce s dalšími odděleními ve společnosti
Během prvních týdnů Tě seznámíme s našimi produkty, procesy, firemními aplikacemi a dalšími nástroji, které budeš v rámci své práce využívat. Za pomoci šikovných trenérek Ti také pomůžeme zdokonalit Tvé komunikační a argumentační dovednosti.
Zaměstnanecké výhody, benefity
NA CO SE U NÁS MŮŽEŠ TĚŠIT?
* Dobrou dostupností MHD – kanceláře přímo u metra Nové Butovice
* 5 týdnů dovolené
* Kromě fixní měsíční mzdy nabízíme také zajímavé finanční bonusy a je jenom na Tobě, jak velká bude Tvoje měsíční variabilní složka
* Stravenky v hodnotě 100Kč/den, Cafeteria benefity 500Kč/měsíc, které je možné využít dle libosti (sport, kultura…), odměna 10 000Kč za přivedení nového kolegy
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Odborná interní a externí školení
* Týmové soutěže s odměnou výletu na naše pobočky po Evropě
* Skvělé firemní a charitativní akce a další benefity
* Neformální a přátelské pracovní prostředí
Těšíme se na Tvůj životopis a setkání s Tebou!
* Dobrou dostupností MHD – kanceláře přímo u metra Nové Butovice
* 5 týdnů dovolené
* Kromě fixní měsíční mzdy nabízíme také zajímavé finanční bonusy a je jenom na Tobě, jak velká bude Tvoje měsíční variabilní složka
* Stravenky v hodnotě 100Kč/den, Cafeteria benefity 500Kč/měsíc, které je možné využít dle libosti (sport, kultura…), odměna 10 000Kč za přivedení nového kolegy
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Odborná interní a externí školení
* Týmové soutěže s odměnou výletu na naše pobočky po Evropě
* Skvělé firemní a charitativní akce a další benefity
* Neformální a přátelské pracovní prostředí
Těšíme se na Tvůj životopis a setkání s Tebou!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
ČÍM NÁM UDĚLÁŠ RADOST?
* SŠ vzděláním anebo odborným vyučením zakončeným maturitní zkouškou
* Výbornou znalostí českého jazyka pro komunikaci s klienty
* Pro-zákaznickým přístupem a dobrými komunikačními dovednostmi
* Spolehlivostí, schopností umět naslouchat a hledat řešení
* Uživatelskou znalostí práce na PC (Word, Excel, Outlook)
* Praxe na telefonu může být výhodou. Pokud ji nemáš, nevadí. Rádi přijmeme i absolventy po škole.
* SŠ vzděláním anebo odborným vyučením zakončeným maturitní zkouškou
* Výbornou znalostí českého jazyka pro komunikaci s klienty
* Pro-zákaznickým přístupem a dobrými komunikačními dovednostmi
* Spolehlivostí, schopností umět naslouchat a hledat řešení
* Uživatelskou znalostí práce na PC (Word, Excel, Outlook)
* Praxe na telefonu může být výhodou. Pokud ji nemáš, nevadí. Rádi přijmeme i absolventy po škole.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
COFIDIS je francouzská finanční společnost s licencí od České národní banky, a již přes 15 let se v České republice specializujeme na poskytování spotřebitelských úvěrů na dálku. Naši Cofidis "rodinu" tvoří 150 zaměstnanců a panuje u nás neformální a přátelská atmosféra. Hledáme k sobě lidi, kteří hledají stabilního zaměstnavatele a dlouhodobou spolupráci v příjemném pracovním prostředí. Přidej se k nám a staň se součástí týmu Cofidis, držitele prestižního ocenění od Člověka v tísni, Great Place To Work a Czech Superbrands 2020!
Počet zaměstnanců
100-149 zaměstnanců
ID: 3527895
Datum zveřejnění: 2.6.2020
2020-06-02
lokalita: Praha Pozice: Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Společnost: Cofidis, s.r.o.